אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נטויז'ן עותרת לבג"ץ בדרישה למנוע מ-HOT רישיון ספק אינטרנט

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
נטוויזן הסוף אני גדעתי אותם לפני מספר שנים
ורק לאחר שפשוט שיקרתי ואמרתי שאני עוזב לח"ל רק כך הצלחתי בשעה טובה להיפטר מהם אחת ולתמיד והכי מעניין היה כשהם היתקשרו לאחר כמה שבועות לישאול איך היה נציג שימור הלקוחות אז הבשתי אותם ואת שיטתם ואמרתי להם שפשוט ניפטרתי מהם ללא היסוס וללא חרטה וכמובן שמבחינתי הם חברה חדלת קיום
חיים | 29.03.10
6.
למרות השירות הלא הכי מצויין של נטוויזן הוא עדיין לא ברמה ירודה כמו בהוט !
אני לא כ"כ חובב ואוהב את נט'ויזן אבל אני יכול רק להודות להם על העתירה שלא יתנו להוט רשיון הם הופכים למעצמת תקשורת שמפכיתה את התחרות בשוק התקשורת וברור מכיוון שהם מספקי תשתית כול לקוח אינטרנט חדש שיתחבר לתשתית של הוט ידחפו אותו ויתנו לו גם ספקית של הוט והוא לא יהיה מודע בכלל שיש עולם אחרי הוט ! - לא לתת רישיון להוט !!!
ירדן | 28.03.10
4.
אסור לאשר להוט, זה יהרוג את התחרות
המצב הקיים היום בפועל בשירותי הטלוויזיה הוא של דואופול, שוק הנשלט בידי הוט ו-יס. מתן אישור להוט לספק שירותי אינטרנט ייצור מצב דומה בשוק האינטרנט עם בזק\בזק בינ"ל ו-הוט, השולטות כבר עכשיו בתחום תשתית האינטרנט. זו אינה תחרות אמיתית. בהעדר תחרות, הבעייה איננה רק חוסר מוטיבציה לספקיות להוזיל מחירים, כי אם גם תפגע קשות באיכות השירות ללקוחות. מה יעשה צרכן שנאלץ לחכות שלושת רבעי שעה על הקו למענה אנושי (משום שהחברה אינה מתייחסת לפניות בדואר אלקטרוני)? יאיים לעבור למתחרה, שם השירות גרוע אף יותר?
נחום ונגרוב | 28.03.10
3.
קודם שיתנו שרות למה שכבר יש להם שהם לא מצליחים לתת שרות טוב..
איך חושבים לתת להם עוד זיכיון שגם כך השרות כזה גרוע שאנשים זועקים לשמיים ואין אם מי לדבר ראה תביעה ייצוגית על ניתוק מהם ועוד המון תביעות כולל שלי. בושה שאף אחד לא בודק מי החברה ובשביל כסף מוכנים להכניס עוד פראיירים למעגל המסכנים שכבר שם.
גיורא | 28.03.10
1.
מעולה! אני זורק את נטוויז'ן גנבי הכסף ועובר להוט בלבד. יעלה תתקדמו !!!
נמאס לי מנטויז'ן. החלו להתיחס ללקוחות ביחס כזה מזלזל והאינטרנט באיכות נמוכה. כל הזמן קומבינות עם המחירים . כשיהיה להוט אני עובר אליהם וזורק אותם. מספיק עם החרא שאכלתי מהם עד עכשיו
לקוח נטוויז'ן מאוכזב | 28.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת