אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עיריית הרצליה: עלות שדה התעופה בעיר - גירעון שנתי של 15 מיליון שקל

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
ל3 - אין קשר בין שדה התעופה הזה לבין מחזור העסקים בעיר
למען הסר ספק, אני לא מהרצליה, אני בכלל לא מהמרכז, אני לא טייס, אבל רוצה להיות. שדה התעופה הזה משמש רק מטוסים קלים - לימודי טיסה, טיסות רומנטיות\ כיף וטיסות ריסוס. אין שום קשר בין השדה הזה לבין כל השטויות שאמרת. נהפוך הוא, השדה הזה לא מסוגל לטפל בתעבורת נוסעים, אפילו מינימלית. אם בתעבורת נוסעים עסקינן, יש שדות תעופה, במרחק 10 דקות נסיעה (בלי פקקים) ובמרחק 20 דקות - שדה דוב ונתב"ג אם לא ירד האסימון. אגב, מה שמצחיק זה, שמרגע התנעת המטוס (רכב), דרך המראה (יציאה לאיילון), יציאה משטח השדה (עליה למחלף קק"ל), כניסה למרחב של שדה דוב ובקשת אישור (כניסה לחניה ומעבר הבידוק הבטחוני) ועד הנחיתה וחניית המטוס (אתה כבר מיובש בלובי של ש"ד), הרבה יותר מהר לעבור את הדרך הזאת ברכב. ולמספר 2 - בעלי חיים היו כאן (ובכל עיר מגורים בעולם) הרבה לפננו. אולי כדאי שנפנה ערים ונחזיר את השטח לקדמותו?
 | 21.06.10
3.
חבורה פרובינציאלית עם אופק צר. אין עיר בעולם בלי שדה תעופה. במקום לפתח אותו הם רוצים לבנות עליו...
לא קיימת עיר בעולם בלי שדה תעופה. זה מפתח עסקים והופך את העיר למרכז עם בתי מלון. סביב שדה התעופה נבנים מרכזים לוגיסטיים, מלונות, חנויות וכו'. בגלל הנגישות העיר מתפתחת. רק כאן יושבת חבורה של פרובינציאלים עם אופק פיתוחי של קבלן שכונות ורוצה לסגור שדה תעופה ולבנות במקומו שכונה. ואל תצחיקו אותי. לא יגורו שם סטונדטים או מעוטי יכולת. הרי יבנו שם דירות יוקרה כמו שבניתם ברחובות הסמוכים...
לא יאומן | 20.06.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת