אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": מגה בול התחזקה על חשבון שופרסל דיל

37 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
כבעל ניסיון רב ואמיתי מגה זולה מסופרסל. נקודה.
ואני לא "מטעם" אף אחד, ואסביר: למעלה מ-25 שנה אני מבקר בשני הרשתות, ומחירי מוצרים, הגם שמתחלפים כל שני וחמישי,הם נהירים לי מאוד, במגה הסל זול יותר, כי הוא פרוס כמעט לכל המוצרים, ולטווח זמן ארוך יותר, אני מאמץ את זכרוני ולמעט מבצעים בדידים ולטווח קצר, מעט מאוד מוצרים נמצאו זולים יותר בסופרסל בהשוואה למגה. לסופרסל אני מגיע בעיקר עם תוו הזהב (כי מוכרחים הרי לנצל אותו), ותמיד, תמיד אני עם התחושה ששלמתי יותר יקר, וכאמור ניסיון של מעל 25 שנות קניות. כך שלא ברור לי על מה המהומה, כל מי שביקר מספר פעמים בשני הרשתות יגלה את זה בעצמו. היה יותר מעניין אם היו מכניסים לתחרות "שחקן שלישי" כמו רמי לוי. בברכה אחד העם
אחד העם | 05.05.10
21.
יש רק מסקנה אחת מהקמפיינים ששורפים את הכסף של הקונים - להפחית את הקניות
אני לפעמים משתומם בתור לקופה בסופר מכל העגלות המתפוצצות מבמבה וביסקויטים ושוקולד ומשקאות מוגזים וכתיתות שניצל וכתיתות כונפה ועוד אלף ואחד מזונות מעובדים אחרים. חברים היגיע הזמן להקטין את סל הקניות - לא נחוץ לקנות את כל המוצרים האלו ולא נחוץ להחזיק מלאים בבית על חשבון האוברדרפט. באותה הזדמנות גם תפסיקו לעשן ולשלם 6 שקלים לבקבוק קולה - אותו בקבוק רק עם עם מיים של עין גדי עולה רק 2 שקלים, כלומר שאתם משלמים לפחות 4 שקלים עבור הטעם ועל עוד חומרים שלא ברור מה הם עושים לקצב ההזדקנות שלכם. אנשים עורכים סקר שוק מקיף שאורך ימים כדי לחסוך 50 שקל במחיר מכונת כביסה, אבל לא שמים לב ש 60 אחוז מההכנסה שלהם הולכת לכיסים העמוקים של בעלי רשתות השיווק למזון. באמת אין צורך לממן את תאוות הבצע של הרשתות - שאולי משויצות במחירים הזולים שלהן בחנויות המוזלות - אבל מתעלמות ממחירי הרצח שהן גובות בסניפים הרגילים שלהן באיזורים שלא לכולם יש רכב ליסוע איתו לקייטנה של הסופר דיל או של המגה בול. במיוחד לשכבות החלשות והמוחלשות.
המשקיף | 05.05.10
20.
האבסורד הוא שהויכוח פה הוא על העובדות...
אולי יש מקום שגוף ממשלתי יכריז על 2-3 סלי מוצרים (בסיסי, ממוצע, מורחב) שיהוו מדד אחיד למחירי הרשתות. כל רשת שתרצה, תוכל להציג את מחירי הסלים הקבועים, וכך הצרכן יוכל לדעת מי באמת זול יותר (הרי לא ייתכן ששתי הרשתות הן זולות יותר...)
אורח | 05.05.10
13.
שניהם יקרניים !!!
באזור מגורי אין סניף של מגה בול. אבל שופרסל דיל יש. בדר"כ אני מבצע את הקניות שלי בסניף רמה של יינות ביתן ברעננה אבל לצורך הבדיקה הלכתי לשופרסל דיל שברעננה. המחירים של הסל הרגיל שלי גבוהים בכ-15% מיינות ביתן. אני מנחש שכל רשת בוחרת "סל" בהתאם למוצרים שנמצאים אצלה במבצע באותו רג ולכן הרשת השנייה מפסידה. הכי נכון לבדוק את הסל האמיתי שלך בכל הרשתות הזמינות ואז להחליט.
תומר | 05.05.10
10.
שוב מריבה של "בעלי המכולת"
צודק מגיב מספר 2 "היחידים" שמרוויחים הם "היחצנים" "היועצים" [יועצי אחיטופל] ו"משרדי הפירסום" כמו הילדים הקטנים שמעודדים את אחד הצדדים בעת מריבה- "תן לו, תרביץ לו" [אבל הם בחוץ] כל אותם "עושי כלום וסוחטי כספים" מעודדים את "בעלי המכולות" לא לוותר [ומיד שולחים חשבון עבור היעוץ] באם היו משקיעם סכומים אלו בהוזלת המחירים ל ל א פ ר ס ו ם זה היה עובר מפה לאוזן כמו במקרה של רמי לוי. אבל מה יעשו אז "אוכלי החינם? ממה יתפרנסו היועצים שממליצים לשנות שמות של החנויות ? ומרויחים מכל הצדדים? גם כיועצים וגם כמתכננים וגם כמבצעים את הרעיונות הדביליים שלהם" חבל על המאמץ וחבל על הביזבוז - ואולי מי מ"בעלי המכולות" יגיע להבנה פשוטה זאת.
איציק | 05.05.10
9.
איזה זול ואיזה נעליים צוחקים עלינו
ובנתיים מבזבזים ים של כסף על פרסומות שהיחידים שחושבים שהם עובדות , זה משרדיי הפרסום עלינו בטח זה לא עובד . רוב הצרכנים מגיעים לחנות שבה הם כבר רגילים לקנות ויודעים איפה כול דבר על מנת לברוח משם כמה שיותר מהר , מניסיון אישי כל פעם שניסיתי לעבור לרשת אחרת רק ביזבזתי יותר . את הצרכן מעניין שלא יהיה תור בקופה גם אם החנות מפוצצת קונים , את הצרכן מעניין שהגישה לחנות והחניה יהיו ללא פפק !!!!!! יקר בכל רשת כאשר הרשתות יבחרו למכור יותר זול , ולא לתאם מחירים ,ללחוץ את היצרנים למכור להם יותר זול על מנת למכור זול ולא להרוויח יותר . אז תהיה רשת זולה באמת הצרכן נהיה חכם עם השנים ויודע כי תרבות העגלה העמוסה שלנו טובה רק לחנות ולא לנו שהחנות תחזיק את המלאי אצלה ולא אצלי בארון בבית . כמה פעמים יצא לכם לראות כמה דברים בארון שוכבים שם כמה שבועות עד שאתם משתמשים בהם ???. כמה פעמים זרקתם דברי חלב וראיתם כמה הפסדתם !!! הכוח אצלינו בידיים
צוחקים לנו בפנים  | 05.05.10
7.
תמיד משלמים אותו דבר כשמגיעים לקופה - כדי לצאת בזול צריך לקנות בכל סופר את הדבר שזול בו
כל הרשתות האילו עובדות עלינו בעיניים. הם זולים יחסית למכולת השכונתית אבל הרווח שלהם גדול בהרבה . יש כל מני טריקים שהם גורמים לנו לשלם יותר כמו שליטה על כמויות ומניפולציות מחירים. מכירה של אריזה גדולה במחיר יותר יקר מאריזה קטנה. אם משהו במבצע זה אומר שהעלו לו את המחיר.
מישהו | 05.05.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת