אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שלמה SIXT נכנסת ליבוא מקביל

38 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
אכן תחרות מבורכת שתעשה רק טוב לשוק הרכבים
כבר זמן רב שאנחנו מתכננים רכישת רכב חדש אבל המחירים עדיין גבוהים עבורנו כשכירים. ובהחלט מהלך שכזה יכול לגרום לתחרות שבעקבותיה יירדו מחירי הרכב. בנוסף, אחי משכיר משלמה סיקסט רכב מזה 3 שנים ומרוצה מאד מהשירות- אז אם יהיה ניתן לרכוש רכב במחיר קצת יותר שוי אנחנו בהחלט נשקול אפשרות רכישה.
עידן | 13.06.10
24.
ל-8. אם שלמה יביא את הרכבים לעצמו ושאר חברות הליסינג ילכו בעקבותיו
אז לא תשאר ליבואנים ברירה, אלא להלחם על לקוח פרטי שהם שמו עליו פס כל השנים האחרונות. ואז נרגיש גם את הורדות מס וירידה במטבע חוץ במחיר. לדוגמה סקודה אוקטביה שיש לה מנוע 1.2 טורבו חסכוני, בעקבות המיסוי הירוק המחיר שלה היה צריך לרדת במשהו כמו 9K רק על זה, תוסיפו את ירידת היורו וגם הרווח הענק שגם ככה היבואן לוקח לעצמו על כל רכב ותבינו כמה היא צריכה לעלות.. פחות מ-100K ש"ח, שזה גם לא מעט, אבל בהשוואה למחירים של היום ממש מציאה.
 | 13.06.10
18.
מי שחושב ש SIXT ידאגו לכיס של הצרכן הפרטי טועה
הם הרי חברת ליסינג ,והדבר היחיד שמעניין אותם זה לקנות בזול ולמכור ביוקר,הרי ירידת מחירים תפגע בעיקר בהם,וכמו שכבר הבנו הם לא פראיירים,מי שפראייר אלה אנחנו שקונים רכבים במחיר מופקע כדי שהיבואנים יוכלו למכור רכבים לחברות הליסינג במחיר נמוך,ואחרי שלוש שנים של רווח ימכרו את הרכב עם הפסד זעום אם בכלל,לצרכן הפראייר ,גם גרוטאות ושוב במחיר מופקע.
ערן | 13.06.10
17.
לא יעזור - המחירים לא ירדו
למה? כי השוק שלנו הוא קטן מאוד. זניח בהקיף המכירות של יצרני הרכב. בנוסף מאחר והמיסו גבוה מאוד, היצרנים מוכרים את המכוניות ליבואנים בארץ במחיר נמוך מלמדינות מערביות בהם המיסוי נורמאלי, כדי שהמחיר הסופי יהיה בכל זאת "שפוי". למה כל זה מוביל? לזה שהדבר האחרון שהיצרנים האלה רוצים זה יבואן נוסף שיבלבל להם את השכל על שוק כזה זניח מבחינתם. שלא לדבר על קשרים עסקיים של שנים שיש להם את היבואנים הותיקים. מה שיכול לקרות זה יבוא מקביל מדילרים, בעיקר מארה"ב, שבגלל שער מטבע נוח עדיין אפשר למצוא "מציאות" על חלק מהדגמים. ולא, לא מדובר על מאזדה 3. מדובר על דגמים יקרים יותר. האם אפשר לעשות משהו? כן, אבל המדינה צריכה להיות אקטיבית ולא לשבת בצד ולחכות. על המדינה: 1. בראש ובראשונה להוריד מיסוי מה שיגדיל את תחלופת המכוניות בארץ. זה גם טוב מהבחינה הבטיחותית, מהבחינה ה"ירוקה"ץ בנוסף,מאחר וכמות המכוניות החדשות שתכנס לארץ בכל שנה תגדל משמעותית אז הנזק מבחינת מיסוי לא יהיה גדול כל כך. 2. למנוע קרטל. כלומר לחייב יצרנים למכור ליותר מיבואן אחד (כמובן לאחר שהוכח שהיבואן החדש עמד בקריטריונים ידועים מראש בהם עומד גם היבואן הנוכחי). לא רוצה? לא צריך. לבטל את אישור היבוא גם ליבואן הקיים. 3. להבטיח שיצרן שכן מוכר למספר יבואנים לא נותן עדיפות במחיר לאחד מהם (כמובן שמדובר על רכישת כמויות דומות). יבואן שייקבל תנאים מועדפים ייקנס (המיסוי על כל מכונית שייבא יגדל), כך שבפועל לא תיהיה לו עדיפות. במידה והדבר לא יעזור, יישקל מחדש רישיון הייבוא של אותו יבואן.
 | 13.06.10
16.
סוף כל סוף ייבאו מכוניות גרמניות במחירים סבירים.
התרגלנו בארץ לנסוע על עגלות יפניות / קוריאניות ואוטוטו סיניות שהפאקטור היחידי לרכישת רכב הוא המחיר. יש כל כך הרבה חידושים בטיחותיים במכוניות בחו"ל ובעיקר בגרמניות שפשוט לא מגיעות לארץ בגלל החלטת יבואן דוגמת UMI מעדיפים את שברולט ולא את אופל הגרמנית. צ'מפיון ומחירי השחיטה שלה בלי כל הגיון למחירים בחו"ל כנ"ל גם מרצדס. כולי תקווה שנראה ירידת מחירים משמעותית למכוניות חסכוניות יותר ובטוחות יותר.
סמי | 13.06.10
14.
אין מה לשמוח על כניסתו
זה פשוט מהלך של אמצעי לחץ על היבואנים כאשר הם באים לרכוש מהם רכבים. יש צורך בשר אוצר כמו ספיר בזמנו שיקח איזשהו איש עסקים כלומניק ישפוך עליו כסף ובטחונות של מדינה ויראה לכל היבואנים מה כוחה האמיתי של ממשלה, קרי בעל המאה הוא הבעל הדיעה. אותו יבואן יהיה מחויב לשולחיו קרי המדינה יוריד מחירים ויממן את פעילותו בעיקר מרשת מוסכים שגם כן תוקם ע"י כספי הממשלה - אג"ח ממשלתיות. ולכל המתנגדים גם כך כל הפעילות של המגזר העסקי מתבצעת מהכסף שלנו - חסכונות ופנסיה שעוברים כהלוואות שחלקם מתאיידות בהרפתקותיהם של חלק מאנשי העסקים. הצעתי אפשרית באופן מיידי אך הטרנד העכשווי הוא שהכל נעשה בידי השוק "החופשי" כלומר בידי חוקי הג'ונגל.
שמורת טבע קפיטליסטית | 13.06.10
13.
ל 2 - אתה טועה! פשוט טועה !
מילא אילו היו תאונות הדרכים נגרמות ממהירות מעל המותר... מילא שמצלמות לא מונעות תאונות אלא רק משמשות כלי הכנסה למשרד המשפטים (אפילו לא למשרד התחבורה) - אף שוטר לא אוכף את העבירות שבאמת גורמות לנפגעים! מהן? אי שמירת מרחק, סטיה מנתיב, אי מתן זכות קדימה, פניות לא נכונות, אי שמירה על הימין, מהירות מעל הנסיבות. כל אחת מעבירות אלו גרמה, גורמת ותגרום ליותר נפגעים מאשר מהירות מעל המותר ואפילו משיכרות!
קאפיש? | 13.06.10
8.
אפשר להרגיע את ההתלהבות
יש בארץ שני סוגים של גורמים שלא מעוניינים בירידת מחירי הרכב: יבואנים וחברות ליסינג היבואנים רוצים למכור ולכן יהיו מוכנים מדי פעם להוריד מחיר כדי למכור כמות לעומת זאת, חברות הליסינג נפגעות מיידים מכל שינוי של אגורה במחיר המחירון והורדת מחירים רשמית אצלן היא יהרג ובל יעבור ייבוא מכוניות על ידי שלמה סיקסט יכול להשפיע על רמת השירות ועל תעריפי הליסינג, על מחיר המחירון של מכוניות חדשות הוא לא ישפיע
פוקוס ליסינג | 13.06.10
2.
יבוא מקביל/,תאונות דרכים
הבעייה היא לא אצל היבואנים אלא בידי המדינה כמה כבר יכול להיות ההפרש הין אותו רכב רק מיבואן אחר? בדיוק כמו ההבדל במוצר דומה ברשת מזון אחרת בקיצור זניח. המדינה חייבת להוריד מיסים על רכבים חדשים זה יגדיל את המכירות וכמובן את הבטיחות כי הרי אין להשוות רכב חדש מבחינה בטיחותית כולל זיהום אוויר לרכב אםילו בן שנתיים. המלחמה בתאונות הדרכים לא כל כך מסובכת פשוט צריך לפרוש מצלמות בכל הכבישים המסוכנים בארץ אומנם ההשקעה גדולה אבל תוך שנה מכסים את זה בחזרה מהקנסות. דוגמא מצויינת עיריית אנטוורפן בבלגיה שהשקיה 30 מיליון יורו ותוך שנה החזירה את ההשקעה. תאמינו לי אף אחד לא עובר את המהירות המותרתץ\.
ran | 13.06.10
1.
אני אהיה הראשון ברוכשי המכוניות
מזל טוב וכל הכבוד! אני קורא לאזרחי המדינה לא לקנות מתאבי הבצע והממון מכוניות חדשות. המתינו ליבוא המקביל. בדקו האם באמת יש תחרות. אם המכוניות יהיו זולות משמעותית אהיה הראשון שירכוש מכונית. וכך גם רבים כמוני. אל תקנו מהיבואנים! המתינו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
אלי | 13.06.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת