62. אני מאמין יותר לבטר פלייס אין לי מושג על סמך מה חולדאי מקבל את ההחלטות שלו אבל ברור שגם רנו וגם בטר פלייס מנוסים יותר ועד שהפרויקט יגיע לתל אביב יהיו לבטר פלייס ולרנו מספיק ניסיון כדי שזה יצליח. התירוץ בנושא מונופול מופרך - חברת חשמל היא לא מונופול ??? אולי חולדאי יחליט לנתק את העיר מחברת חשמל ... הדר | 11.05.10 (ל"ת)
61. בזבוז משאבים לא צריכים שום תשתית אלא לאפשר טעינה מהבתים. החשמליות של רנו מאפשרות את זה בחוכמה רבה וכך זה צריך להיות. זאב | 06.05.10 (ל"ת)
60. סופסןף משהו חכם בסיפור הזה חיובי מאוד הקונספט של שבירת המונופול העתידי, אני מקווה רק שלא יגרע ממעט מקומות החניה המועטים שיש. יש לי עוד כמה רעיונות לשיפור חיי התושבים בעיר: הורדת חסם הביטוח לרכב דו גלגלי על ידי ביטוח בחברת ביטוח עירונית לתושבי העיר. עידוד מיזם car2go ותמיכה עירונית בו - זה בעצם פול רכב של כמה אנשים המשתמשים ברכבים יחד ודרך החברה הרכב מנוהל - עריית גבעתיים העניקה להם מקומות ברחוב. הענקת תו חניה לבעלי מלאכה תושבי העיר שיתן לחנות בכל אזור עד שעה לעבודות דחופות, פריקה וטעינה. כשגרתי בעיר הייתי משאיר את הציוד באתר ומחזיר את הרכב לחניה ועדיין הפקחים היו מצליחים לגנוב קנס בזמן פריקה וטעינה. לחזור לימים שהעיריה היתה מאשרת בעלי מקצוע שעבודתם נוגעת לבריאות הציבור - שרברבים, בנאים, מדבירים. היום העיר מלאה בחאפרים שמרמים את הציבור, פוגעים בבריאות הצרכנים ובטיחותם. ארז גרינברג | 05.05.10 (ל"ת)
59. דרושות עמדות הטענה אוניברסאליות עמדות הטעינה חייבות להתאים לכל סוגי הרכב בדיוק כמו שכל תחנות הדלק מתאימות לכל סוגי הרכבים אם רנו תהיה הראשונה עם חשמליות כאן ולא תהיינה עמדות טעינה תאימות זה יאלף את חולדאי להתקין עוד עמדות שיתאימו לרנו וכל העיר הזו תראה מלאה בעמדות מה שבטח לא יוסיף לה יופי. אפשר להבין את רעיון האנטי מונופול אבל וואלה חייבים לחשוב כמה צעדים קדימה במקרה הזה. שרון | 04.05.10 (ל"ת)
57. שבירת מונופול ע"י חברה אמריקאית? תגידו השתגעתם? נראה לי שעדיף מונופול כחול לבן, מאשר תחרות עם חברה מעבר לים. עד שלא תהיה תחרות ישראלית לבטר פלייס, למה לא לתמוך בחברה, ובכך אולי להרוויח גם כמה שקלים ממיסים? פיתוח תחרות ממקור חוץ, לא תעשה דבר מלבד תירה למשק הישראלי ברגל. כמובן שאני בעד תחרות, אבל שתהיה חכמה. תחרות בין מוצרים כחול לבן. ולא תחרות רק לשם התחרות. אסף | 04.05.10 (ל"ת)
54. מחכה למכוניות החשמליות ניסיתי את המכוניות של בטר פלייס והיה מדהים מקווה שכל הנושא כבר יצבור תאוצה מנחם | 04.05.10 (ל"ת)
53. למה לא חברה ישראלית- למה לא לתמוך בחברות ישראליות ולהשאיר את הכסף בארץ ישראל ישראלי | 04.05.10 (ל"ת)
51. קולון ע"ש הפיזיקאי ולא קולומב ע"ל שם הבלש.. קולון (C, Coulomb) הוא יחידת מידה במערכת היחידות הבינלאומית שנקבעה למטען חשמלי. יחידה זו קרויה על שם הפיזיקאי הצרפתי שארל-אוגוסטן דה קולון (Charles-Augustin de Coulomb). יחזקאל | 04.05.10 (ל"ת)
50. ההחלטה הטובה ביותר של חולדאי בנושא תחבורה ירוקה לא לתת למונופול של אגסי להרוויח 900% על כל נסיעה ברכב חשמלי! הדבר הבא הוא כמובן קידום הרכבת הקלה כי אין פתרון אחר לתל אביב וכל הכבוד על דבריו נגד הקהלים הלא יצרניים בישראל. צביקה החשמלי | 04.05.10 (ל"ת)
49. פורם בכלל מכרז? מינימום של מינהל תקין, או שבעוד מספר שנים נשמע על חקירה בנושא. מידאס | 04.05.10 (ל"ת)
47. ל 45 גם דלק מתכלה לא יישאר לעד, אתה טוען שלא היינו צריכים לפתוח תחנות דלק? monkeystix | 04.05.10 (ל"ת)
46. לא מבין למה משקיעים בחארטה הזו שנקראת מכונית חשמלית כמה פעמים אני יגיד מישהו. עשה סקר כמה נזק יגרם מהבטריות לאחר שיהפכו ללא שמישות ולאור ההתפתחות בדלקים חילופיים למה שם לא משקיעים מה יעשו אחר כך עם כל התשתית החשמלית הזו עוד כמה שנים הרי החשמלית תהפוך לישנה שישקיעו באמת בתחבורה ציבורית אייפון | 04.05.10 (ל"ת)
44. הם לא עובדים בשבילו למה לפרנס חברה אמריקאית ולא ישראלית לא ברור לי דבר כזה מעולם לא היה קורה בארה"ב, שם יש כבוד לתוצרת מקומית וכל המתלהמים נגד בטר פלייס א. אתם קטני אמונה וקצת קנאים ב. מדובר על שקעים חשמליים לא תחנות החלפה, זה משהו סטנדרטי אין שום סיבה בעולם לשלם לחברה חיצונית ג. לא ברור למה כל כך הרבה מכם מייחלים לנפילה של בטר פלייס\מודו\כל חברה ישראלית עם קצת יותר יומרות מאקזיט, הצלחה שלהם היא הצלחה שלנו, הם מרוויחים המדינה מרוויחה ובסופו של דבר גם אנחנו אורן | 04.05.10 (ל"ת)
43. חולדאי אידיוט, זה סתם ספין של יחסי ציבור ריק מתוכן בטח ישים כמה עמדות למצביעים שלו בצפון העיר, והמכרז-דרומה ומזרחה ישאר מוזנח ומנוכר. ובכלל בעיית החנייה בעיר הרבה יותר בוערת ושיפור התחבורה הציבורית עדיף על הכל. איציק | 04.05.10 (ל"ת)
42. קדימה לראשות הממשלה כניסה יפה בחרדים ובמונופוליסטים. הויכוח אינו האם לומדים ביאליק או יהודה הלוי אלא האם לאפשר אוכלי חינם או לא. עובדיה ס | 04.05.10 (ל"ת)
40. מש' עופר לא תוותר בקלות אבל כשאנשים מתחילים לחשובהמדינה מתחילה להינצל-יישר כוח חולדאי! שיותר אנשים יפקחו את העיניים ויתחילו להזיז דברים בסוף כל משפחה עשירה תלוייה באלפי אנשים שיש להם כוח עצום כדי לשפר תחיים שלנו אנחנו צריכים לקחת עליהם אחריות, אז חבר'ה תתחילו לקחת אחריות וכמו חולדאי להתחיל להזיז דברים. li | 04.05.10 (ל"ת)
39. לא הייתי ממהר לקשור זרים לחולדאי ימים יגידו מה המניע האמיתי שעומד מאחרי מהלך זה. גלעד | 04.05.10 (ל"ת)
37. לפני קידמה אני מבקש ערכים מעניין אותך אדוני ראש העיר העתיד בא תבקר אותנו בדרום העיר ליד הבית ליד הילדים הקטנים זנות, סמים, גניבות, שפת דיבור זולה, ילדים ללא נגישות למחשב הם רואים פשע בלייב, רחובות מסוכנים, אנשים מחטטים בפחי אשפה, כן כאן במרכז הארץ אצלך אדוני ראש העיר, איזור התחנה מרכזית ודרומה כל בית שני מחולק התעללות לא רק בילדות קטנות... ואותך מעניין מה לומדים הדתיים, איפה היכן הערכים שלנו כחברה כאזרחים איזה שירות יש כאן לתושבי השכונות בדרום העיר, חשמל לרכבים זה מה שמעסיק אותך זה מה שיעצו לך יועצי תדמית זה והדתיים יביאו אותך "קדימה" ותיק | 04.05.10 (ל"ת)
34. מעניין למה לא שמענו על המתחרה עד היום ... שימו לב - לא בכדי לא שמענו בתקשורת הישראלית על המתחרה הפעילה מאוד של בטר פלייס . המונופול בישראל או קרוב לכך יקום בשל הקשרים ונושאי המימון שקשורים קשר הדוק לחבורה המקושרת הזו ... עוד בלוף של ישראלים עשירים ומקושרים לקחת עוד קצת מכולנו . | 04.05.10 (ל"ת)
33. סבבה, שישימו כמה שהם רוצים, אם זה על חשבון קולומב. אבל אם הוא רוצה שקעים סטנדרטיים, אז אפשר פשוט לדרוש מבטר פלייס שתהיה תמיכה גם בהם. למרות שקשה לי להאמין שבטר פלייס לא חשבו מראש על כל שאר הרכבים, ולא מציעים גם להם כבל או מתאם תקע מתאימים. נהג | 04.05.10 (ל"ת)
32. כל הכבוד לחולדאי!!! המהלך היחצני של אגסי ועופר הוא "חזון שקשוקה" רק להתעשרותם הנוספת | 04.05.10 (ל"ת)
31. vperu,@9999 מדרכות להולכי הרגל בתל אביב הופכות למסוכנות להליכה מפגיעת כל סוגי רכבים , כולל אופניים- שמוגדרים ככלי רכב שמקומם על הכבישים- או במסלולים המופרדים פיזית מהמדרכות. האחריות הישירה לסיכונים האלה- על עיריית תל אביב שמערבבת רכבים בתוך הולכי הרגל. יש להפסיק ההפקרות הזאת -ומייד. הולכי רגל תל אביב | 04.05.10 (ל"ת)
30. צודק, בלי מונופול, חנייה לרכב ועמדות טעינה לסמסונג נוקייה ואייפון חולמים בהקיציס | 04.05.10 (ל"ת)
27. לאבי 8 אין שום דבר ישראלי בבטר פלייס למעט האזרחות של אגסי. הרי המערכת המסורבלת הנ"ל לא מיוצרת בישראל. | 04.05.10 (ל"ת)
26. למה לא להעדיף כחל לבן? בתנאי כמובן שהיצור נעשה בארץ ונותן מקומות עבודה. צריך להיות חוק שחברות צבוריות חייבות לתת עדיפות לחברות שמייצרות בישראל. Michelle | 04.05.10 (ל"ת)
24. מי באמת צריך רכבים חשמליים - רק הממציאים שלהם כאב הראש שכרוך ברכבים החשמליים לא טוב לנו האזרחים, הוא טוב רק לכיסם של ממציאי הרכבים, הניחו לנו לעוד 30 שנים מהרכבים האלו. חשבתם כמה זיהום סביבתי נוצר כתוצאה מהמצברים של הרכבים הללו כאשר הם מתיישנים ויוצאים מכלל פעולה, מחליפים זיהום בזיהום. אחד העם | 04.05.10 (ל"ת)
23. אני מקווה שזה לא יבוא על חשבון מקומות חניה. כי אם לא שמתם לב אין חניהההההההה עומרי | 04.05.10 (ל"ת)
21. כל הכבוד חולדאי - אנא זרז תחבורה ציבורית על חשמל בתל אביב אפשר להתחיל מהאוטובוסים גדי | 04.05.10 (ל"ת)
20. חולדאי, שוב הוכחת שאתה אינך נסחף עם הזרם (בעיקר כשהו של שוטים). רק לפתרונות סטנדרטיים ולא יעודיים הצליחו ומצליחים בעולם. יפה חולדאי שלא נסחפת בזרם ההדיוטות שהולכים אחר "פתרונות" Bettr Place המונופוליסטיים. פרס, תתפכח! כל הכבוד לת"א | 04.05.10 (ל"ת)
19. עמדות הטעינה של בטר פלייס מצוידות בשקע יעודי כדי שאי אפשר יהיה לטעון את הרכב אצל המתחרים. אבל כדי לשבור את המונופול שלהם אין בעיה לייצר תקע מתאים ולטעון גם מכוניות רנו במקומות לא שלהם ולהתחרות בהם באספקת החשמל. דב בינדר | 04.05.10 (ל"ת)
17. נשמע כמו תקלה להקים 50 עמדות טעינה שאינן תואמות את המערכות של בטר פלייס ? מה ההיגיון בזה ? הן הרי יעמדו כאבן שאין לה הופכין. מי יקנה מכונית שמתאימה רק ל-50 העמדות האלה, שנמצאות רק בת"א ? מערכת של מכוניות חשמליות צריכה להיות מבוססת על תשתית ארצית אחידה. עודד | 04.05.10 (ל"ת)
16. אתמול מהפכה בשכונת לבונטין והיום עמדות טעינה כל הכבוד לחולדאי. איזה ראש עיר נהדר. עמוס | 04.05.10 (ל"ת)
13. הכול טוב ויפה אבל מה עם מכרז - בכל זאת עירייה, לא? אי פנייה לבטר פלייס כדי לא להיכנע למונופול נשמע כמו הסבר מאוד ראוי, אבל עיריית ת"א כעירייה וכרשות בישראל נדרשת עפ"י חוק לבצע את כל התקשרויותיה באמצעות מכרזים. אומנם יש פטורים מסויימים המאפשרים קיום מכרז סגור אך זה עדיין מכרז והוא עדיין צריך לאפשר למשתתפים אחרים להציע את מועמדותם. יכול להיות שיש חברות אחרות, ישראליות או זרות שיודעות להתמודד עם התשתית הנדרשת להקמה במכרז שכזה. הרי גם בטר פלייס תיכננה שיתוף פעולה עם תאגידים מקומיים - כלומר הידע אינו בגדר מונופול. כנראה שלא כל המידע בידינו אבל ההצהרה לגבי הימנעות מהפיכה למונופול נשמעת כמו תירוץ שנועד להסיט את תשומת הלב מהעבודה שהעירייה התקשרה למעשה על דעת עצמה וללא מכרז תקין עם חברה אחת בלבד - כלומר סטתה בעצמה מחוקי המשפט המנהלי וההגבלים העסקיים בישראל. איש מכרזים | 04.05.10 (ל"ת)
11. כן ירבו פעולות כאלו סביבה ירוקה זה לא רק אגסי ואדון עופר שייבש לנו את ים המלח (עאלק ירוק - בעיקר ירוק של דולרים), טוב שיש מתחרים. מקווה שגם בנתניה מרים פיירברג תרים את הכפפה. רועי | 04.05.10 (ל"ת)
10. שימשיך למכור אגסים בשוק, הרי בקרוב ייצאו מתאמים שיאפשרו טעינה מכול שקע במבינו המקורי (מIOL) | 04.05.10 (ל"ת)
9. חולדאי פוקח לנו את העיניים אגסי מרדים את המדינה, ולפני שנשים לב המונופול שנקרא בטר פלייס, הכח והפוליטיקה והדורסנות של האחים עופר, ישתלטו על המדינה וניאלץ ללרכוש חשמל יקר, אפילו יקר מאוד מהחברה הזאת. קצת תחרות לא תזיק ! האחים עופר לימדו אותנו מהו מונופול, האם אנחנו מטומטמים ? להפקיר את התחבורה בישראל בידי מליארדרים רודפי בצע ? רצוי שתהיה תחרות אמיתית וחבל שהמדינה לא מתעוררת ומביאה עוד מתחרים לענף הזה, בטרם כולנו נזחול להתחנן לפני אגסי ושות/ למעט חשמל במחיר נורמלי עבור המכונית. תל-אביבי | 04.05.10 (ל"ת)
8. מתחרה של בטר פלייס קולומב מר ראש העיר במידה ועמדות הטעינה הם סטנדרטיות לקולומב ולבטר פלייס למה את מתקין של חברה אמריקאית ולא של חברה ישראלית ובמידה והם לא סטנדרטיות אז על איזה מונופול אתה מדבר ולידיעת ראש העיר שאני מכבד מאוד אתה צריך להעדיף תוצרת ישראל או חברה ישראלית על אמריקאית ובכך לאותת לכולם שאתה מעדיף כחול לבן וכאימרת הפרסומות כולם עובדים אצלך הבנת רון :-) כחול לבן בלבד אבי פרוכטמן אבי פרוכטמן | 04.05.10 (ל"ת)
6. יש בחירות לעיריה באופק? חולדאי לוקח כדורי מרץ? לפחות הוא מוציא אויר לאגס הנפוח! כל הבלוף של אגסי בנוי על מונופול, בלעדיו אין לו כל בסיס כלכלי, מצד שני יש לו בכיס הבטחות למונופול, יהיה שמח! ע. כברי | 04.05.10 (ל"ת)
5. סוף סוף נציני מנהל ציבורי תקין עיריית ת"א וראש העירייה העומד בראשה , בהחלטה שקבלו על עצמם בהקשר לפריסת תשתית טעינה למכוניות חשמליות, מונעים מראש מצב הדומה לזה שיצרה חברת חשמל- מונופול של הייצור והולכה של המשאב החשוב ביותר -החשמל. בעקבות החלטה זו תיהיה הפרדה בין יצרן המכונית , ספק הסוללה וספק שירותי הטעינה. פיזור האתרים ליזמים / חברות רבות שיוכלו לספק את השירות ברחבי המדינה יביא לנו הצרכנים ברכה בדמות חסכון משמעותי. רן חולדאי הפך לרגולטור וזה חשוב ,יישר כוח ... טרנוס משה טרנוס משה | 04.05.10 (ל"ת)
4. הזוי לגמרי כבר חתמו הסכמים עם שתי חברות, לפני שיש חצי רכב חשמלי ברחובות. מה עם הרכבת???!!! טל | 04.05.10 (ל"ת)
2. חולדאי כל הכבוד! הראשון שלא מסתנוור מבלון היחצנות של אגסי!! בזמן שכל הצמרת הפוליטית והעסקית כורעים ברך לפני אגסי, נותנים לו הטבות מפליגות נטולות כל בסיס עסקי, בחר חולדאי לעבוד עם המתחרים. חזק ואמץ רון! אסף | 04.05.10 (ל"ת)
חולדאי לא מחכה לאגסי: עיריית ת"א תפרוס 50 עמדות טעינה של חברה אמריקאית
62 תגובות לכתיבת תגובה