12. מה לגבי מס על רכבים מזהמים ? במקום הקלות במס על רכבים ירוקים אפשר לתת מס על רכבים מזהמים מרמה מסויימת ומעלה. הכל עניין של הסתכלות. למרות שאני מאד מאמין ברכבים החשמליים של רנו ובכל היוזמה הזו של בטר פלייס ובתמריצים חיוביים רק מעטים ירשו לעצמם להיכנס למשהו לא מוכר. בנתיים רכבים אחרים ורבים יזהמו וזו הבעיה. אני די בטוח שמתישהו המס יהיה על זיהום וזה מה שיגורם לאנשים להתחיל לחפש היברידיות וחשמליות. תשע חמש | 31.05.10 (ל"ת)
11. ואם אין מקור להשוואה ? במקרה של החשמלית של רנו יש את הפלואנס הרגילה שהיא מקור מצויין להשוואה וממנה אפשר להוריד את המחיר אבל מה לגבי חשמליות שאין להן מקבילה על בנזין ? מה תהיה המדניות אז ? אולי | 30.05.10 (ל"ת)
10. חייבים לתת תמריץ חזק כדי שהמכונית החשמלית תקלט חייבים לתת תמריץ חזק לנהגים. זה יכול להיות גם מיסוי על מכוניות מזהמות עם בנזין אבל זה בטח יגיע בשלבים מאד מאוחרים. תשתית ומכונית חשמלית טובה כמו זו של רנו הן רק שלב ראשון והמשימה תהיה להטמיע את הרעיון החשמלי אצל נהגים שרגילים למנועי בנזין במשך עשרות שנים. צח | 30.05.10 (ל"ת)
9. זה קורה וזה העיקר! הרכבים החשמליים כבר פה ובקרוב נראה את הרנו החשמלית על הכביש מקווה להטבות נוספות בדרך. גלעד | 24.05.10 (ל"ת)
8. לצערנו, עם תא מטען 300 ליטר ומרחק נסיעה של 160ק"מ אופטימלי, אין סיכוי רב ויש להתקדם הרכב החשמלי של רנו מוגבל ביותר בשלב זה, ואין לו סיכוי להחליף לרוב הנהגים את רכבם. בעתיד כשיהיה יותר תא מטען ויותר טווח נסיעה הרכב יוכל להחליף בשמחה את רוב המכוניות הרגילות, בתנאי שרמת הבטיחות תשמר והקרינה האלקטרומגנטית לא תחרוג מגדר הרצוי. ירון | 24.05.10 (ל"ת)
7. זו התחלה צריך לעודד כמה שיותר את הרכישה והמעבר לרנו פלואנס,אין ספק שזו מהתחלה וחייבים להיות אופטימיים רק כך יהיה לנו עתיד ירוק יותר! עידן | 24.05.10 (ל"ת)
6. צריכים לעודד יותר אומנם זה כבר התחלה של משהו ואכן זה הופך את עניין הרנו פלואנס ליותר משתלם ועדיין צריכים לעודד את השימוש בחשמליות בדרכים נוספות אולי הקלה במס וכו'. אילן | 24.05.10 (ל"ת)
5. עדיין אין תמריץ למעבר לחשמלי... עד שלא תהיה ירידה משמעותית בשווי שימוש רכבים אלו לא יכנסו בצורה משמעותית לתחום הליסינג. מתלבט | 24.05.10 (ל"ת)
4. ומה עם מי שאין לו רכב בליסינג ? האם ציבור רוכשי המכוניות בליסינג הוא היחיד שמתחשבים בו ? מה עם רוב העם שלא מקבל רכב מהעבודה ? יריב | 24.05.10 (ל"ת)
3. אם זה מה שהם מציעים - הבנזין ישלוט ביראל עוד הרבה הרבה שנים הממשלה ומשרד האוצר רוצים להראות ירוקים ועם זאת מפחדים מאד מכלי הרכב החשמליים. בגלל זה הם כל הזמן עושים את ריקוד - צעד קדימה, שתיים אחורה. | 24.05.10 (ל"ת)
2. זה אמור לעודד שימוש במכוניות ירוקות ? כדי לעודד שימוש במכוניות חשמליות צריכים להוריד את המחיר עוד יותר. אני מודה שהמחיר של פלואנס חשמלית של רנו באמת מציאה אבל יש לקחת בחשבון שבקרוב יהיו עוד חשמליות והשווי שימוש שלהן מול דגמי בנזין מקבילים יהיה שונה או שיהיו מקרים של דגמים חשמליים שאין להם מקבילה עם מנוע בנזין. מה אז יקרה ? אסף | 24.05.10 (ל"ת)
1. מתי תגיע סוף סוף התקנה הירוקה באמת? שאומרת: מס רכישה משלמים ישירות לממשלה ולא באמצעות היבואנים החמדנים, שמכניסים את הטבה במס לכיסם, באופן בלתי חוקי בעליל. מדוע לא קם הפוליטיקאי האמיץ שיקדם חקיקה בנושא. הרי נוצר היום מצב אבסורדי, שרווחי היבואנים גדולים לעיתים ממיסי הממשלה. אפילו במשפחתומטיות היפניות. די לעושק! נהג מודאג | 24.05.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": הטבות לרוכשי רכבים חשמליים
12 תגובות לכתיבת תגובה