8. נדרש שיתוף פעולה עם בטר פלייס זה יאפשר לטעון בכל מקום, ואולי בעתיד אפילו להחליף סוללה ולהמשיך לנסוע. אני אישית מחכה לקטנוע חשמלי שיגיע ל-130 קמ"ש לפחות, ומספיק לי טווח אמיתי של 50 ק"מ בין טעינות. טל | 23.05.10 (ל"ת)
7. למה לא לקנות קטנוע חשמלי? ראסמי, אני מת לקנות קטנוע חשמלי. לא איכפת לי שהמהירות הסופית נמוכה יחסית וגם לא מזיז לי שהטווח הוא קצר. הבעיה היא שאין לי שקע חשמלי ברחוב!! פשוט אין איפה להטעין את הקטנוע! מה אני אזרוק כבל מאריך מהקומה ה 5 לרחוב דיזינגוף? נו באמת.... אסי | 18.05.10 (ל"ת)
6. מעניין מי הם שלושת הפראיירים שכן קנו את הקטנועים החשמליים.? ממש פדיחה.. הגורים של אלפי | 18.05.10 (ל"ת)
4. המודל דפוק מראש כאשר יבואנים לוקחים 300% על כלי שבחו"ל עולה הרבה הרבה פחות הציבור אינו טיפש, ואחרי הכל משרד התחבורה מקשה משנה לשנה את הכנסתם לארץ אם ממנעים אינטרסנטים ואם ממניעים אחרים. אחרי הכל ישנה גם את המגבלה של טעינה, מהירות ואמינות. לצורך הכנסה של כלי לתוך תחבורת ישראל עליו להוכיח את יכולתו לעמוד בקשיי היום יום. על כל זה ישנו גם ביטוח ייקר מאוד ללא כל פרופורציה הנותן אותותיו על הרוכבים הצעירים שכל שקל חשוב להם. רק אופנוע חשמלי שעלותו תהיה נמוכה מאוד מאופנוע רגיל כולל תשתיות מתאימות לטעינה חשמלית כך שלא יתקע באמצע הדרך יחלו להוביל את הצעירים לקנות כזה. יוסי | 17.05.10 (ל"ת)
3. אני מת לאחד כזה אבל בחייאת 60 אלף לכלי שסוגר בקושי 100 קמ"ש?! אני מעמיד 250CC קוריאני דנדש עם ביצועים מרשימים 130-140 בפחות מ-25 אלף. | 17.05.10 (ל"ת)
2. באמת בשביל מה לקנות קטנוע עם ביצועים של קורקינט אם אפשר לקנות קורקינט זול בהרבה שאינו חייב בטסט, ביטוחים וכו'? כל המודל הכלכלי של היבואנים האלו דפוק מיסודו. אם הם יביאו קטנועים שיתחרו בקטנועים אמיתיים ולא בקורקינטים, אז יש על מה לדבר. | 17.05.10 (ל"ת)
שוק הקטנועים החשמליים לא הצליח לזנק בעלייה
8 תגובות לכתיבת תגובה