אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רנו סניק: הלקוחות זומנו למוסך לתיקון בטיחותי בבלם היד

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
אפשר קצת להרגיע עם כל הקריאות האלה
טוב אז היה לטויוטה עניין - עכשיו כל חברה תקרא לריקול על כל שטות קטנה ויחוקקו חוקים שיחייבו את הנהגים להגיע למוסך ויופי יאללה כולם להסחף ביחד ... חצי מהריקולים שהיו כאן לאחרונה כולל זה האחרון של רנו (כלומר אולי ברגע זה כבר יצאו עוד כמה ריקולים ולא שמתי לב אז מתנצל) לא הצדיקו את ההגעה למוסך בטח שלא כותרות. עידכונים כאלה יכולים לחכות לטיפול תקופתי.
טוטו | 20.06.10
11.
האחריות מעל לכל
אומנם יש הרבה ריקולים בתקופה האחרונה אבל זה בסך הכל מלמד שיצרניות הרכב לומדות מטעויות ובמקרה זה מהטעות של טויוטה ולא לוקחות סיכונים מיותרים. בין אם זה ריקול או עידכון העיקר שיצרניות הרכב לוקחות אחריות ומודיעות בעוד מועד לנהגים לבוא ולסדר את מה שבעייתי. רנו נוהגים כאן באחריות בדיוק כמו כל החברות שעשו ריקול בחודשיים האחרונים .
יורם | 14.06.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת