אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התוכנית של שופרסל לחיסול התורים בקופות

75 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

74.
האנטר, לטיפולך!
קודם כל, כל הכבוד ובהצלחה לריצ'ארד האנטר ביוזמות ובתפקיד החדש כמנכ"ל שופרסל. אני גם חייב להגיד שאני די מרוצה מחוויית הקנייה בשופרסל, ברוב סניפיה ולתתי-רשתותיה השונות. זה בדיוק הסיבה למה אני מדיר את רגליי מרשת רמי לוי (פעם בשנה אני מתפתה, ואז אני מבין למה אני נמנע מלקנות שם...). יחד עם זאת, נראה לי שההצעות החדשות של מר האנטר מגיעות היישר מפס הייצור של לימודי תעשייהו ניהול, וכל קשר בינם לבין שיפור השירות מקרי בהחלט: * פתיחת קופה חדשה בתור של 3 לקוחות ומעלה - אפשר מראש להציב יותר קופאיות, כמו בסופרים שנמנו פה בתגובות (אני מכיר רק את "חצי חינם", שם גם יש אורזים - עוד רעיון מבורך). אין לכם מושג כמה זה כיף בעין לדעת שאתה יכול להיכנס למרכול זול מחד ולצאת עם קנייה בצ'יק-צ'אק. הרעיון המוצע נועד לייעל את אילוצי המערכת לקופאיות, אבל הוא מגיב בדיעבד לתורים ולא מראש. * לקוח המועדון המאה זוכה בקניות על חשבון הרשת בשופרסל ביג - נשמע כמו הבטחה מעורפלת מידי כדי שאני אטריח את עצמי: גם צריך להיות לקוח מועדון (ואני לקוח), גם צריך לצאת הלקוח המאה, גם צריך לקנות בשופרסל ביג (שהיא לא זולה, אלא מתבססת על הנחות כמות שגם הן בטח יישחקו כדי לממן את המבצע הזה). תנו לי הנחה פשוטה, כמו שופרסל דיל (שבעיניי הוא באמת הקונספט המנצח מכולם). עוד כמה נקודות למחשבה: * אחידות אמצעי התשלום - כל תתי-הרשתות שלכם צריכים לקבל תווי-קנייה וצריכים לאפשר תשלום בשוברי המועדון. כמו כן, כולן צריכות לאפשר תשלום חשבונות הטלפון של בזק. * אתם רוצים להשקיע בשופרסל ישיר? המחירים חייבים לרדת. הלקוחות לא פראיירים ומצפים שחלק מהעלות התפעולית הנחסכת ממכם על קניות מקוונות תתגלגל לפתחם. באופן אישי, עד שלא יקום הפורמט שיבטיח לי רמת מחירים של רשת "הוזלה עמוקה" (heavy discount) או במונחים שלכם "שופרסל דיל" - אני לא אקנה. * כנ"ל שופרסל אקספרס - חדשות רעות לכיס שלי, הרצון שלכם להרחיב את המותג. זו תת-הרשת היקרה ביותר שלכם וכבר כיום אתם "בודקים את המים" וממקמים סניפים שלהם מול תת-רשת זולה יותר של המתחרה מגה - "מגה בעיר" (יהודה מכבי בת"א כמשל). מעבר לזה, חוויית הקניה לוקה בחסר כי אין מבצעים, אין אמצעי תשלום, אין מעדניה/מאפית/קצביה. לא, זה לא נותן לי מענה. למעט מקרר הקרטיבים (שיותר זול מפיצוציה). * האחדה עם "יש" - כרטיס המועדון "יש" צריך לעבור גם בתתי-הרשתות האחרות של שופרסל ולהפך. אם אני באופן קבוע נמצא בסביבת סניף "יש" וחושב על זה שאני לא יכול לצבור נקודות (שיהפכו לבסוף להחזר כספי) ברשת הזו, אתם בעצם מפסידים את סל הקנייה שלי כלקוח. * יש לכם אפלייה בהטבות שאתם נותנים ללקוחות המועדון ולקוחות כרטיס האשראי המשולב זוכים להטבות גדולות יותר. אתם אולי טוענים מנגד שאפשר להצטרף לכרטיס חיוב נטען מראש, אבל דעו לכם שלאומי קארד מונעת במרבית המקרים מלקוחות להצטרף לכרטיס כזה, אם סירבה לו לכרטיס אשראי רגיל. לטיפולכם - אף אחד לא רוצה להיות חבר במועדון לקוחות שלא רוצה אותו!
ארז | 29.06.10
64.
מה שהכי כואב: "שירות" בישראל= עוד תיק ועוד קשיים על העובדים הזוטרים!!!!!!!!!!
מי שמשלם בישראל על "שירות" טוב, היה ונושאר העובד הזוטר, ההוא בתחתית הסולם בחברה. למשל: הפרסומות "הנפלאות" של דיסקונט "פתוח עד 20:00 בערב"- ומי אוכל אותה? נכון! הטלרים המסכנים, שנשארים אחרי 20:00 לכל הסידורים עד הסגירה. ובנוסף לכל החזירו את יום שישי! למשל חברת ליסינג המצהירה שגם ב 02:00 בלילה, יטפלו לך ברכב...ומי יעשה את זה? נכון! יש עוד דוגמאות? בוודאי..
מנו | 21.06.10
48.
או שהם ** או שהם עושים עצמם
להוריד את התור בקופות ב-50% עם יצווותו לכל קופה אורזים לאחר הרישום, גם שביעותך רצון הלקוחות תשתפר מאוד. הם גם יודעים את זה. לכן בערבי חג כך הם נוהגים. בזמן רגיל עם יצותו אורזים אפשר להפחית קופאיות מהקימות היום. אז מה הם מקשקשים ומספרים סיפורים , זה כנראה רק מס שפתיים, קראתם זכרתם. מי בודק אם זה קיים. ( זה גם לא ישים ) והנה עוד תרגיל של השפעה על דעת הקהל ללא עלות,
משה | 21.06.10
39.
סניף גלילות זוועה: שעה בקופות בכל ערב
בשביל מה בנו סניף ענק, עם 25 קופות, כשבכל מקרה לא מאוישות יותר מ-3-4 קופות, וכשהנהלת הסניף מפרסמת מודעות דרושים תחת הכותרת "דרושות קופאיות איטיות במיוחד"? סניף מזעזע, ולא פעם השארתי עגלה מלאה ליד הקופה ופשוט יצאתי מרוב ייאוש מהתור.
מירי | 21.06.10
38.
חווית קניה
כמי שגר ברומניה ( שחלקכם יגידו שהא לא מפותחת) הלוואי והייתה לנו חווית קניה כמו של הרשתות הבינלאומיוית ( carrefur metro bila megai mage cora) וכו זה מתחיל עם סניפים שבהם בין 60 ל 100 קופות שמעל לחצים עובדות בכל רגע נתון וזה לפני שדיברנו על ניקיון הסניף, סידור הסחורה והנראות הכללית פשוט חוויה להיכנס לסופרים האלה מה לעשות אתם לא שם
אהד  | 21.06.10
24.
עם משכורות העתק שהבכירים שלהם לוקחים הביתה, כולל מר בחור
ועם המחירים הגבוהים שלהם, אין להם סיכוי להתמודד עם הרשתות הזולות או החצי זולות. תורידו מחירים, תנו שירות יעיל ומסור ואז יחזרו אליכם. אחרת נמשיך לסוע קצת יותר רחוק, אבל נקנה במקומות שהם זולים יותר עם תודעת שירות גבוהה.
גידי | 21.06.10
22.
תקרעו עוד יותר את הקופאיות?
כקונה קבועה אצלכם כבר המון שנים אתם בטח יודעים שיש סניפים שבימי ושעות עומס כל הקופות עובדות ובכל זאת יש תורים. הסיבה היא שהסניף קטן מידי פיסית לכמות הלקוחות ומספר הקופות קטן מידי, בגלל חוסר מקום. אז אני מודיעה לכם שלא אכפת לי שהקופאיות, שעובדות כל כך קשה בשעות העומס, יעבדו קצת פחות קשה בשעות פחות עמוסות. מגיע להן. אל תתחנפו ללקוחות על חשבון תנאי העבודה של הקופאיות!
לקוחה ותיקה | 21.06.10
14.
פתרון יעיל ומהיר
כאיש תוכנה וכלקוח של שופרסל (רק בלת בררה כי התורים שם מדהימים) הבחנתי בבעיה שקיימת רק ברשת הזו התוכנה שמנהלת את הקופות לא יעילה יוצרת תלות של הקופאיות מול הקופה הראשית. הקופאיות על כל שטות נאלצות לטלפן לקופה הראשית כדי שהיא תשחרר אותם וכו. הפתרון תחליפו את התוכנה הזו ואו תורידו את התלות של כל קופה באישור מהקופה הראשית!!!!!!!!!!!!!!! זה לבד יחסוך לכם תורים ארוכים
אייל | 21.06.10
13.
אל תציעו "מבצעים" בקופה - זה יוצר צוואר בקבוק
קופה זה מקום לשלם, לא מקום להציע עסקאות לעומד בראש התור בעוד כל השאר עומדים ומתייבשים בתור. ועוד כמה דברים קטנים ובסיסיים: כשנפתחת קופה נוספת, תעבירו בצורה מסודרת את האנשים שכבר ממתינים בתורים הקיימים, לפי מקומם בתור, ואל תתנו להם להתחרות ולהסתער באופן ברברי.
לפי כל היגיון אלמנטרי | 21.06.10
8.
שירות מעל הכל - לא בישראל
בתאוריה זה אדיר - לפתוח קופה נוספת כשיש שלושה לקוחות בתור. זה אדיר וזה עובד. בחו"ל. כי המנטליות הישראלית של העובדים היא הבעייתית וכשאני אומר עובדים הכוונה למנהלים ולקופאיות כאחד. כי עד שמישהו יזיז את התחת לפתוח עוד קופה אחת, יהיה צורך בעוד שלוש. יש כאן אנשי שיווק מעולים אבל צריך לגרום לסוויטץ' בראש אצל אנשי הקו הראשון. בתחנות דלק, בסופרים, בחניות בגדים, בבנקים, במשרדים ממשלתים... בכל מקום. "באת לעבוד - באת לתת שירות, לפני הכל".
איתן | 21.06.10
7.
יש פתרון עוד יותר טוב
האם שמעתם על הטכנולוגיה שמאפשרת להעביר את העגלה דרך שער שקורא ומדפיס את כל מה שיש בעגלה, וללקוח נשאר רק לשלם . שמעתי שהמחירים של המערכת עם הבר קודים המיוחדים שלה ירדו מאוד . אפשר להיות המובילים בשוק במהירות של זמני ההמתנה בקופות . * עלות החיסכון מהעסקת הרבה קופאיות גם יכולה להתקזז בהכנסת מערכת זאת !
אילן | 21.06.10
1.
למה להשתמש בשמות מפוצצים? תראו מה חצי חינם עושים ותעתיקו
שנים אתם קבורים בתורים ארוכים עם רבע מהלקוחות שיש לחצי חינם. תלכו תראו מה עושים שם. לא צריך חברות יעוץ עם אסטרטגיות מפוצצות. תעסיקו אורזים ליד הקופות, ותמצאו חלופה לכרטיס מנהל הזה שכל רגע צרך לחפש אותו ולצעוק (??? רבאק, אנחנו במאה ה 21) לאחראי קופה שיאשר פעולה.
דורון | 21.06.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת