אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סוכני הנסיעות: "מומלץ לבצע עסקאות קרדיט שאינן ניתנות לביטול"

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
לגבי לקוחות שטרם התחילו את נסיעתם
פתאל שלום, לקוחות אשר טרם יצאו מהארץ יש וחובה לקבל את מלוא ההחזר על הכרטיס. במקרה ושדה התעופה עדיין סגור יש אישור מלא מחברת התעופה לקבל החזר מלא. לקוחות לא יישלמו כפליים בגלל שלחברת התעופה יש קושי לטוס דרך ענן עשן, ויישלמו לכרטיס טיסה נוסף.
Gulliver | 19.04.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת