אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה מסכימים לשלם יותר מדי?

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
כל החוכמולוגים שמנסים להתוות את היתנהגות השוק עם תאוריה בגרוש
הכל כמו שאמרו חכמים - דיבורים בעלמא או בקיצור אויר כל מיני מניפולטורים וחוזי עתידות מנסים להראות אחד לשני - שלי יותר ... פעם עבדתי בחברה שהבוס החליט למכור את המוצרים במחיר הכי יקר מכל המתחרים לא שהמוצרים היו רעים הם היו טובים מאוד אבל המיתוס הרווח - מה שיקר טוב עבד חזק מאוד ואנשים באו לרכוש את המוצרים בצורה המונית שלא הבנתי וזה מה שקובע - לא אריזה ולא שיווק - תדמיתו של המוצר !!! זו דעתי בלבד מניסיוני במכירות ושיווק
hawk | 07.05.10
9.
מחירון
די אם נשים לב למחירי שעוני היוקרה. אין כל קשר בין עלות הייצור למחיר. שם המשחק מיצוב ושיווק. למשל שעוני טיסו שפעם היו עממים , הצליחו גם הם למצב קו כביכול יוקרתי ולמכור אותו במחיר מופרז. או כל מוצר יוקרתי אחר למשל תיקי לואי ויטן . המסקנה שאין קשר בין עלות למחיר, הכל מיצוב ושיווק.
אלכס | 07.05.10
8.
תגובה רצינית ל 2 בקשר לתקן הזהב
תקן הזהב הוא תקן מאד בעייתי לכלכלה מודרנית אחת הבעיות המרכזיות בתקן הזהב הוא שהוא לא מאפשר להוסיף כסף למחזור דבר שמונע בסופו של דבר שהמשק לצמוח דבר שהיה בפועל והיה חלק מהסיבות שגרמו לביטול תקן הזהב. דבר שני גם היום יש תקן לכסף והוא התעשייה והתעשייה שיש למשק היא הכיסוי לערכו של הכסף לכן אם לדוגמה התעשייה שווה 1000 שקל והזהב שווה 100 שקל סתם נתתי מספרים לדוגמה לא יהיה כיסוי מספיק טוב לכסף שיהיה בשוק כי לא יהיה מספיק זהב. שמעתי כבר מספר אמירות שאינפלציה זה הדפסת כסף ללא שום מאמץ סליחה אבל הדברים מאד לא מדוקים ועיקר המטרה בהדפסת כסף נוסף למחזור היא לגרום לצמיחה טןבה יותר של המשק.
נימרוד | 07.05.10
7.
אי אפשר לפתוח בטאב חדש, חייבים ללחוץ
אני הצעתי פתרון פשוט, חבל שאף אחד לא שומע לי. חוק חובת תום לב. מרגע זה כל הבעיות כולל הכל נפתרו. רוצים להרוויח כסף בשיטה הקפיטליסטית? בכיף, אבל בהגינות. תסתירו משהו מהאזרח, לא תספקו לו את כל המידע כדי שיחליט בצורה הוגנת אם השירות שלכם מתאים לו - שלמו פיצוי פי עשר.
ה_שגריר | 07.05.10
3.
מסכים באופן עקרוני, אבל...
זה שבאותו מטוס יש מחירים שונים לכסאות שונים, נובע באופן ישיר מכך שיש יותר ביקוש ל"כסאות טובים". האיזונים בשוק באים אכן מכוחות של היצע וביקוש, תחרות, מודעות צרכנים וכדו'. אבל יש מקרים שבהם גם פסיכולוגיה משחקת תפקיד, אייפון למשל לא שווה אפילו את האריזה שלו, אבל אנשים קונים את זה כי זה "מגניב" וזה "סמל סטטוס" ו"כולם רוצים, לי יש"
תמיר | 07.05.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת