אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שר התיירות: "אנחנו מעודדים את הגדלת מספר הטיסות המסחריות בין ישראל וגרמניה"

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
אם ככה אז זה חדשות רעות
מי יודע למה טואיפליי מפסיקים לטוס אלינו? מדוע ההודעה של שר התיירות חושפת טפח אבל מסתירה טפחיים. ואני לתומי חשבתי שעוד מפעיל נוסף לקווים לגרמניה. אז טעיתי. אסור לסמוך על שום הודעה של הרשויות הישראליות בלי לבדוק בשבע עיניים. אני לא מבינה למה צריך לבדוק ולבחון כל כך הרבה ולמה לא פותחים את כל הקווים לכל היעדים לכל החברות??? למה סטס מיסז'ניקוב "אישר" רק 9 מתוך 12 טיסות מבוקשות לאייר ברלין?
חמודה | 18.04.10
3.
אצטרף למס' 1
אייר ברלין משיקה טיסות במחירי עתק עוד לפני המיסים כך שבפועל הם יקרים עוד יותר מאלעל. חצי מהטיסות שלהם טסות דרך ברלין, מה שלא כל כך נוח לנוסע שרוצה לסיים בפרנקפורט, קלן או שטוטגרט. ג'רמן ווינגס, לעומת זאת, הם האלטרנטיבה השפוייה ביותר כרגע למי שלא מוכן לשבור קרן חיסכון בשביל טיסה לקלן. אם זאת, הטיסות שלהם במצב "בייסיק" ויש להוסיף כסף על ארוחה במטוס (כ-6 יורו) ועל כל מזוודה (כ-8 יורו) ואין להם דיי טיסות. אכן אכן, נשאר רק לבכות על כך שהאפאג פליי הפסיקו את פעילותם בארץ. המחירים שלהם היו מאד אטרקטיביים והשירות היה מעולה. אילו אלעל היו טסים לקלן או שטוטגרט ובמחירים כמו של האפאג פליי, אטוס בשמחה, אך זה לא המצב.
Glatze | 14.04.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת