אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס חתמה על מסמך הבנות עם צ'רי הסינית

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
חשיבה נכונה
מכונית חשמלית מתוצרת סינית יכולה להוריד חסמים בפני הקהל הסיני בדיוק כמו שרנו חשמלית מתאימה לשוק האירופאי בגלל שזו רנו. מה שכן אם בונים על לשווק חשמלית סינית לאירופה זה כבר יהיה בעייתי כי לא מספיק שהחברה הסינית גם ככה חדשה להביא איתה משהו שגם ככה כולם מסתכלים עליו בחשש מסויים זה לא רעיון מוצלח.
אלון | 29.04.10
7.
בטר פלייס או קרייזי פלייס? ממתי יצור חשמל לא פוגע בסביבה?
איזה רעיון מטופש. חשמל לא גדל על העצים בשביל להניע את כל כלי הרכב בעולם עם חשמל צריך הרבה יותר תחנות כוח מזהמות. הפתרון האמיתי הוא בתחבורה ציבורית מודרנית ונוחה שמבוססת על רכבות מהירות עם פריסה רחבה. גם אם מתעלמים מכמות תחנות הכוח החדשות שצריכים, עדיין לא קיימת טכנולוגית אגירת מטען חשמלי בכמות מספיק גדולה שתאפשר את מימוש הפנטזייה הזאת. אגאסי תתעורר! אם אתה רוצה לעזור לסביבה תמצאפיתרונות נורמליים יותר מהקשקוש הזה.
המציאותי | 24.04.10
6.
תגובה ל 3 : הקונספט יכול לתפוס והסיבה היא: 1) רק בצמודי קרקע יש שקע נגיש.
2,3) במקרה הזה אני מסכים איתך כי היצרנים לא אוהבים את הגודל האחיד. בנוגע למימן זה עוד רחוק למרות ההתקדמות המחקרית הגדולה שנעשתה בשנים האחרונות בתחום המימן, האיחסון שינוע ויצור המימן נשאר מאד פרובלמטי וזה בלשון ההמעטה, לעומת אוטו חשמלי שכבר ניתן ליצר (חזרתי מסין לפני כמה חודשים ובכל מקום יש שם אופניים וטוסטוסים חשמלים מדובר במליונים) החיסרון העיקרי של האוטו החשמלי הוא במיוחד בטווח הקצר שלו ולמרות זאת הוא יכול להתאים לרוב הנסיעות שמתבצעות כיום 60-70 ק"מ טווח, ואם ניתן להטעין במקום העבודה זה יגיע לטווח של כ130 ק"מ הם טוענים לטווח של 160 הורדתי 30 מזגן וכו... להרבה מקומות עבודה זה יהיה הרכב המעודף לתת לעובד צריך לזכור שלמרות המחיר הראשוני הגבוה בהמשך הרכב החשמלי הרבה יותר פשוט מרכב מכאני בתחום האחזקה. אותי מדאיג יותר בתחום הזה הוא שיווצר שוק שבו יש כמה מתחרים ולא שוב פעם משפחה אחת שולטת בכל המדינה.
ישראלי | 24.04.10
3.
לא אוהב את הקונספט של בטר פלייס
1) התקנת עמדות הטעינה מיוחדות כשכבר יש שקע ביתי, 2) עמדות החלפת הסוללות שבנויות לסוללות בגודל ומבנה סטנדרטי (על סמך ההנחה שהסטנדרט והגודל לא ישתנו), 3) הסכמים לבניית מכוניות בהתאמה לסוללות ועמדות ההחלפה (שוב בהנחה שכל מבנה וגודל של סוללות לא ישתנו בשנים הקרובות). אני דווקא מאמין שבשנים הקרובות הסוללות ושיטות ההטענה ישתנו מאד. שלא לדבר על ניסויים שמבוצעים כבר עכשיו בטכנולגית תאי דלק (שימוש במימן).
אריק | 24.04.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת