אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמנכ"ל באל על: "אסור להפחיד את הציבור - בישראל יש תעופה בטוחה"

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
החוק ישן מהתקופה התורכית אבל לא החוק זו הבעיה
הבעיה היא בתשתיות ובאיכות ההכשרה של כוח האדם העוסק בתחום. החיבור בין המכמ"ים של חיל האויר עם המערכות של נתב"ג- בעייתי כי צריך להשקיע כסף וכמו בכביש כניסה משובש ליישוב- המועצה אומרת שהשיפוץ צריך להתבצע ע"י היישוב והיישוב אומר שע"י המועצה האזורית... לגבי כוח האדם- לא משקיעים מספיק בלימוד, תירגול והקניית מקצוענות לפקחי הטיסה- התוצאה- פקחים שלא מפסיקים לאלתר-כמו בחיל אויר רק שבתעופה אזרחית אסור לעבוד ככה. גם האנגלית- כל אחד כטוב בעיניו יעשה. אבל הם לא הכל- רשות שדות התעופה מחלקת לאנשיה משכורות עתק- על חשבון השקעות נדרשות לבטיחות בתשתיות. חבל. ככה אנחנו ניראים
מקצוען בתחום | 29.04.10
1.
וחוץ מזה מרקיז הכל בסדר
הרשויות לא מושלות תשתיות התעופה הן כשל העולם השלישי וחוץ מזה הכל בסדר. בדיוק הגישה שהביאה את התעופה הישראלית עד עברי פי הפחת. איך תתרץ, מר סמנכ"ל, את כל ה"כמעט" תאונות שהיו בבן גוריון שלא בדיוק נחשב לאחד העמוסים בעולם בנפח הטיסות? שיטת הסמוך עוברת מצה"ל לאלעל ומשם לרת"א. עד האסון שבפתח
 | 28.04.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת