אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חברת החשמל שילמה 3.8 מיליון שקל ב-2009 עבור מכשירי חשמל שניזוקו

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
אני התלוננתי ונדחיתי בתואנות שוא
אצלי היתה עלית מתח ונשרף מחשב ועוד מספר מכשירי חשמל קטנים. התקשרתי לחברת חשמל ומיד הגיעו טכנאים לבדוק אולם לא שתפו אותי בתוצאות. התקשרתי כדי לברר והמוקדנית ענתה לי שרשום שהיתה תקלה. בעקבות זאת התלוננתי ובקשתי פיצוי אולם חברת חשמל התנערה וטענה שהפקידה טעתה ולא היתה שום תקלה! איך בדיוק אני יכולה להוכיח? הבאתי חשמלאי פרטי שבדק את לוח החשמל הפרטי שלי ונתן לי אישור שאין שום תקלה בלוח. כלומר זה לא בעיה בדירה שלי. מה אני יכולה לעשות ואיך אני מקבלת פיצוי? רחלי
רחלי | 30.04.10
1.
רוב הציבור לא מבין כלל את היקף הנזק שגורמות לו נפילות החשמל
כתוצאה מזרם לא יציב ולא מווסת ומ"קפיצות" במתח מתקצרים באורח משמעותי חיי מכשירים חשמל רבים בעיקר אלקטרוניים ולפחות בתחום שלי - מחשבים ותיקשורת - אני יכול לומר שכמעט 90% מהיקלקלים בחומרה - של ספקי כח, דיסקים קשיחים, לוחות אם וציוד טלפוניה - הם פועל יוצא של זרם חשמל לא יציב. התלונות שמגיעות לחברת החשמל הן רק קצה הקרחון ומגיעות כאשר היתה קפיצה או נפילה או ניתוק ברורים וכאשר מייד בעקבותיה התקלקל מכשיר. אבל רוב הקילקולים הם לא מיידיים אלא הדרגתיים עד המוצר שובק חיים ואז כמעט לא אפשרי להוכיח קשר ישיר באחריות חברת החשמל. הדרך הנכונה היא כמובן להשתמש באל פסק/מייצבי מתח רק הבעייה היא שלא ניתן להצמיד אל פסק לכל מכשיר וישנם מקומות בהם אפילו אל פסק רגיל לא מספיק ויש צורך באל פסק ON LINE שמנתק לחלוטין ובאופן קבוע את המכשיר מהזרם החיצוני אך הם יקרים ועולים אלפי קלים ולא מאות..
michael | 27.04.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת