אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שטח פתוח: לינה באוהלים משודרגים

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
המקום יפה מאד ונעים אך חבל שלא ניתן
המקום יפה מאד ונעים אך חבל שלא ניתן לומר זאת על מנהלי המקום. פעמיים הייתי במקום עם בני משפחתי ופעמיים "זכינו" ליחס מזלזל תוקפני ובהחלט לא מסביר פנים. קבלת הפנים הייתה מאד לא נעימה ובעצם כמעט כל מפגש שהיה לנו אתם היה מזעזע. אנחנו לא חוזרים למקום הזה יותר וחבל שלמנהלי המקום אין כל כך יחסי אנוש.
Helmet | 31.08.16
14.
אורחן בצל התל
לכל המאוכזבים וגם למרוצים שמחפשים משהו אחר ונדיר, אני ממליצה לכם על אורחן בצל התל בכניסה ליבנאל. אוהלים מסודרים בגדלים שונים מאובזרים, יש מזרונים עבים, מקרר, תאורה, קומקום, מיקרו, מצנן....בחוץ יש מנגל, פינות לפיקניק עם שולחנות קק"ל, מעגל מדורה עם עצים למדורה. לילדים יש מתנפחים, אומגות, סוסי פוני, פינת חי ויציאה לא"ש לילה. מקלחות חמות נקיות ושירות צמוד במהלך כל החופשה, מענה לכל בקשה, עזרה והמלצות למסלולים לפי דרגות קושי. לא יקר ממליצים בחום!!!
עינת | 08.10.10
13.
לא כדאי ב כ ל ל !!!
הזמנו אוהל לחמישה עשר איש, תכננו את כל החופשה ובעל המקום, החוצפן ולא אמין, החליט על דעת עצמו, לתת את האוהל למישהו אחר למרות שלא קיבל מייל, פקס או פניה מפורשת אחרת לביטול. נהרסה חופשת 15 איש בסוכות עם הילדים.ייתכן והמקום נחמד אבל ברגע שאי אפשר לסמוך על ההזמנה - זה לא שווה את האכזבה ב כ ל ל !!! מורן
מורן | 27.09.10
12.
חוויה נהדרת - סוכות של 2010
שרה תודה. תודה על המקום, תודה על היחס , תודה על החשיבה על כל פרט ופרט, היינו בערב סוכות - הגענו למקום לאחר טיול טרטקונים מקסים במושב אמנון.. טבילה בכנרת ונסיעה בין שבילי המטעים. הגענו וקיבלה את פנינו שרה - קיבלנו שני אוהלים (היינו 4 משפחות), הסדר , הארגון והנקיון- אין מילים.. הכל כל כך נקי .., יש הכל אין צורך להביא מהבית כלום (חוץ מהאוכל) נהנינו מאוד - הילדים שלנו יזכרו זאת כחוויה מקסימה! תודה משפחות:ברנר, צימן, שגב וג'רסי. ::)
אתי | 24.09.10
10.
מפח הנפש שלנו בג'ינג'ס חאן בגולן - חוצפה ישראלית !!!
ישנו 8 אנשים באוהל מונגולי והובטח שיהיה מזגן אכן היה מזגן ישן באוהל אבל כבר כשחזרנו מהמסעדה ב- 11 בלילה התברר שאין חשמל- בחום הנוראי של אוגוסט האוהל מחניק ללא מזגן בעלת המקום הנחתה אותי בטלפון להרים את הפקק מאחורי ביתן השירותים שמחוץ לאוהל פעולה זאת חזרה על עצמה 8 פעמים במשך הלילה המזגן התנתק ואנחנו מתעוררים מהחום הנוראי ויוצאים להרים את הפקק יחפים על אבני טוף (חושך לא מצאתי את הסנדלים) לפנות בוקר שניים מאיתנו נשברו והוציאו מזרנים החוצה לדשא !!! בתוך עמנו אנו חיים ותקלות יכולות לקרות עם זאת נהוג להתנצל עליהן !!! אלא שבעלת הבית המסויימת הזאת אשר פגשה אותנו בשש בבוקר ישנים על המזרנים בדשא העדיפה להתמודד עם התקלה בהכחשה ובמקום להתנצל גערה בנו כמו מורה בטיול שנתי על כך שהוצאנו את המזרנים מהאוהל (אסור!!!) כל מה שעניין אותה זה התשלום מובן שלא ביקשנו פיצוי או הנחה שילמנו את החשבון והלכנו דבר אחד ברור !!! לעולם לא נחזור לשם ונדאג להזהיר גם את כל חברינו אגב, מאורחים אחרים התברר לנו שלא כמו באוהל שלנו שבו הייתה תקלה בלוח החשמל המזגן אצלם היה מתוכנת להתכבות אחת לשעתיים גם זאת חוצפה לדעתי בהתחשב במחיר הלא זול שגובים עבור האוהל 100 ש"ח לכל מבוגר או ילד +30 ש"ח למצעים ומגבת לכל אורח בחום של חודש אוגוסט - האורח יחליט אם להפעיל את המזגן
מוקי אזולאי | 25.08.10
חוות זית המדבר כמה רמות מעל השאר
בקרנו ברוב המקומות בכתבתכם. הביקור בחוות זית המדבר היה ברמה גבוהה מעל כולם. ראשית המקום נמצא באזור עוצר נשימה, הכפר והחווה ברמת שירות ניקיון ואירוח גבוהה הרבה מהשאר והחוויה שנשארנו עמה הייתה מדהימה עם צמא גדול לעוד.... בהמלצה חמה לכולם.... אגב .. סופ"ש הבא אנחנו שם♥
עינת | 12.04.10
ג'ינג'ס חאן בגולן - מעולה!
שכרנו אוהל ל-10 אנשים משרה'לה המקסימה. 10 חברה גדולים ורעבים... הבאנו איתנו הרבה בשר וסלטים שיכלנו להשאיר בקירור עד הצלייה על המנגל שצמוד לאוהל. זכור לי שבכל רגע פנוי קטפתי לי כמה תבלינים מהגינה והכנתי תה... מקום פסטורלי וכיפי. אסטתי להפליא באוהל ובשירותים ומקלחות. ממש מומלץ..! אנחנו בטוח נחזור לשם.
אורי | 11.04.10
מיים או מיזוג אויר + אוכל טוב
אני ממליץ לכל מי שנוסע לקמפינג מוכן שאין לידו מים זורמים או ים שירעננו את השיהות במשך היום, לודא שיש מזגן במאהל, כמקום שהיה בשעות החמות באמת, וכדי לישון טוב בענין האוכל, אם לא מתכוונים לעשות טיולי כוכב, זה הזמן להצטייד מהבית במרכיבים טובים (חוץ מהבשר , אותו כדאי לקנות מקצביות מומלצות באיזור בו מתארחים) ולהפגין את כישורי הבישול הארוך, שבדרך כלל מצליח, אם שומרים על כמה כללים חשובים מאחל לכולם הנאה מהחופשה
מיכאל | 11.04.10
בגליל בזול יותר וחוויתי יותר
בגליל המערבי שזה אחד האזורים היפים בארץ (בלי לפגוע ברמת הגולן היפיפה) יש ישוב שנקרא אבירים ממש התגלמות השקט והטבע ככשהגענו לשם פשוט התמוגגנו.... שם התארחנו בלינת שטח אצל משק "חפר" לא ארחיב במילים אך אופציות הלינה שם רחבות נוחות וכמובן זולות.... חשוב לזכור שבלינת שטח יש ליהנות מהחוויה ולא להוציא עליה הרבה כסף
מיטל | 08.04.10
לנו עולה אוהל ל-5 אנשים 100ש"ח
אחת לשנתיים אני קונה אוהל משפחתי ומזרונים כל שלש שנים: סה"כ 2 אוהלים ושני מזרונים זוגיים עולים 400 ש"ח. (בלאי מקסימום 100 ש"ח שנתי) משתמשים באוהלים 4 / 5 פעמי בשנה. רחצה מתבצעת בנחלי הארץ והאוהל משמש לשינה בלבד, שכן היום מנוצל לטיול. איני רואה סיבה לשלם 600 ש"ח ללינה חד פעמית באוהל. בסכום כזה קחו מלון או צימר !
גיא | 07.04.10
לינה ובילוי בג'ינג'ס חאן בגולן
הגענו אל שרה, המארחת והבעלים של המאהל המונגולי. בשלב מסויים שכחנו ששרה היא הבעלים .. הואהל היה ללא רבב והריח טוב, המזרונים היו נוחים ומלאים, ואפילו לסבתא אירגנה שרה יצטע משודרג עם פלטת עץ שהובאה במיוחד. מסביב פרחים ותבלינים לבישולים, המנגל הצמוד בחינם! עבד שעות נוספות, גם המטבח נקי ומסודר , שפוט תענוג. הילדים הרגישו היטב את החופשה ולא היו מוגבלים לצימר עם 2 מ"ר. החלטנו ללכתץ על הארוחת הבוקר של שרה, וזו היתה ארוחת בוקר משובחת ביותר כמוש אימא עושה בבית. הגישה נוחה לכנרת ולכל מסלולי הטיולים ברמת הגולן. חוזרים לשם בחופשה הבאה.\