אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הון בארון

61 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

56.
לחנך היום את דור העתיד
אנחנו בחוש"ן מקווים שבזכות פעילויות ההסברה והחינוך שאנחנו מקיימים מדי שנה, דור העתיד של העובדים, המנהלים ובכירי המשק לא יצטרך יותר להתבייש בזהותו המינית. גם במשק הישראלי חשוב להבין שהומוסקסואליות אינה בעיה. אנו קוראים גם למנהלי כוח אדם בחברות הגדולות במשק להזמין אותנו לפעילויות הסברה על הקהילה ההומו-לסבית-בי-טרנס בקרב העובדים, כדי להצהיר באופן חד-משמעי שגם אצלם הזהות המינית של אדם אינה משפיעה על תפקודו כעובד או כמנהל. תוכלו ללמוד על הפעילויות שלנו בכתובת www.hoshen.org
חוש"ן | 08.05.10
55.
תשובה קצרה ל 37 (סטודנט לרפואה)
אחרי שתעשה משמרת לילה במיון באיכילוב ותטפל בבחור הומו שפוצצו אותו במכות ברחוב כי הוא "נראה הומו" לחבורת בריונים, אולי תבין למה אנשים מתעקשים להיות גאים. הגאווה מסמנת את המאבק לשיוויון, את המאבק באפליה, באלימות, בהומופוביה. להיות הומו או לסבית זה לא רק בחדר המיטות. כדאי שתפנים את זה כבר עכשיו.
רופאה | 08.05.10
54.
אני מסכים עם יניב ויצמן: זה עניין של זמן וחילופי דורות
המנהלים הבכירים הם מבוגרים שהתחנכו והתעצבו לפני מספר עשורים ובאופן טבעי ההתנהגות שלהם משקפת את הנורמות של הדור הקודם. השינוי שחל בחברה עתיד להשתקף בהדרגה, ובהשהיה, עם חילופי הדורות. ככל שחתך הגיל במקצוע מסויים גבוה יותר, כך ההשהיה תהיה גדולה יותר...
הומו | 08.05.10
53.
התעלמתם נקודה למחשבה- יייתכן שללסביות בעולם העסקים קל יותר מאשר להומואים
הכתבה דיברה על הומואים לסביות כמקשה אחת, אולם הייתי מעלה שאלה האם יש הבדל מבחינת שני המינים. נשים לסביות נתפסות באופן סטיגמטי כגבריות יותר מנשים אחרות, כקשוחות יותר, עצמיות יותר ואולי אף אגרסיביות יותר - כל אות התכונות בעולם המוני מוערכות מאוד בדמוית של מנכ"לים בכירים בעסק. על ען, ייתכן ודווקא לאישה לסבית יהיה קל יותר לצאת מהארון, כי המעביד ייראה בה (בצדק או שלא) תכונות המועילות לעסק שהיה רוצה שיהיו אצל מנהלת בכירה בחברה שלו. מה גם, שוב, אופן סטיגמתי, ההתייחוסת לחד מיניים הנה עדיין כאילו אינם יכולים להקים משפחה ואז ה"שמחה" כפולה - גם מהלת חזקה וגם לא תצא לחופשת לידה, מחלות ילד, חוגים בגן וכו'. לעומת זאת, הראייה הסטיגמטית של הומוסקסואלים גברים הנה כחלשים יותר "סיסי" ומנהלים שמחזיקים בסטיגמות אלה לא ירצו לקדם מנהל הומו כי משייכים לו תכונות של חולשה. חבל שהתעלמתם מהמורכבות הנוספת בעניין הזה
ענה | 08.05.10
51.
לנטייה מינית אין השפעה על סיווג בטחוני - אם מישהו נהג אחרת תתלוננו
ראשית, לנטייה מינית אין השפעה על סיווג בטחוני, אם מישהו נוהג אחרת תתלוננו עליו.נקודה. מעבר לכך, הרי שמרגע שזה מנוגד לחוק להפלות על רקע נטייה מינית, נותרה רק סוגיית התווית החברתית. כאן שמורה חשיבות רבה להזמנה מצד החברה או הארגון לקחת חלק כהומו או כלסבית בחיי החברה שם. מנהל שיזמין עובד הומו לארוחת שבת עם בן זוגו יסיר בפניו מכשול גדול אפקט דומה יירשם אם בסוף ישיבה "יזרוק" שהוא מצפה לראות אותם באירוע החברתי השבוע. וכן, לבני הדורות שקדמו לשינוי החברתי שנרשם בשנים האחרונות אכן יותר קשה, גם אם הקושי הזה הוא פנימי.
 | 08.05.10
48.
לרופא לעתיד מתגובה 37...
אני מודה שאני מתפלא שיש צורך להסביר עניין פשוט ומיושן כמו סוגיית הגאווה לאדם שרואה עצממו כרופא לעתיד..., אבל אנסה בכל זאת לבהר שוב את העניין: ראשית, על ה"תרגום" של Gay ל"גאה", מעולם לא שמעתי, וזה אכן נשמע הסבר די טפשי. ההסבר שלי לעניין הגאווה הוא הרבה יותר ארצי ופשוט: (אני בטוח שכל צלם אנוש יצליח להבינו) בעולם בו לצערנו להיות הומו/ לסבית/ טרנס/ בי/ ועוד, זה אומר להיות מתוייג במקום של השפלה, תועבה, נחיתות, בושה..., ועוד כיד הדמיון..., רק מתבקש לחרות על דגל המאבק של האנשים הנמצאים במקום זה את ערך הגאווה - מתוך רצון לאמר לך ולכולם: אני לא מתבייש, אני לא מתועב, ואני לא מוכן להיות מושפל, לכן אני "צועד", ומתקיים בגאווה (ההיפך מבושה) ובכבוד! בנוסף, יש באמירה זו גם מסר לכל מי שעדיין מתבייש במי שהוא (בגלל שזה המסר שהוא מקבל מהחברה הסובבת אותו), ומתחבא בארון - שאין לו במה להתבייש, והוא יכול להיות שלם וגאה במי שהוא, ולזקוף את ראשו, ולצאת כבר מהארון! מתי לאחרונה הרגשת מושפל, מודח, נרדף או מוכה, משום שאתה סטרייט? או משום שיש לך בת זוג, ואתם אוחזים ידיים, מתחבקים או מתנשקים רחמנא-ליצלן במרחב ציבורי? ביום שבו גם חברי הקהילה הגאה יוכלו לחיות בשלום עם עצמם ועם העולם סביבם בלי להיות מושא להשפלה ודחייה - זה היום בו תיגמר הגאווה - פשוט לא יהיה בה יותר צורך! יש מבין?
לא רופא, ולא נחות ממנו... | 08.05.10
47.
המספר של הגאים באוכלוסיה, הרבה יותר ממה שחושבים...ורובם סמוים(=נשואים בעושר).
מאידך, החויה של המנהלים היא "חויה גברית", כמעט כמו במילואים (="באנו למילואים,חשובנו עושים חיים..."). אבל מתחת לפני השטח, סביר להניח, שרוחשים חיים (=מה גם שלאיש עשיר, קל יותר לבטא נטיותיו בחו"ל). אבל בסוף, זה יהפוך ל"קול", כמו שקורה בעולם האופנה(=שם רוב המעצבים הם גאים לא למהדרין). הבעיה תתחיל, כשהיפות האמיתיות תתחלנה להצהיר על נטיות לסביות....אז זו תהיה מכה קשה לאגו הגברי.
materazi | 08.05.10
43.
ווה ווה ווה - כל הזמן בוכים, למה אין מנכ"ל גיי, למה אין חזן גיי, למה אין גיי גיי
כל הזמן ההתעסקות הדבילית הזו שמבדלת. למה למה למה - נמאס כבר. מפריע לכם לכו תעשו עם זה משהו. תלמדו תתקדמו ותיהיו מנכ"לים גאים - למי איכפת. בן אדם מוגדר יותר מרובד אחד ויש לי הרגשה שהנסיון לשטח את האוכלוסיה מתבצע על ידי מנהיגי עמותות הגאים וכו בדיוק כמו החשיבה הצרה והאינטרסנטית שמאפיינת את מנהיגות הפמיניסטיות או ש"ס או כל קבוצה שנהנית מהבידול ויכולה להרוויח ממנו משהו
1 | 08.05.10
41.
למתווכחים על אחוזי ההומואים והלסביות באוכלוסייה
נתון כזה יכול לדעת בוודאות מתי שלהיות הומו יהיה לגיטמי לחלוטין וכך לא יהיו אנשים בארון. עד אז אי אפשר לדעת. כי הרבה אנשים יגידו שהם סטרייטים, בעוד שהם הומואים. יש הרבה יותר הומואים ממש שחושבים. 10 אחוז לא נותר מופרך בכלל, אלא אם כן אתם חושבים שהומואים זה רק מי שמדבר בקול גבוהה ומסתובב עם נצנצים. יש הרבה הומואים שאין בהם שום דבר שיכול להסגיר את מינותם. על כל הומו מוצהר יש 2-3 ואפילו יותר הומואים בארון.
אני | 07.05.10
40.
ל-36
רציתי להציג צד אחר של תהליך סיווג ביטחוני אותו השלמתי לפני מס' חודשים. בתור בחור בארון, מאוד התלבטתי אם לחשוף את נטיותי המיניות, ובסופו של דבר החלטתי שכן. היחס של שלושה אנשים אותם פגשתי בתהליך הסיווג היה ללא דופי, ענייני ואפילו רגיש. אני רוצה להאמין שהמקרה שלי אינו חריג. לעניין הכתבה.. אותי, כמובן, לא מטרידה המיניות של מנהלי ועמיתי, בעוד נושאים אחרים כן (יושרה, חריצות, מקצועיות וכו'). מקווה שיגיע היום והעולם העסקי, כמו גם החברה הישראלית, יתבגר וכתבה כזו לא תהיה נחוצה.
אני | 07.05.10
39.
חשבון פשוט
כתבתם שבין 5-10% מכלל האוכלוסיה הם גאים, בהנחה שמדובר במוצהרים, אזי על כל אחד מהם יש חמישה הומואים בארון, מה שאומר שבין 30% ל-60% מכלל האוכלוסיה הם הומואים. מה שכמובן לא הגיוני לחלוטין, לכן נצא תחת הנחה ש-5 עד 10 אחוזים המדוברים, כוללים גם המואים מוצהרים וגם כאלה שהם בארון. לפי זה יוצא שבין 0.8% ל-1.6% הומואים מוצהרים יש (מכלל האוכלוסיה). עכשיו קחו את החמש מאות בכירים שדיברתם עליהם - אם הייתם מערבבים אותם עם שאר האוכלוסיה רק 5 עד 10 מהם היו יוצאים מהארון, קחו בחשבון שטעות הדגימה בתוך מדגם כל כך נמוך (500 איש) היא גדולה מאוד (לדעתי מעל 10%), וקיבלתם מסקנה לא מבוססת. אולי בעצם אין קשר בכלל בין זה שהם אנשי עסקים בכירים לכך שאף אחד מהם לא יוצא מהארון. כמובן שהקשר בין השניים הינו הגיוני, אבל לא מוכח סטטיסטית
סתם אחד | 07.05.10
38.
תגובה ל- 18
"לא מבין מה זה מעניין מה הנטייה המינית של כל אחד אף אחד לא מעניין אותו שאני סטרייט , ואותי לא מעניין אם מישהו הומו." אז הנה, זכית! אני אסביר לך... קודם כל, אמן כן יהי רצון, שההצהרה שנתת בתגובתך תתממש, וזה באמת לא יעניין או לא יהיה חשוב ולא ישפיע על אף אחד יותר בשום תחום, משום שיחשב נורמלי ולגיטימי! אתן לך דוגמה קטנה - מדוע זה נושא חשוב ומעניין: אם אני עובד בחברה, ויש לי בן זוג, ויש אירוע של החברה - עם בני/ בנות זוג..., האם להזמין את בן זוגי לאירוע? התשובה לשאלה, תמונה כמובן בתגובת החברה להיותי הומו...(תגובה שאני כמובן לא יכול לדעת מראש..., ולאור ההתרחשויות מסביב, עלולות להיות לה השפעות חמורות על עתידי המקצועי בחברה), וזה עצוב מאד. ואם אני לא מזמין את בן זוגי, ובחברה זהו סוד כמוס שאני לא מדבר עליו..., אתה מסוגל לדמיין מצב בו בן זוג סטרייט לא יזמין את בת זוגו לאירוע חברה שכזה? ומה בת הזוג שלו תחשוב על זה? ולאן זה יוביל את מערכת היחסים שלהם? זה מצב של מלכוד - לא פשוט ומאד לא נעים... זו כמובן רק דוגמה אחת מני רבות, הממחישה את ההבדל בין להיות סטרייט בעולם של סטרייטים, לבין להיות הומו בעולם הומופובי... אני בטוח שאם תנסה תצליח בעצמך לחשוב על עוד כמה דוגמאות..., אבל בעצם, אנחנו הרי אנשים אחרים..., פחות חשובים ממך..., ואותך ממש לא מעניין שאנחנו נפגעים מדי יום מאנשים כמוך, נכון?
תגובה ל 18 | 07.05.10
37.
אולי כי אנשים עם שכל לא רצים לספר מה עושים בחדר המיטות.
נראה לי שהכל נובע מעיברות המילה גיי (gay) שהפכה לגאה ובסוף לגאווה. גאים במה??? אני צריך להיות גאה שאני אוהב שוקולד לבן או חום? אני צריך ללכת עם צמיד בצבע לבן או חום כדי שכולם יידעו שאני אוהב שוקולד?!? אני צריך גאה בכך שאני אוהב בחורות או בחורים? תהיו מי שאתם בלי לעשות רוח. אני זה מי שאני, ולא מרגיש צורך לצעוק את זה מתוך משאיות חצי עירום. באמת שאין לי בעיה עם סטרייטים או הומואים, פשוט מפריע העניין הזה שאנשים מרגישים את הצורך לצעוק שהם גאים!! תפסיקו עם זה.. לא מעניין אותי אם אתה הומו או לסבית או סטרייט שלא מקבל מאישתו כבר שנה!! תשאירו את העניינים הללו מחוץ למשרד! ואני מניח שהמנכ''לים או השופטים או האנשים הבכירים הבינו את זה כבר מזמן! אולי הגיע הזמן שגם אחרים יבינו..? (שמה שעושים בחדר המיטות לא מעניין את השותפים שלכם למשרד)
סטודנט לרפואה | 07.05.10
36.
סיבות...
במשך מספר לא מבוטל של שנים עבדתי בפרוייקט OUTSOURCING (מיקוד חוץ) באחד ממשרדי הממשלה הגדולים. לצורך כך וכחלק מתהליך הגיוס, עברתי תהליך שגם כלל "סיווג בטחוני". לאחר שנות שירות סדיר מלא ביחידה מובחרת, עם שירות קבע וגם מילאים מרשים, נשאלתי שאלות פולשניות וחודרניות על מערכת היחסים שלי ושל בן-זוגי (כולל שאלות של מי עושה מה למי..). כשאמרתי למתחקר שהוא נכנס לנקודות לא רלוונטיות צרח שהוא זה ששואל והוא שה שמחליט מה לשאול. בסכומו של דבר קיבלתי את המשרה... במשך שנים - נמעה ממני גישה שהיתה חיונית במסגרת תפקידי ולצורך ביצוע עבודה תקינה ומושלמת לנתונים מסויימים. כשהבוס שלי באותו גוף ממשלתי ובחברה מטעמה הועסקתי ניסו לברר על שום מה ולמה "נרמז להם" שזה על רקע נטיה מינית. התחקיר הבטחוני שלי היה ללא דופי, אולם קב"ט אותו גוף ממשלתי החליט, על דעת-עצמו(!!!) לחסום אותי מגישה למערכות מסויימות... כששאלתי אותו ישירות - למה? פשוט השיב - "ככה, כי זה אני זה שמחליט כאן". לימים התברר כי אותו קב"ט באותו גוף ממשלתי, היה הומו בארון, שמסתבר שהיה "דמות ידועה בקהילה"... אז אם רציתם סיבות להשארות בארון - הנה לכם עוד אחת....
יושב בסן פרנסיסקו | 07.05.10
35.
אני עובד בארגון גדול, הייתי כוכב עולה, קודמתי במהירות שיא עד ש...
נודע למנהל בכיר בארגון שהבחור שבא איתי לאירוע הוא בן הזוג שלי למחרת בבוקר היחס אלי השתנה, לא מצד המנהל הישיר או העובדים שידעו אלא מלמעלה. פתאום לא לא הוזמנתי לישיבות בהשתתפות אותו אדם אנשים אחרים קודמו והועדפו על פניי באופן לא מוסבר... הבטחות הופרו והרגשתי שמראים לי את הדרך החוצה השיא היה שקיבלתי טלפון מאדם בכיר מאוד שהשתתף בצערי ואמר לי משהו כמו "הזהרתי אותך" וידעתי על מה הוא מדבר. עזבתי את המקום הזה, בראיון העבודה הראשון שהייתי בו אמרתי בפירוש שאני גיי ואני מעדיף שידעו מראש כדי שזה לא יפריע אחר כך. התקבלתי לעבודה, התנאים טובים יותר, השכר טוב יותר ואפילו העבודה מעניית יותר כולם יודעים שאני גיי, על השולחן שלי יש תמונה של בן הזוג שלי ליד האחיינים שלי אף אחד לא עושה מזה עניין לא עובדים לא מנהלים ובטח שלא לקוחות הכל תלוי באנשים אם יש מעליך איזה הומופוב לא יעזור לך כלום אתה תסבול תהיה גבר תגיד מי אתה ותחיה עם זה בשלום - אתה רק תרוויח גם אם תעבור תקופה קשה.
סתם1 | 07.05.10
32.
כתבה מעניינת, אבל יש לי השגה
אני חושבת שהענין כלל לא קשור לסביבה המקצועית- זה הקושי לחיות מחוץ לארון בפני כולם תוך הסכנה להחשפות יום יומית לתגובות לא נעימות של אנשים. זה נורא קשה לחלקנו. לי אישית קשה בתוך הארון וקשה גם מחוצה לו- כל הערה, אפילו אם המעיר חושב שהיא מצחיקה- לא מצחיקה אותי, זה מצטבר וזה פוגע. בעיני אגב , הכי חצוף הוא הנטייה של גייז וסטרייטים גם יחד לבקר או ללעוג למי שנמצא בארון ולרמז על כך. גם הדיבור על 'הזכות לפרטיות' הוא מיופיף- חלקנו בארון לא מתוך רצון לשמור על פרטיות אלה מתוך הקושי של הסביבה לא לעשות מהנטיות שלנו ענין.
 | 07.05.10
31.
למה זה אמור לעניין מישהו? חוץ מרכילות
אני לא שואלת כמה פעמים בשבוע מנהל הבנק שלי מקיים יחסי מין ואני גם לא שואלת אם הוא נשוי או לא או מה הוא עשה אתמול בערב. הוא מנהל בכיר במשק וזה מה שאמור לעניין. רק איך הוא מנהל! מעבר לכך זו רכילות גם מנהל לא הומו לא אמור לחשוף למי הוא נשוי או לאן הוא יוצא ועם מי.
ליבי | 07.05.10
30.
לא מפתיע...
טוב, שחיתות ואינטרסנטיות (הנפוצים בקרב מנהלים ובכירים) הולכים לא רע עם להט"בופוביה, כמו גם עם סוגים אחרים של פוביות וגזענות. מי בכלל רוצה להשתייך לברנז'ה חסרת הערכים הזאת? לחיות חיים אמיתיים כנים וחופשיים זה עדיף בהרבה מאשר ללבוש חליפות, לנהוג ב-ב.מ.ו, לציית לקודים חברתיים חסרי הגיון ולהרגיש מת מבפנים.
בחור טרנס | 07.05.10
29.
אני עובד בחברת הייטק והסיפור של גדי נשמע הזוי
יש לי הרגשה שהוא לא מציג את התמונה המלאה. אני מהנדס בחברת הייטק ואני מכיר עוד 5 הומואים שעובדים איתי באותה מחלקה. לא רואה שום בעיה. את אף אחד לא מעניין את מי אני אוהב. ואת האמת, גם אותי לא מעניין את מי הם אוהבים. גם אם מנכ"ל חברת מזון / בנק יצא מהארון לאף אחד לא יהיה איכפת. עם ישראל הוא עם אדיש. גם אם החרדים (בהכללה) עושים מדי פעם רעש הם לא באמת מצליחים להחרים אף אחד.
רון | 07.05.10
28.
זה נושא בעייתי - ולא רק בישראל
לדאבוני אני מכיר את הנושא מקרוב. אני הומו וסמנכ"ל בחברה ישראלית גדולה (מכירות מעל 300 מיליון $ בשנה). אף אחד לא יודע שאני הומו. מבחינת שאר חברי ההנהלה אני צעיר הולל (בן 38) שחי את החיים הטובים ומחליף בנות זוג כמו גרביים (אגב, לא תרמתי לתפיסת העולם - זאת השתיקה שמובילה את השמועות). במציאות אני עם בן זוג כבר 6 שנים וגרים ביחד כבר מעל 4 שנים. קל מאוד לומר שהאשמה בי (על כך שאני לא יוצא מהארון). אבל כל צוות ההנהלה הבכיר ומרבית הלקוחות באים מחוגים קונסרבטיבים ביותר ובקבוצת גיל מבוגר (מעל 50). אין לי שמץ של ספק שיציאה מהארון תציב את מרבית אלו שסובבים אותי בחוסר נוחות רבה ותוביל בסופו של דבר לחיסול הקרירה המצליחה שלי - לפחות במקום העבודה הנוכחי. ייתכן ובחברה הבאה אצא מהארון כבר מהיום הראשון ובשלב הדיו-דיליג'נס שיעשו עליי. אבל בשלב הזה אני נעול בארון (קבורה) מגדרי עם הרבה מסמרים. והערה/בקשה לקוראים - אני ממליץ לכם בחום להימנע מהערות או בדיחות הומופוביות. אתם אף פעם לא יודעים מי באמת עומד מולכם. גם אם אתם בטוחים ב-100% שהוא או היא סטרייטים גמורים! זה מזכיר לי סיטואציה בחו"ל שמישהו סיפר לידי בדיחה על יהודים כי הוא יצא מתוך הנחה שאני סתם אירופאי (יש לי שם משפחה גרמני ושם פרטי שהוא דיי בינ"ל).
רועי (שם בדוי) | 07.05.10
27.
הבוס שלי - סגן נשיא בחברת הייטק גדולה - הוא הומו
אני מאחלת לכל העובדים בעולם בוס כזה. מתחשב, מבין, ענייני! כמי שגדלה בפריפריה (באר שבע) לא היכרתי הומואים לפניו והיו לי מלא סטריאוטיפים שליליים. הוא שינה לי לחלוטין את תפיסת העולם! חבל רק שלקח לו שנתיים לספר לנו (ואחרי שחצי מהבנות במחלקה היו דלוקות עליו רצח)! :-)))
אחת | 07.05.10
23.
קודם כל, אין 10 אחוז גאים אולי 4. ודבר שני - למה בכלל אדם צריך להפגין את הזהות המינית שלו?!
בחייאת זומזום. למה בכלל זה צריך לעניין מה ההעדפה המינית של מישהו. זה עניין פרטי וזה זכותו של האדם לשמור עליה. עצם זה שכל מיני ידוענים עושים קריירה מהנטייה המינית שלהם, זה הפסול.
מה פתאום גיי הפך להיות איזה סטטוס חברתי? | 07.05.10
21.
איך קרה? פשוט! הם לא צריכים לקדם מכירות של מופע חדש שהם יוצאים אתו או תקליט
ולכן הם לא מעמידסים עלינו מידע מהחיים האישיים שלהם. אנחנו גם לא יודעים על מנכלים/יות עם רומנים מחוץ לנישואין או הנישואים של מי חרא. זה פשוט לא מענין או צריך לענין אותנן. האנשים הקרובים להם יודעים, וטוב שכך.
זה הכל | 07.05.10
20.
דניאלה - מס. 17
חבל שאתה מנסה לתקן בעזרת טעות משלך. את צודקת - 10% הומואים הוא נתון פיקציוני, שמתבסס על מחקר המיניות הגברית של קינסי, שהוכח זה מכבר כלא נכון מבחינה מדעית. קינסי דגם 16,000 גברים ובדק את הנטיה המינית שלהם על גבי סקלה של שאלות. העובדה שקינסי היה הראשון שהתמודד עם השאלה הזו בצורה מחקרית, תוצאותיו המדהימות של המחקר והעובדה שזה היה המדגם הגדול ביותר שנעשה אי פעם עד אליו, עיוורו את עיני החוקרים האחרים והם לא שמו לב שהמתודולוגיה של קינסי היתה מוטת ולא נכונה - קינסי, בעצמו הומו, דגם אנשים שהשאלה ה"האם קיימת מגע כלשהו עם גבר" אינה רלוונטית וטבעית להם, כמו אסירים למשל, שרובם שוכבים עם גברים בגלל שאין בכלא נשים, אבל בהחלט לא היו נוגעים בגבר בחוץ, כשיש להם ברירה אחרת. מחקרים חדשים יותר, האחד מתחילת שנות ה-2000 והשני משנת 1999, האחד שבוצע על ידי ממשלת קנדה הליברלית והשני בוצע באירלנד השמרנית, מגלים שיש כ-4%-5% הומואים באוכלוסיה בלבד. עדיין פחות מקינסי, דניאל, אבל פי שתיים (וחצי) ממה שאת כתבת :) חבל שאת לא טורחת לבדוק את עצמך ואגב - הגיע הזמן שאנשים שפועלים נגד הומואים יוצאו מהארון. אנשים כמו מורדכי אלון, שקרא לנו תועבה, כשהוא עצמו טבל את מכחולו בקסת הדיו של אברכיו הצעירים, לא צריכים להנות ממנעמי השתיקה והחמלה.
קינסי | 07.05.10
19.
gayz in Biz
I am sure that some our fin leaders are gays, but you can't just take the general AVG of gays in the society and figure out the gays % within the FIN leadership of our country. In the generation before mine (im 35) gayz weren’t equal and were hunted and therefore I assume were left out of the money game and the corporate world. So we can still assume some gayz in the Biz scene, but surely not 10% great article that made me feel as if are back in the 80's rather than 30 yrs after
remo | 07.05.10
14.
כמנהל שחולק את רוב היום שלי עם העובדים שלי
אני לא נוהג לשתף אותם בחוויות המיניות שלי... בפנטזיות שלי... להתסכל על ישבנים ... או על "גופות" ולשרוק... בין ישיבה לישיבה.. בין מצגת למצגת... בין פגישת עבודה לפגישת עבודה יש עוד כל כך הרבה דברים לדבר עליהם שלא תמיד נושא המיני הוא זה שאני רוצה לשמוע עליו. (שימו לב ... לא אחרוט על הדגל שלי את הזהות המינית שלי... כי גם כאן היא לא משנה) בסביבה העיסקית שלי חשוב לי לדעת מי האנשים שלי.. ומאיזה מקום הם פועלים... מה מניע אותם... מה מדרבן אותם... מה הופך אותם לאדם פרטי ועולם ומלואו. אני מאחל לכל אחד מאחינו ואחיותינו חופש - בין אם דתי/מיני/גזעי... כל בני האדם זהים בבסיס ושויים בשורה התחתונה... העיקר לפעול ממקום של שיתוף פעולה וקבלה!! לצערי נתקלתי לא פעם במגזר כזה או אחר (שלרובם או חלקם אני משתייך) שאחרי צעד של מיתוג עצמי או בן אדם קורס תחת אותו מיתוג שהוא נופף בו ולכן אני מבין את אלו שלא מוכנים להחשף ללא קשר לנושא.... אם אני אדם מקצועי- זה מה שיבדל אותי.. זה מה שיאפשר לאחרים ללכת אחרי ולא העניינים של חדרי המיטות או השעות שלא רלוונטיות. עבודה ועסקים חצר תיכון.
לא מסתירלא מנפנף | 07.05.10
13.
אין וכנראה שלא יהיה-חרדים...דמוגרפיה...מחוץ לתל אביב הליברלית החיים והתפיסות אחרות
מה שבתל אביב נראה טבעי ונורמלי כמו לדוגמא מצעד הגאווה, נתפס במקומות אחרים כמצעד התועבה. אם אדם עוסק בתחום שאין לו נגיעה לדתיים או חרדים, (נניח עיתונאי ברשת שוקן, או מנהל חברת מזון לא כשר) אין מניעה שיחצין את העדתפו המינית. אבל אם תחום עיסוקו קשור חזק ללקחות חרדים, (נניח יצור חיתולים, או מזון כשר) הוא לא יקח סיכון שיצא עליו פשקוויל שיגמור לו את השוק החרדי. זה נכון כפי שצוין בכתבה לא רק להעדפה מינית, אלא גם לדעות פוליטיות או לכל דבר השנוי במחלוקת ועלול להבריח לקוחות. לא צודק? בוודאי... אבל בעסקים כמו בכביש, לא צריך להיות צודק אלא חכם...
מפוקח | 07.05.10
11.
לכן חשוב להעלות את הערך העסקי של הקהילה www.GayBiz.co.il
להיות הומו בשנת ולהצליח ברמה העסקית בישראל של 2010 כבר לא צריכה להיות בעיה, הקהילה הגאה מלאה באנשים מוכשרים בכל התחומים והרמות כפי שניתן לראות באתר העסקים הרשמי של הקהילה www.GayBiz.co.il יש המון עסקים שרוצים לפנות לקהל בעל ההכנסה הפנוייה הגבוהה ביותר בקרב האוכלוסיה. ככל שירבו בכירים לצאת מההארון, הם יופתעו לגלות כמה מעובדיהם היותר מוכשרים ויותר אהובים הם גם חברי הקהילה. להרוויח יותר ולא לחיות את חייך זה ביבוז של של המשאב היקר ביותר לעצמך,תחושת החופש השלמות והאושר שלך. מנסיון זה יקח אתכם אפילו יותר גבוה מהיכן שהנכם נמצאים. בכיר, יוצא בית תוכנה גדול. אשר מאושר על הצעד. אל דאגה גם אנחנו נגיע בספרד ,הולנד, גרמניה ועוד מס]ר רב של מדינות נאורות , זה הכי בסדר ורגיל.  
GayBiz | 06.05.10
10.
אם היה רשימה של
מי הומו ו מי לא היתם חוסכים לי זמן. שלא אתאהב במנכל ואשב ואחכה לו.זהו. ליאור מנצ'ר תוכל להפשיט את המילים לא הבנתי כלום ... בכל מיסגרת עבודה יש הומו לסביים אצל אדריכלים זאת חברה סגורה .אם אתה לא הומו לסבי לא תיתקבל .יראו לך את הדלת.....והם הכיעשירים כי מקבלים את כל הפרויקטיים היוקרתיים....זהו. תמיד חשבתי שאני מזהה מי כן ומי לא .אבל לפעמים יש הפתעות שממש לא להאמין. לענינו אחד מסודות הקבלה .יעקב אבינו היה לו 4 נשים רשמיות וגבר.
 | 06.05.10
4.
זהות אינטגראלית מול ניכור פנימי
ראשית, תודה על כתבה מעניינת. לדעתי הארון ההומואי הוא רק דוגמא מובלטת לתופעה יומיומית מוכרת, אנשים מפצלים את אישיותם וזהותם לחלקים קטנים ומנגישים פאן זה באישיותם רק "במסגרות הולמות" (אם בכלל). כך משאירים את היכולת המשחקית שלהם מחוץ לעבודה (רוא מה גוגל עשו עם יכולת משחקית בעבודה), את הצד החם והאוהב שלהם מחוץ לניהול (אינטיליגנציה ריגשית הינה מרכז דעת בניהול היום), האינטואיציה היא באומנות בלבד (כל מנהל באמת בכיר יודע שההחלטות החשובות ביותר מגיעות "משם") וכן הלאה. אז המשפחה, המיניות, הג'נדר וכל שאר הביטויים האישיים נישארים בארון ונוצר ניכור פנימי, המוריד מהיכולות, עוצר את הדימיון והיצירתיות, לא מאפשר מעורבות אמיתית ומחוייבות ועוד ועוד. העצוב ביותר בכך שהפגיעה היא תמיד (!!!) דו צדדית, זה ששמרת את המשפחה מחוץ לעבודה, לא רק יפגע בעבודתך... זה יפגע גם במשפחתך. לאור זאת יבחרו אנשים באשר יבחרו, הרי הם נושאים גם במחירים. ליאור מנצ'ר
ליאור מנצ'ר | 06.05.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת