אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עוד יריקה בפנים של האוהדים

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
נכון שהיה פאשלה, אבל לאן הם מספר 1
בסדר, נכון במשחק הזה הייתה פאשלה רצינית ואני מסכים עם כל מילה. לאן לא היו בסדר שלא לקחו אחריות מלאה. אבל אל תספיד את לאן באופו כללי, לאן משרד כרטיסים גדול, מנוסה, מקצועי ונותן שירות אישי לכל אוהד ולכל לקוח. אני מאוד מרוצה מהם עד עכשיו. כן ירבו מכירות כרטיסים בלאן.
ערן | 14.05.10
5.
מחדלים חוזרים ונשנים של סוכנות הכרטיסים "לאן"
לצערי, המחדל הזה לא קורה בפעם הראשונה. במודמות הגביע העולמי, כישראל אירחה את שוויץ (2-2), חבר, אשתי ואני רכשנו כרטיסים למשחק באתר האינטרנט של משרדי "לאן". בשל פתיחת קופות מאוחרת, או בשל מחסור בכ"א, נאלצנו להימחץ בין אלפי אוהדים אחרים בהמתנה לקבלת הכרטיסים שעליהם שילמנו. דחיפות, לחץ, עצבים, והעובדה שרק בדקה ה- 40 של המחצית הראשונה, זכינו לראות את המשחק. היה זה המשחק הראשון שאתי ואני תכננו לראות ביחד, אך בעקבות הטראומה שעברנו לאחר שהקדמנו וקנינו את הכרטיסים באתר האינטרנט, אשתי לא מעוניינת להצטרף אלינו למשחקי כדורגל, וחבל לי. אנשים קונים במיטב כספם כרטיסים ומעוניינים לצפות במשחק כדורגל בצורה מהנה. הלוואי ומישהו יתערב ומול משרדי "לאן" וידאג שמקרים אלו לא יחזרו על עצמם.
שמעון מ. ברנדס | 14.05.10
4.
הייתי שני בתור ליד המכונה כשהיא קרסה
אחרי שהגעתי שעה וחצי! לפני המשחק, ושילמתי 15 שקל עמלת אינטרנט, וחיכתי כמו מסכן אחרי מחסום משטרתי לפני התור עצמו- נפל המחשב. נאמר לנו "לחכות"- הרי הכבל נפל- למה לחכות? את הכרטיסים חילקו בהתחלה רק בחדר הבקרה מה שגרם לדחף וחנק. עמדנו שם אוהדים אדומים וכתומים כתף אל כתף ונדחפנו ע"י המשטרה. לא נמשטרה, לא אנשי האבטחה ובטח לא אנשי לאן החלו לפעול לפתרון הבעיה. נאמר לנו לחכות. רק בשמונה וחצי- אחרי שהמשחק התחיל (הרי לוזון וחבורת "המכובדים" סיימו לזלול בבופה ובאמת אין טעם לחכות) התחילו להבין שמחשבים לא יהיו וכדאי אולי לעשות משהו. פיצוי הרי לא נקבל. לאו ימשיכו לגבות מחירי תיווך מוגזמים. אנחנו נמשיך לשלם כי אין ברירה והשיירה עוברת. אולי באמת הקבוצות יתחילו למכור בעצמן? בלי עמלה ועם לקיחת אחראיות- הרי כל ילד שעמד כמו ניגלט בחוץ בעת שהמשחק התחיל יחשוב פעמיים לפני שיתמכר- כמונו- למשחק.
יעקב אקהויז | 14.05.10
3.
ל-2
הצעתך טובה, ותוסיף לזה שהם ככל הנראה גם ירוויחו יותר, כי גם הם משלמים עמלה ללאן. אבל קח בחשבון שבמכבי חיפה המצב זהה לשלכם. אצלנו עובדים עם חברת כרטיסים אחרת. אבל הביזיונות דומים, כמו התורים שעמדו בהם השבוע האוהדים בלי לקבל כרטיסים למשחק נגד בני יהודה. בכל משחק ליגה שני נוצרים תורים ענקיים בקופות הזמנת הכרטיסים כי לא פותחים מספיק קופות. וגם לנו היה ביזיון במכירות לליגת האלופות. רק דבר אחד קטן, העמלה אצלנו 10 שקלים. טוב נו, חיפה, אתה יודע.
אביעד | 14.05.10
2.
הנהלת הפועל- בבקשה תפסיקו לעבוד עם "לאן",השנה זה עבר כל גבול.
כבר שנים רבות שאנו סובלים מהם. אבל השנה זה באמת היה מוגזם-החל מהמכירות לליגה האירופית דרך הכרטיסים לגמר. שלא לדבר על עמלת האינטרנט שהם גובים גם בטלפון.... יש לכם כבר אתר שהוא חנות מכוונת, יש גם אתר רישמי. אנא תמכרו כרטיסים בו- ככה גם תגדילו את המכירות באתרים שלכם, תרוויחו יותר מפרסום בהם- והכי חשוב, תשרתו את הלקוחות שלכם בצורה הטובה ביותר. מכבי חיפה כבר עושים זאת- למה לא אנחנו?! תודה, אוהד שרוף שמנוצל עקב היותו כזה.
עומר | 14.05.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת