אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": הטבות לרוכשי רכבים חשמליים

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
מה לגבי מס על רכבים מזהמים ?
במקום הקלות במס על רכבים ירוקים אפשר לתת מס על רכבים מזהמים מרמה מסויימת ומעלה. הכל עניין של הסתכלות. למרות שאני מאד מאמין ברכבים החשמליים של רנו ובכל היוזמה הזו של בטר פלייס ובתמריצים חיוביים רק מעטים ירשו לעצמם להיכנס למשהו לא מוכר. בנתיים רכבים אחרים ורבים יזהמו וזו הבעיה. אני די בטוח שמתישהו המס יהיה על זיהום וזה מה שיגורם לאנשים להתחיל לחפש היברידיות וחשמליות.
תשע חמש | 31.05.10
10.
חייבים לתת תמריץ חזק
כדי שהמכונית החשמלית תקלט חייבים לתת תמריץ חזק לנהגים. זה יכול להיות גם מיסוי על מכוניות מזהמות עם בנזין אבל זה בטח יגיע בשלבים מאד מאוחרים. תשתית ומכונית חשמלית טובה כמו זו של רנו הן רק שלב ראשון והמשימה תהיה להטמיע את הרעיון החשמלי אצל נהגים שרגילים למנועי בנזין במשך עשרות שנים.
צח | 30.05.10
8.
לצערנו, עם תא מטען 300 ליטר ומרחק נסיעה של 160ק"מ אופטימלי, אין סיכוי רב ויש להתקדם
הרכב החשמלי של רנו מוגבל ביותר בשלב זה, ואין לו סיכוי להחליף לרוב הנהגים את רכבם. בעתיד כשיהיה יותר תא מטען ויותר טווח נסיעה הרכב יוכל להחליף בשמחה את רוב המכוניות הרגילות, בתנאי שרמת הבטיחות תשמר והקרינה האלקטרומגנטית לא תחרוג מגדר הרצוי.
ירון | 24.05.10
2.
זה אמור לעודד שימוש במכוניות ירוקות ?
כדי לעודד שימוש במכוניות חשמליות צריכים להוריד את המחיר עוד יותר. אני מודה שהמחיר של פלואנס חשמלית של רנו באמת מציאה אבל יש לקחת בחשבון שבקרוב יהיו עוד חשמליות והשווי שימוש שלהן מול דגמי בנזין מקבילים יהיה שונה או שיהיו מקרים של דגמים חשמליים שאין להם מקבילה עם מנוע בנזין. מה אז יקרה ?
אסף | 24.05.10
1.
מתי תגיע סוף סוף התקנה הירוקה באמת? שאומרת: מס רכישה משלמים ישירות לממשלה
ולא באמצעות היבואנים החמדנים, שמכניסים את הטבה במס לכיסם, באופן בלתי חוקי בעליל. מדוע לא קם הפוליטיקאי האמיץ שיקדם חקיקה בנושא. הרי נוצר היום מצב אבסורדי, שרווחי היבואנים גדולים לעיתים ממיסי הממשלה. אפילו במשפחתומטיות היפניות. די לעושק!
נהג מודאג | 24.05.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת