אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מריחת שווי בעיר המלכים? התוצאות מידרדרות - השווי נותר גבוה

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
ניקודת מבט כצרכנית
בתור משפחה בת 4 נפשות אנו שוקלים בילוים שונים באילת. האם מושג עלות אלטרנטיוית מוכר לבעלי האטרקצייה? אם כן אז מוזר שהם לא מבינים כי למשל אטרקציות אחרות, כגון מוזיאון תת ימי עולות פחות והתמורה נראת הרבה יותר גדולה. בהמשך גמישות הביקוש למקומות בילוי הוא גבוהה (איפה כלכלנים בחברה?) הורדה של 20% במחיר תביא לגידול בביקוש יותר מ-20%. ועצות נוספות 1. לעשות הנחות דרך ועדי עובדים, כרטיסי אשראי. 2. למכור כרטיסים למפלי שלומו בנפרד ללא כניסה לכל המתחם. יש ביקוש למתחם בנפרד ולמפלי שלומו בנפרד. אני הייתי פעם אחד דרך וועדי עובדים במחיר מסובסד. רציתי לבקר פעמיים נוספות, אך המחיר הגבוה למשפחה הכריע לטובת אטרקציות אחרות באזור, ואנו נוסעים לאילת כל שנה.
יוליה | 29.04.10
21.
לבייב פותח בשבת? החרדים לא מפגינים? עתה ההכנסות ירדו עוד יותר וגם המסעדה לא
כל הכתבה מעוותת כי הסיבה העיקרית להפסדים היא שאיש אינו יבוא פעם שניה לאתר, אתרים כאלו צריכים להתבסס על מבקרים חדשים, ואילת מסוססת על מבקרים חוזרים. האתר גם אינו מיועד לצחצחים שלא מעניין אותם חדרי התנך וחדרי החידות.
תהיה כשרה | 29.04.10
20.
זה לא היה ברור?....
מהשנה הראשונה היה ברור שהפארק הזה, במתכונת הנוכחית, מועד לכשלון. הפתיחה בשבת תהיה אולי הנשמה מלאכותית לשנה אחת. הבעיה הבסיסית נשארה ללא שינוי: אין בפארק הזה אטרקציות שימשכו ביקורים חוזרים. אחרי ביקור ראשון כל משפחה מבקרת פעם אחת נוספת (אולי) ופעם שלישית רק במקרים נדירים או עם כרטיס מתנה. זה לא לונה פארק שהילדים מבקשים לחזור פעם אחר פעם או אפילו אימקס שהסרטים מתחלפים בו. גם אם המחיר ירד בחצי לרמה של 250 ש"ח למשפחה אין מה לחזור. היינו, ראינו, נהנינו, חזרנו עוד פעם אחת וזהו. עכשיו להוציא 250-500 ש"ח רק כדי לראות את מיצגי הבובות שוב? זה כאילו שתלכו לראות את אוואטר 3 פעמים. זה כמו מסטיק לעוס. כמה כאלו אתם מכירים שיעשו את זה? אחרי פעם פעמיים מיצית. אולי היזמים בנו על תיירים שיגיעו כלומר- קהל יעד מתחלף. אבל באילת אתה חייב לבנות על הישראלים, ומה לעשות? זה קהל יעד מוגבל מספרית. מאז 2006 הרבה מאלו שהם פוטנציאל לביקור ביקרו כבר. לכן אתה חייב להיות עסק שמושך כל מבקר לבוא שוב ושוב. בקצב הזה בשנים הבאות הירידה במספרים תהיה עוד יותר תלולה אלא אם יגיע גל תיירות. ובקצב בניית המלונות ובקצב שעקבה צומחת הסיכוי לכך לא גבוה מדי. ובקשר להערכת השווי - את הבלוף הזה של הערכת שמאי צריך כבר לפוצץ. זה הרי תכנית כבקשתך. קח 3 שמאים ותראה איך אתה מקבל 3 הערכות שווי בהפרשים של מאות אחוזים. זה למעשה מצב בו השמאי שואל "כמה אתה רוצה שיהיה?". העיקר שכולם מרוצים. בעלי החברות מציגים הערכות שווי מופרכות כדי לקבל הלוואות, למכור אג"ח או להציג דו"חות משופצים, והמלווים משתמשים בהם לצורך כסת"ח להלוואות שנתנו. העיקר שזה נותן פרנסה לרו"ח, עו"ד, שמאים וכלכלנים.
צ | 29.04.10
17.
כל החברות הבנות של אפריקה ישראל להשקעות מנופחות ומפסידות ועוד לא דיברנו על וש טלקנל
וש טלקנל היא חברה שאמורה לסיים את פעילותה בשנת 2016 הפסידה עד כה 185 מיליון ש"ח ולבייב ממשיך לזרוק את כספי אפריקה ישראל להשקעות בע"מ על הסוס המת הזה שאפילו בתשקיף שלו מצויין שהוא בסיכון גבוה ועומד רק להפסיד בעתיד יש דירקטוריון באפריקה ישראל להשקעות?
אלכס | 29.04.10
16.
איך להציל את המקום. עצות חינם
1) קודם כל למתג אותו מחדש. לא עוד פארק אפור עם לוגו של חומות כהות ואווירה מדכאת. תכניסו צבעים מושכים שידברו לצעירים ותבנו תכנית עסקית מפורטת בהתאם. כנ"ל בתוך הפארק תכניסו בובות, צבעים ואווירת פנטזיה. 2) תכניסו מתקנים וטכנולוגיות חדשות. לא לקפוא על השמרים. הישארו מעודכנים כל הזמן ותארחו פורומים ותכניות טלויזיה צעירות ועדכניות. קחו תחום ותנסו להתמקצע בו ברמה ארצית, כמו למשל רובוטיקה או טיסנות, תארחו תחרויות שנתיות של רובוטים שמתמודדים עם אתגרים בזירה ותזמינו גם את הציבור להתמודד, תעשו מזה באזז, תהיו יצירתיים. תדאגו גם למתחמי תינוקות ותביאו גירויים ורעיונות מחו"ל. תדאגו לכך שבפארק יהיו חוויות לכל הגילאים. תחשבו כמה שיותר על צרכי הלקוחות ותתנו שירותים נילווים חינם שיהפכו את החוויה במתחם למושלמת. 3) תשנו תפיסה. במקום לעשוק את מספר המבקרים המצומצם שמגיע, תעברו לחשיבה כמותית. תורידו מחירים משמעותית ותדאגו שהפארק יהיה מלא כל הזמן בכל מחיר. תדאגו במקביל שהפארק יוכל להתמודד עם כמות מבקרים גבוהה, אך במידה שלא תפגום בהנאת המבקרים. 4) יחסי ציבור ושיווק. תחליפו את כל המחלקה הקיימת. תבנו מחלקת שיווק דינאמית וצעירה עם יעדים לוחצים ובומבסטיים ובונוסים לעידוד המוטיבציה. תשווקו כרטיסים ודילים משתלמים לוועדי עובדים, מוסדות ותלמידים כי היום מעטים מאוד בתי הספר שמגיעים לשם. יש לי עוד, אבל השאר בתשלום :) בהצלחה
שימי | 29.04.10
11.
תושבי אילת משלמית מחצית
ואילו אנחנו מהמרכז משלמים מחיר מופרז לחלוטין. לכן אנחנו מסתפקים בפעם אחת לכל היותר פעמיים ביקור או שבכלל לא. כך שאם בעלי המקום יעשו חושבים יבינו שכדי לקבל יותר מבקרים כדאי להוריד המחיר וההכנסות שלהם הם לא רק מתשלום הכניסה כי אם מעוד דברים נוספים שמציעים למבקרים.
ריקי | 29.04.10
6.
להוריד את מחיר הכרטיס לעממי...
בכדי למשוך לאתר ,תיירים,ישראלים בני נוער,חיילים ,משפחות גם מרובות ילדים,קששים וטף.. יש וחובה להוריד את מחיר הכרטיסים שהוא גבוה ביותר ולא ניתן לרכישה למשפחה ממוצעת..אף לבודד.... בכדורגל הורידו את מחירי הכרטיסים ל 30 ש"ח וראו זה פלא למעלה מ10000 צופים בכל משחק ומשחק.. תלמדו ותקראו את השטח את האדם הפשוט העממי..
מוטי רוזנברג | 29.04.10
2.
רוצים יותר מבקרים? תורידו מחירים!
כאשר כרטיס כניסה עולה למעלה מ-100 ש"ח ועלות הכניסה למשפחה ממוצעת עומדת על בין 400 ל-500 ש"ח, מה הפלא שרוב הציבור מדיר את רגליו מן הפארק הזה ובוחר באטרקציות קצת פחות יקרות? אם בעלי הפארק רוצים להעלות את מספר המבקרים ואת ההכנסה, הם חייבים לחתוך את המחיר ב-30 אחוז לפחות (רצוי ב-50 אחוז). אם משפחה תוכל להכנס ב-250 ש"ח, או אז יש סיכוי שרבים יראו בפארק אופציה אמיתית לבילוי ולא עוד מתחם פלצני לעשירים בלבד.
א.א. | 29.04.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת