2. לשם שינוי משרד האוצר צודק: החברה הזאת אמורה לגייס הון ואז להתחיל לבנות את הרכבת הקלה- בפעל היא תקועה כבר שנים בשלב הראשוני של גיוס ההון- יש גבול לכמה המדינה יכולה לחכות לה. עושה רושם שיהיה הרבה יותר משתלם למדינה לגייס הון בעצמה לפרוייקט ולהקים אותו בעצמה- בפעם האחרונה שהיא גייסה כסף באירופה היו ביקושים של 13 מיליארד אירו, אז מה הם 2 מיליארד האירו שהפרוייקט הזה אמור לעלות? מישהו | 11.05.10 (ל"ת)
1. כל הכבוד למשרד האוצר כך מנהלים תרבות של עשייה. הלוואי וינהיגו מדיניות כזו גם במערכת החינוך. קפלינסקי | 11.05.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": שטייניץ סירב להיפגש עם נציגי הרכבת הקלה בזמן ביקורו במזרח
3 תגובות לכתיבת תגובה