אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נקייה, יעילה, ולא עושה שטויות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
"ליצור ביקוש" או "באזז" או שאר מילים שיווקיות זה כל מה שאפל עושה
ולכן לקוחותיה, הם לא יותר מקורבנות אופנה שאינם מסוגלים להבדיל בין הפרסומת למציאות. אפל מצליחה כי יש הרבה כאלה, מיקרוסופט עדיין מנסה למכור פונקציונאליות בנוסף לססמאות-ולכן מבזבזת משאבים. צריך ללמוד מאפל, מחלקת שיווק ענקית, ומחלקת פיתוח במינימום הכרחי.
אבי | 13.04.10
6.
לחרדי מתגובה 5
אני לא משתתף בצער על מייקרוסופט. ולא מתוך איזה שנאה חסרת בסיס, אלא פשוט כי במקרה הזה, לא מגיע להם. הם אכן היו הראשונים להוציא מחשב טאבלט (מסך + סטיילוס, בלי מקלדת). אבל מייקרוסופט, כמו שרק מייקרוסופט יודעת, הציגה חידוש ללא ביקוש. במקום ליצור ביקוש ע"י התאמת ממשק חכם ונוח למחשב הראשון שנפטר מהסרבול של המקלדת, שהיה מיועד לחוויית שימוש שונה מהמחשב השולחני, כל שמייקרוסופט עשתה הוא להחליף את המקלדת בסטיילוס. ביל גייטס האמין באמת ובתמים שיהיה נוח להריץ Win XP (או Win ME, מה שלא היה אז באותה תקופה) על מסך קטן, ללא כל שינוי. בעשר השנים האחרונות מייקרוסופט חטאה פעם אחר פעם בניסיונותיה לחדש מבלי להגדיל ראש. מבלי להבין את השוק. מבלי *ליצור* ביקוש, ובעקבותיו, שוק. ובזה דווקא אפל מצטיינת, לטוב ולרע. רק בשנים האחרונות מייקרוסופט התחילה לעשות את המהפך, בו חוויית השימוש מתועדפת גבוה יותר מחומרה. את זה אפשר לראות עם ה-X-Box, Zune HD ועכשיו סוף סוף גם במערכת ההפעלה החדשה לסלולר (Win Phone 7) שעתידה לצאת בסוף השנה. מה שלא יהיה, אני שמח שמייקרוסופט סוף סוף נכנסת לעניינים. חסרה תחרות אמיתית בשוק הזה. נקווה שהטאבלט שלה, ה-Courier, לא יהיה אכזבה (לא ברור אגב למה לא צוין בכתבה). למי שלא שמע/הכיר- http://www.youtube.com/watch?v=pFQWc79TYcU&feature=fvst http://www.youtube.com/watch?v=UmIgNfp-MdI
DaemonK | 12.04.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת