8. לבטל את הליסינג יש צורך דחוף לבטל את הקומבינה של הליסינג במקום זאת לתת לעובד 3000 שח פטור ממס ושהעובד יחליט איך הוא מגיע לעבודה ,במונית ,בקטנוע, באוטובוס,או במסוק,הדבר יחסוך כמויות רציניות של דלק שניתנים חינם. מקס פאואר | 19.04.10 (ל"ת)
7. אני רוצה לתת רעיון בעניין מיסוי ובבקשה תקראו אותו ברצינות אני חושב שחוץ ממדרגות המס כפי שיש היום שהוא דבר חכם ונקודות זיכוי אני חושב שצריך להכניס מספר מנגנונים נוספים לנושא המס שיכללו גם סוג עבודה כלומר אדם שעובד עבודה פיזית קשה לעומת פקיד. למה לא לתת נקודות מס נמוך יותר לעבודות קשות ומסוכנות ובמקרים מסוימים במקום עובדים זרים אפילו לחשוב על מס שלילי בשביל לעודד ישראלים לעבוד באותם עבודות. הרבה פעמים אדם שמרוויח שכר מינימום או קרוב לשכור מינימום לא משתלם לו לעבוד שעות נוספות כי מעבר למספר שעות השכר שלו על כל שעה יורד משמעותית לכן חשבתי אולי גם לתת משקל במס הכנסה גם למשקל כמה האדם מקבל לשעה ולא רק לשכר ברמה הגלובלית כל לא הוגן ששני אנשים שמרוויחים 10000 שקל אחד עובד 100 שעות ואחד 400 שעות חודשיות ישלמו אותו כמו מס נימרוד | 18.04.10 (ל"ת)
6. מדוע טויוטה קאמרי סווגה בקבוצה 3 איך יתכן שטויוטה. קאמרי. היברידית שפולטת אותה רמת זיהום כמו אחותה הטויוטה פריאוס סווגה בס הנעשק | 14.04.10 (ל"ת)
5. מה עם הצווארון הכחול לא יתכן שמי שעובד עם הרכב ישלם שווי ערך כמו מי שמשאיר אותו לאישה בבית ונוסע בקטנוע למשרד | 17.04.10 (ל"ת)
4. זה הזמן לעדכן שינויים לרכבי סולר - לטובת עצמאי הפיריפרייה שמשלמים יותר. לא ייתכן שרכבי סולר שצורכים 20ק"מ לליטר מופלים ע"י רכבי בנזין נקיים לכאורה שצורכים 10 ק"מ לליטר. מה עם הזיהום של הדלק עצמו והפקתו ? למה עצמאיים הגרים בפיריפרייה ונוסעים מרחקים גדולים יות רצריכים לשלם יותר מאנשי הליסינג הגרים בשכנות ונוסעים יום יום לפקקי המרכז ? קרמר | 14.04.10 (ל"ת)
3. עיוות גדול נוסף הוא התייחסות ל"מחיר מחירון" בעוד המחיר בפועל נמוך יותר כל רוכש רכב יודע כי אין קשר בין מחיר המחירון למחיר שמשולם בפועל. הנחות ניתנות לכל לקוח וכן הטבות נוספות של איבזור ומימון שמשמעותן היא הנחה של אלפי שקלים. זאת בעוד ששווי השימוש נקבע על פי מחיר מחירון שמנותק מהמציאות גם שהרכב חדש. העיוות הולך וגדל ככל שהרכב ישן יותר והמס עדיין משולם על בסיס מחיר שהוא גבוה יותר מהמחיר האמיתי של רכב חדש. | 14.04.10 (ל"ת)
2. ישראבלוף "רפורמה" במדינת הסטגנציה פירושה איך לגבות יותר מיסים, עם יצירת אשלייה ירוקה שעוברת טוב בתקשורת. "הפקת לקחים" פירושה איך להיענות ללחצים של בעלי הכוח - קרטל היבואנים וחברות הליסינג - בלי להפסיד את תוספת המס השמנה מה"רפורמה". הפתרון - קרוב לוודאי - יהיה העמקת הסבסוד הצולב ממי שאין לו. נהג מודאג | 14.04.10 (ל"ת)
1. הלקח הראשון שצריך ללמוד הוא ש: כדי שהטבה כלשהי תגיע לצרכן, יש לדרוש זאת בכללי הרפורמה. כל הטבות המיסוי של מכוניות בדרגת זיהום נמוכה נכנסו ישירות לכיסם של היבואנים, ולא הגיעו כלל לצרכן הסופי. | 14.04.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": רשות המסים יוזמת "הפקת לקחים" מרפורמת המיסוי הירוק
8 תגובות לכתיבת תגובה