אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"נמל תעופה בינלאומי בנבטים יגביר את התיירות לנגב וייצור תעסוקה באזור"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
העמק הירוק איננו טבע.
עמק יזרעאל איננו טבעי! התבואה הירוקה- מלאכותית!!! אם לומר את האמת, העמק הוא אמבטיה של כימיקלים הניגרים מהגבעולים הירוקים ומחלחלים למי התהום... מיני חרקים רבים וזוחלים הורעלו והוכחדו... אחריהם הצטרפו למעגל המוות טורפיהם הטבעיים.... מינים רבים של נברנים, צפרים, לוטרות,נמיות,תנים ,שועלונים ורבים אחרים הורעלו ולא שבו לשדות העמק המורעלים... נכון, זה פופוליסטי ומאחד את השורות ב"מאבק צודק" אך אם להיות ישרים וכנים עם עצמנו,שדה תעופה איננו הבעייה האמיתית של העמק! עבור הרבה מאוד אנשים, צפורים, זוחלים וחיות רבות, דווקא שדה התעופה יכול לדחוק את ה"ירוק המרעיל" מהמרחב ולחולל את השינוי המיוחל...
אבירם | 12.04.11
7.
זה יעבוד רק אםך תהיה רכבת אקפרס מנמל התעופה לתל אביב וירושלים.
אחרת אף אחד לא ירצה לטוס לשם- כי רוב התיירים הזרים באים לתל אביב, ירושלים וצפון הארץ. אילת הייתה ותישאר יעד בעיקר לתיירות פנים כי פשוט תייר זר יכול להמשיך לדובאי שיש לה הרבה יותר מה להציע ובמחירים נוחים יותר. אז אם רוצים שתיירים ינחתו בשדה התעופה הזה ולא בנתב"ג, שהוא הרבה יותר קרוב לאתרי התיירות העיקריים- צריך לחבר את נמל התעופה לתל אביב ולירושלים ברכבת אקפרס וזה משהו שיעלה עוד הרבה כסף.
מישהו | 25.03.10
5.
הנגב יצמח רק כתוצאה מהשקעה בפרוייקטים שמאמינים בנגב, כמו זה
זה חשוב מאין כמותו. הנגב יכול למשוך תיירות בעצמו. על המרחק , באמצעות פרוייקטים שכבר אושרו - כמו הרחבת כביש 6 עד צומת שוקת, ותכנון רכבת לערד - יצליחו לגשר. ברגע שכביש 6 יגיע עד לצומת שוקת, זמן הנסיעה לאזור המרכז יירד לשעה ורבע, ואפילו שעה ועשר דקות. זה זמן מצויין בשביל שדה תעופה משלים לנתבג. הזמן שנדרש ליסוע באוסטרליה, במלבורן לשדה התעופה המשלים הוא מעל שעה וחצי, ובכל העולם זה המצב. מעבר לכך בחשיבה אופטימית ואמיצה קדימה, אם אנחנו מאמינים שמתישהוא ייכון שלום בין ישראל למדינה או רבע מדינה פלסטינית עתידית, זה יכול להיות שדה שישרת מיליון תושבים מחברון וסביבתה, ומכל רחבי הנגב, וגם מירושלים, אם אי פעם ישופץ כביש 60 ויהפוך לכביש מהיר "חוצה פלסטין". קצת חשיבה קדימה. בהתאמה הקשרים עם מדינות ערב יכולים ליצור תשתית שתהפוך את נמל התעופה הבינלאומי בנבטים לנמל תעופה שינקז את התעופה האוירית מאירופה לכל המזרח התיכון. אבל נתחיל בזה שכבר היום הוא יכול לקדם את הנגב, לשמש לתיירות שיש לה פוטנציאל עצום של גדילה - גם לים המלח וגם לכל רחבי הנגב, והוא במיקום מצויין מבחינה סביבתית ויישובית. הוא באמת לא מפריע לאף אחד. אם רוצים שאני אכתוב על זה מאמר מסודר אין לי בעיה.
בני  | 23.03.10
4.
תודות למאמאצים שמושקעים בפיתוח הנגב פירגון זה לא מחלה
טוקבקים שלילים לגבי כל מה שחדש ויפה ומתקדם תמיד יבואו המתלוננים לא חשוב מה יכתבו אל תפרסמו אותם תנו לתקווה לגדול בסוף החולמים מגשמים ורואה שחורות מביטים לשמיים אני מבקש ללהיות זה שמפרגן לכל העומדים בראש ולהודות להם על מאמצם לפיתוח הנגב ואני מפרגן לסילבן שלום ולרוביק דנילוביץ ואני לא צבוע או מחפש ליתחנפן ולכל המסננים לדעותם אן חשיבות אנא צרו אווירה חיובית בטוק בקים פיתוח הנגב הוא דבר חשוב .כמעט כמו ביטחון
נתן דג'ורנו  | 23.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת