אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם מכבי צריכה לעזוב את הליגה הישראלית?

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
מכבי מזמן לא קבוצה ישראלית אוסף של שחקנים בלי נשמה רובם מצטלבים לפני משחק
מכבי ת"א זה רק ביזנס ולכן שיעופו לליגות המצחיקות באירופה.אנחנו רוצים שחקנים ישראלים ולא כאלה שמאזרחים אותם בתרגיל מכבי ידועה.{אלישה בן אברהם ועוד} הם מיצגים את עצמם ולא את ישראל למעט מזרחי ששוכח שזה גם ספורט ולא רק צלחות. אני רוצה להגיד לחכמי מכבי שאין חלל ריק ואם הם לא ישחקו כאן יקומו מלאכים חדשים. אצל מזרחי צריך לנצח כל אחד אפילו ילד בן שנה לא חשובה הדרך .זה פטטי ומשדר אומללות.
אלי | 01.06.10
13.
לירון ארבל (כולל צגובה ל10)
כל הכבוד על כך שאתה מוצא לנכון להגיב באופן מקצועי לתגובות - קיום דיון מקצועי ופתוח זהו הדבר היפה בטוקבקים. לגופו של עניין - מכבי חייבים להפסיק לשחק את המשחק של המנהלת. אני מסכים אתך שהשיטה ממש לא מעודדת קבוצות להשקיע וגם ככה נראית אליפות של גליל / חולון ומי שיהיה הלאה. מבחינתי אין הרבה משמעות לאליפות כזו (ראה מה שכתבתי בתגובה 1) חבל מאד שבמנהלת לא מבינים שצריך להרים את הליגה לכיוון מכבי ולא לעשות את ההיפך שגם פוגע במכבי באירופה. זה שיש מתח בפיינל פור זה ממש לא מרגש .. אין לארוע הזה הרבה משמעות ולמכבי יש רק מה להפסיד שם. מה שמדאיג יותר הוא שלמרות השיטה מכבי קרעה את הליגה עם הפסד אחד, עשתה נצחונות גדולים באירופה על כולל על הגדולות ביותר והיתה כפסע מהפיינל פור למרות שברור לכולם שמבחינת הפוטנציאל שלה היא לא בין 4 הגדולות - ועדיין מדברים על לזרוק את המאמן .... כאילו שקטש היה עושה יותר.? ! זו דמגוגיה, 5 דקות ברבע שלישי לא יכולות לקבוע כלום (חוץ מלכמה עיתונאים שכל הזמן מדברים על זה שמכבי נכשלה, ולא הכוונה היא לא שאתה אחד מהם)
מ | 01.06.10
12.
מכבי ת"א צריכה לעשות בדיוק מה שכתב 1.
אם המנהלת עושה למכבי הפוך, מכבי צריכה לעשות הפוך על הפוך אבל מה שהרבה יותר חשוב מזה, זה שהרעיון הזה נותן לה את כל היתרונות שציין מס' 1 מה עוד שלעלות עם חמישיה של 5 ישראלים בליגה, זה הדבר הנכון בהיבט של הזהות וגם כמובן בניסיון שהם יצברו בהתאם לצורך, לפני משחק כזה או אחר ביורוליג, מכבי תוכל לעלות עם חמישיה רלוונטית כדי לתרגל כל מיני דברים לקראת אותו משחק יורוליג לקראת סוף העונה, מכבי תוכל לתכנן איזה מקום היא רוצה לתפוס ותדאג לעשות את מספר הנצחונות שאליו היא זקוקה לעזוב את הליגה הישראלית לליגה האדריאטית יתפס באופן לא חיובי וזאת טעות !
אוהד מכבי | 31.05.10
10.
קצת סדר
אז תודה לכל התגובות וכו' וכו'. המטרה שלי היתה לומר מה, לדעתי הצנועה, מכבי צריכה לעשות, וכי היא נפגעת בצורה חזקה מהפיינל פור לא רק במישור הספורטיבי. מה שהכי מטריד אותי שהשיטה, כמו שזה נראה, רק גורמת לקבוצות לחשוב שאפשר להמשיך להתנהל בצורה לא מקצוענית ולהשקיע מינימום כי בסופו של דבר אפשר להפתיע את מכבי במשחק אחד. היא לא מביאה לשום שינוי מלבד הוספת התחרות (שזה חשוב בפני עצמו אבל מבחינתי לא ההההההההההכל). טענתי כאן כי ההפסדים בליגה פוגעים במכבי גם ביורוליג, גם חלק מהדימוי של מכבי, שמושך אליו ספונסרים ומפרסמים, זה היותה ווינרית ומצויינות וכו'. אם היא תתחיל להפסיד בליגה ותסיים במקום ה-8 ושאר דברים הדימוי הזה יפגע, והסיכוי להשיג דימוי ווינרי ביורוליג הוא לא גדול במיוחד במצב הנוכחי. הפיינל פור, מבחינת מכבי, היה אמור לעזור להפוך את הליגה ליותר אטרקטיבית ומכניסה . עושה רושם שהוא לא עושה דבר כזה אז...אין להם ברירה אלא לפעול לביטול הפיינל פור. ובסופו של דבר זו החלטה יותר חשובה ממי יהיה המאמן הבא כנראה... כל דעה האם זו שיטה טובה לליגה, האם המנהלת חייבת לבטל וכו' או לא...זה ליום אחר. אל תבלבלו.
ירון ארבל | 31.05.10
8.
זכרון סלקטיבי
אומנם העונה גליל (ספק) גנבה ממכבי את האליפות בזכות הפיינל פור, אבל קל לתומכי מכבי לשכוח שלפני שנתיים חולון סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, ואילמלא סל בשנייה האחרונה של מליק דיקסון בגמר הפיינל פור, מכבי היתה זו שגונבת את האליפות מחולון. גם קל לתומכי מכבי לשכוח שהם כמעט לא הגיעו העונה לפיינל פור, אחרי סדרה קשה מאוד מול בני השרון מהמקום ה-8 (שהגיע לפלייאוף העליון בזכות יתרון ניצחון אחד יותר מנהריה), כאשר מכבי עלו בזכות ניצחון ביתרון זעום של 2 נקודות בלבד במשחק החמישי. כלומר, אם, כמו שמכבי טוענים שהם רוצים, כל שלבי הפלייאוף היו סדרות הטוב מ-5, לא בטוח שמול קבוצה קצת יותר טובה מבני השרון בסדרת חצי הגמר זה היה נגמר בעליה של מכבי לגמר, ועל אחת כמה וכמה בהמשך הדרך בניצחון בסדרת אליפות. אז אני שואל: אתם בטוחים שהפיינל פור זו הבעיה של מכבי?
zivco | 31.05.10
6.
ל 3, הפיינל פור זו שיטה מקפחת וזה כלל לא קשור למכבי ת"א
אם קבוצה אחרת תוביל את הליגה בפער של 8 נצחונות ממקום שני - וקוראים לה שמשון ירושלים מבינתי מגיע לה אליפות. כל מנגנוני ההתערבות נועדו ליצור "תחרות" ולפגוע במכבי. 1. הפיינל פור שמאשפר לקבוצה שבמקרה נכנסות לה 6 שלשות מטורפות ברבע אחד לקחת אליפות. 2. החוק הרוסי שמחייב את מכבי להחזיק למעשה שני סגלים - אחד לישראל ואחד לאירופה (כי אין ישראלים טובים מספיק לאירופה ולא, שאראס באסטון פארקר וניקולה לא היות ישראלים למרות שנורא מתגעגעים לקבוצה הזו) 3. מספר 1 צודק -מכבי צריכים להפסיק את הנוהג של "אסור להפסיד" לא יקרה כלום אם יפסידו 10 משחקים בליגה ויתרכזו באירופה כל עוד זו השיטה. רוצים שמכבי יתאמצו בליגה ? למה ? בשביל שיהיה מה לשדר ? - שישדרו את ברק נתניה נגד גלבוע - אחלה משחק, ויהיה אחלה רייטינג.
חן | 31.05.10
4.
בלי קשר לפיינל פור
אני מסכים עם אוהדי מכבי. מה מכבי ת"א מרוויחה מהליגה הזאת?! ביורוליג הם גם ככה משחקים, בלי קשר לאליפות. בשביל מה להם מישחקים שבהם יש להם רק מה להפסיד?! הרי אם מכבי היו לוקחים אליפות, אף אחד לא היה בוכה מהתרגשות, לא היינו רואים פרץ שימחה בלתי רגיל בקרב האוהדים או הקבוצה עצמה. כל משחק בליגה הם חייבים לנצח - אם הם מנצחים אז זה לא מעניין, אם הם מפסידים אז זו שערוריה. למה הם צריכים את זה?! תמשיכו לייצג אותנו בכבוד באירופה! הליגה תהיה מעניינת יותר בלעדיכם.
יוגב | 31.05.10
3.
זכרון סלקטיבי
אומנם העונה גליל (ספק) גנבה ממכבי את האליפות בזכות הפיינל פור, אבל קל לתומכי מכבי לשכוח שלפני שנתיים חולון סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, ואילמלא סל בשנייה האחרונה של מליק דיקסון בגמר הפיינל פור, מכבי היתה זו שגונבת את האליפות מחולון. גם קל לתומכי מכבי לשכוח שהם כמעט לא הגיעו העונה לפיינל פור, אחרי סדרה קשה מאוד מול בני השרון מהמקום ה-8 (שהגיע לפלייאוף העליון בזכות יתרון ניצחון אחד יותר מנהריה), כאשר מכבי עלו בזכות ניצחון ביתרון זעום של 2 נקודות בלבד במשחק החמישי. כלומר, אם, כמו שמכבי טוענים שהם רוצים, כל שלבי הפלייאוף היו סדרות הטוב מ-5, לא בטוח שמול קבוצה קצת יותר טובה מבני השרון בסדרת חצי הגמר זה היה נגמר בעליה של מכבי לגמר, ועל אחת כמה וכמה בהמשך הדרך בניצחון בסדרת אליפות. אז אני שואל: אתם בטוחים שהפיינל פור זו הבעיה של מכבי?
zivco | 31.05.10
1.
מכבי צריכה להתנהג שונה בליגה הישראלית
- לתת לזרים לנוח - לעלות לפחות בחצי הראשון של העונה עם נערי הפוסטר והחמישיה השניה. - לקראת החצי השני לבצע התאמות שיביאו אותה למקום 5-8 - אחרי שנגמר היורוליג - לשים פול גז ולקחת אליפות. גליל וירושלים היו עם 8 הפסדים ... בני השרון עם 13 הפסדים, מכבי עם הפסד אחד בודד. אגב, מכבי בניצחון ההירואי שלה במלחה מחזור לפני הסוף סידרו לגליל את המקום השני ... פשוט בדיחה שאני לא מבין למה מכבי משתפים איתה פעולה ... ברור לכולם שבסדרה לגליל אין סיכוי אבל אני לא חושב שהיה ניתן לדעת כי בסידרה גליל לא היו עובדים גם את ירושלים ...(שנה שנייה שירושלים נדפקים מהשיטה גם כן) אפילו קטש אמר שהוא מכוון למקומת 2-7 כי מקום 1 זה מכבי ומקום 8 פוגש אותם בסדרה של הטוב מ 5 ... התייחסות שונה לליגה הכרחית כי: 1. זה יחשל את הצעירים והישראלים 2. זה ישמור כח ליורוליג 3. זה יוריד קצת רייטיניט אבל לא נורא... 4. סיכוי גבוה יותר לאליפות כי הקבוצות לא ילמדו את מכבי כל השנה... רק צריך להרגיל את הקהל של מכבי, שהפסדים בליגה זה שטויות ... העיקר הפיינל פור ואליפות. הרי עונה שלמה עם הפסד אחר היא כשלון חרוץ לא ?????
מ | 31.05.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת