אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תקופת ההתחייבות ללקוחות סלולר תופחת לשנה

46 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
יופי, התקדמות. אבל אני בכלל הייתי מבטל את תקופת ההתחייבות ואת המתנות.
צריכים להבין שכל הטלפונים במתנה באים מתוך גבייה של תעריפים גבוהים פי כמה וכמה מהעלות. ללא זה התעריפים היו יכולים לרדת לפחות מהתעריף של בזק (בגלל שהם צריכים הרבה פחות חוטים ותחזוקה) והחסכון היה יותר ממפצה על קניית מכשיר. מה גם שהיה ניתן לבחור איזה מכשיר שרוצים, מתי שרוצים וללא נעילות וחסימות.
דברן | 16.06.10
36.
הפתרון בהכנסת מפעיל וירטואלי בלבד
שר התקשורת מתעסק בשטויות. זה טוב ויפה לנסות ולהצר את צעדיהם של חברות הסלולר. אך כפי שאלו הוכיחו בעבר הם ימשיכו גם בעתיד להתל בנו. בכל תקנה הם מוצאים פירצה ודרך לעקוף אותה כך שבסופו של יום אנו משלמים יותר. עובדתית מכל תיקון או שינוי בחוק שביצע משרד התקשורת עד היום רק שילמתי מחיר יקר יותר. על כל מגבלה מוצאים דרך להתגבר ובמידה ולא, גם כך הם מתואמים, אז מעלים מחירים קולקטיבית! רוצים תחרות אמיתית הכניסו מפעילים נוספים ובהמוניהם!! ותנו להם ליווי הולם כדי שהחברות הגדולות לא ימוטטו אותם. החזירות שברווחים שנאמדים במאות מיליונים על הגב שלנו בלתי נסבלת!!
 | 16.06.10
35.
כנל לגבי חברות הכבלים והלווין
פשוט שערוריה, רוצים ממני 650 שח קנס להתנתקות, שבגלל מעבר דירה אין לי ברירה אלא לבטל את יס. פשוט אין עם מי לדבר, כמו לקיר. אם הייתי עוברת מחברה אחת לשניה, הן כבר היו מציעות לשלם את הקנס בשבילי (קרה בעבר). אבל דווקא במצב שאין ברירה, הן מנצלות ולא מתחשבות בסיטואציה. הייתי רוצה לומר שלא אהיה לקוחה שלהם לעולם, אבל זו השיטה של החברות האלה, הן מונופול, אין אלטרנטיבה טובה אחרת, והן יודעות את זה. לכן חייבים לעגן בחוק את ביטול ההתחייבויות והקנסות למיניהם, כדי ליצור שוק חופשי באמת.
גילי | 16.06.10
28.
הקץ לחברות הכבלים
מה עם חברות הכבלים ? יומם יגיע גם. היום במחיר של 300 ש"ח כהוצאה חד פעמית ניתן לרכוש מכשיר שקולט ערוץ 2 , 10 , 1 ו-33. מעבר לכך בחיבור של המחשב לטלויזיה אפשר לראות דרך האינטרנט תכנים מכל העולם .... כל זאת בעלות חיבור לאינטרנט , חברים מדובר בחסכון של אלפי ש"ח בשנה ומבחר עצום של תכנים.
דני | 16.06.10
27.
מה עם הלקוחות העסקיים?????
למה אף אחד לא דואג ללקוחות העסקיים א. הרפרורמה בעמלות לא קשורה אלינו - ואנחנו ממשיכים לשלם אלפי ש"ח עמלות ב. בסלולר - 3 שנים התחייבות , כל שינוי של מסלול - עוד 3 שנים התחייבות מהתחלה ג. כנ"ל בליסינג, באינטרנט , בקוי בזק , בפזומט ובכל דבר מישהו צריך לדאוג לעסקים הקטנים והבינונייים. יש ח"כ שירים את הכפפה ?
גולן | 16.06.10
26.
Hot מנצלת את התמימות של כולם ומפרסמת באופן מסיבי וגם פונה טלפונית לקליינטים
Hot מנצלת את התמימות של כולם ומפרסמת באופן מסיבי וגם פונה טלפונית לקליינטים להצטרף לתוכנית triple חבילה של טלוויזיה טלפון ואינטרנט במחיר של 290 שקל תנאי ההצטרפות לשלש שנים ברגע שנשמעת המילה אני מסכימה מיד hot מתחילה לחייב את הלקוח ב 320 שקל עבור תוכניות טלוויזיה ועוד 70 שקל עבור אינטרנט ועוד 30 שקל עבור טלפון בס"ה 420 שקל במקום 290 אם מתקשרים אליה היא דופקת את המוח ללקוח ומתחילה לחייב אותו בעוד כספים לא משנה אזה סיכום תסכם עם hot הם יגבו כפי רצונם וללא כל קשר לסיכומים אתם לכן אני יוצא בעצומה לחקיקת חוק נגד הסכמים טלפונים לפחות שיהיו דרך האינטרנט שיהיה הסכם כתוב ולא דיבור ותוצאות ללא כל קשר לסיכומים אני מבקש את הצטרפותכם לפניה לשר המשפטים ולראש הממשלה לחוקק חוק שמבטל את כל ההסכמים של hot שנעשו בעל פה ולחייב אותם להגעה הביתה ועריכת הסכם כתוב מאסנו בנוכלים וברמאים
 | 16.06.10
21.
מה עם הלקוחות העיסקיים?ולעשות את השינו רטרואקטיבי על לקוחות שבהתחייבות כיום
מה עם הלקוחות העיסקיים?אני הייתי לקוח עיסקי בסלקום ועזבתי את ומסרתי את החלק שלי בחברה לשותף שלי אך נשארתי עם המכשיר.הידעתם כי בסלקום: אם אתה הופך מלקוח פרטי לעסקי,אתה לא צריך לשלם שום קנס/תשלום על המעבר,על יתר הזמן למסלול ובעוד אם אתה רוצה להפוך מעיסקי לפרטי אתה תשלם על ההתחייבות שנשארה למסלול העיסקי. מספיק,כנסו בהם,ההתחייבויות מטורפות,כנסות יצאיה מטורפים,עכשיו ומיד ולהכיל את החוק הזה גם על לקוחות פרטיים ועסקיים שכרגע הבתחייבות ולא רק על לקוחות מצטרפים חדשים לחבילות.
צאנוק | 16.06.10
16.
ומה עם הלקוחות העיסקיים?
קנסות היציאה הינן דבר שערורייתי, מדוע בהזדמנות זו לא מטפלים גם בנושא הלקוחות העיסקיים? התחרות בין החברות צריכה להיות על בסיס מתן שרות וערך ללקוח, ולא ברגע שלקוח עיסקי חתם הוא כבול ל-3 שנים. צריך לזכור שחלק גדול מהלקוחות העיסקיים הינם עצמאיים "קטנים" ולא כולם חברות גדולות שיכולות לקבל תנאים מיוחדים מהחברות. חוץ מזה, יישר כוח לאוצר ומשרד התקשורת , הצעד שאתם עושים הוא חשוב !
לקוח עסקי | 16.06.10
10.
למה להתחייב בכלל? תחרות אמיתית היא ללא התחייבות
החברות מבטחות את עצמן עם ההתחייבות והלקוח מפסיד, החברת מעלות מחירים תוך כדי וללקוח אין ברירה(בגלל ההתחייבות) לקבל את זה אם לא תהייה התחייבות כלל, אז יהיה לנו הלקוחות חופש לבחור ולצאת או להשאר בחברה הרי בין כה וכו' לא יוצא מההתחייבות כלום משמעותית ללקוח, והחברות מתאמות בינהן מחירים
אורן | 16.06.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת