23. סקודה אני בעל סקודה אוקטביה 1.2 כבר שנה וחצי ואני מרוצה מהרכב,הרכב מאוד שימושי ונותן תמורה ענקית למחיר. אני נוסע הרבה יחסית ובינתיים הרכב נותן לי ממוצע של 13 ק"מ לליטר. בינתיים יש לרכב 85,000 ק"מ והרכב בלי תקלות. אני ממצה את הרכב ובינתיים אני נהנה,מומלץ מאוד! אביהו | 24.02.11 (ל"ת)
22. סקודה 1.2 אני קיבלתי לפני כ-10 ימים את הסקודה אוקטביה ויש לי רק מילים טובות להגיד עליה,צריכת דלק משולבת של ליטר אחד לחמישה עשר ק"מ,נסיעה מאוד נוחה עם כיסאות תומכים,שילוב של המנוע עם תיבת ההילוכים הוא שילוב מנצח, תא נוסעים מאוד מפנק וגולת הכותרת זה תא המטען הענק 560 ליטרים כאשר הוא נפתח כדלת חמישית. אין מה להשוות בין הסקודה לטויוטה,מאזדה,יונדאי,רנו וכל שאר הרכבים הסקודה מנצחת בהכול. אמיר | 27.06.10 (ל"ת)
20. אני חושב שהרנו לוקחת גם מבחינת ביצועים לא רק בעיצוב, אלא גם בביצועים שלה, וגם לא שורפת דלק בכלל. אלי | 23.06.10 (ל"ת)
19. בתור מי שעיצוב חשוב לו אין ספק שםונקציונאליות זה בסיסי אבל אני לא רואה הבדלים משמעותיים בין הרכבים בנושא של ביצועים ויכולות. ההבדלים הם רק בעיצוב וכאן טויוטה לחלוטין בעייתית - נראית מיושנת כמו רכב משנות השמונים. העיצוב הזה יכול להתאים אולי לאוכלוסיה שמרנית או מבוגרת אבל אני בעצמי לא הייתי רוצה לנהוג במשהו שנראה ככה. זה משאיר אותי מצד אחד עם הרנו פלואנס עם השיק הצרפתי ועם האוקטביה הקשוחה. האוקטביה משדרת משהו שמתאים לאנשי עסקים עם קווים מאד חדים. הפלואנס במקרה זה בעיצוב עגלגל וחם יותר ומתאים לאנשי משפחה. אלעד | 23.06.10 (ל"ת)
18. לסיכום: אם אתה שייך לעדר תלך על הטויוטה. אם אתה / את אוהבי עיצוב ונוחות- רנו. אם אין לך כסף לאודי A2 - לכו על הסקודה. הכי טוב לא לקחת רכב מהעבודה אלא את שווה הערך בכסף. שמאי | 23.06.10 (ל"ת)
17. סקודה בהחלט קפצו מדרגה בשנתיים האחרונות אם פעם לא הייתי מוכן לשמוע על סקודה עכשיו המצב שונה ואני מניח שאני לא היחיד. הם הצילחו לשדרג את עצמם יפה מאד. מתוך שלושת הדגמים הייתי הולך או על הסקודה או על הרנו פלואנס. הפלואנס לוקחת בגלל הגודל שלה כשמולה את הסקודה אני אוהב בגלל העיצוב החד. פיני ד. | 23.06.10 (ל"ת)
16. לא הייתי מחליף את הרנו פלואנס באף אחד מהאופציות האחרות כמעט חצי שנה ובלי תקלות ומעבר לכך הפלואנס מאד מרווחת וזה היתרון הכי גדול שלה בתור משפחתית. אפי | 23.06.10 (ל"ת)
15. 13 -תודה על המומחיות והידע מאיפה אתה יודע שמנוע הסקודה יזדקק לשיפוץ בעוד 4 שנים. תמשיך לבלוע את מה שמאכילים אותך ולהאמין שנפח מנוע ואמינות קשורים זה בזה. אדם | 22.06.10 (ל"ת)
14. למגיב מספר 1, תשובות: לשאלה הראשונה - בגלל הרשויות לשאלה השניה - ראה התשובה לשאלה הראשונה משה פ. | 22.06.10 (ל"ת)
13. מנוע 1.2 - עם מגדש - לא אמין בטווח ארוך לסקודה מנוע 1.2 עם מגדש טורבו, מה יקרה עוד 3 או 4 שנים? למגדש טורבו יש יתרון של העלאת הספק ומומנט המנוע על חשבון אמינות לאורך זמן.. כמה עולה שיפוץ טורבו ו/או מנוע בחברה? מה האמינות לאורך זמן של המנוע? אדם פרטי צריך לקחת בחשבון את הנושאים הנ"ל ולא רק הספק מנוע... עד כמה שאני מכיר, צ'מפיון מוטורס לא בדיוק זולים בנושא... ותחשבו על זה Moti | 22.06.10 (ל"ת)
11. מס 9 - שהוא בעצם מגיב 1 עד 10 - "שרפת" את עצמך כמה אנשים מבינים שגיר פלנטרי זה גיר רגיל, כמו שהם מכירים מהמיצובארו שלהם? רק מישהו מתחום יכול לכתוב כזה מושג פלך | 21.06.10 (ל"ת)
10. ל5, הישראלי הממוצע תמשיך לחשוב שהקורולה, היחידה בשוק הרכב עם ארבע כריות אוויר בלבד, מרווח פנימי עלוב וגיר מיושן היא מציאה. עד שיגיע המכתב מהחברה שיזמין אותך למוסך, לאיזה ריקול קטנטן | 21.06.10 (ל"ת)
9. האם ניתן לרכוש אחת מ3 אלו עם גיר ידני? עם כל הכבוד לDSG, עדיין אני מעדיף לנהוג, ולא לתת ל"גמד" כזה או אחר - בין אם רובוטי או פלנטרי - להחליט בשבילי. אין קלאץ' - לא קונה | 21.06.10 (ל"ת)
7. השאלה איך נהגו ברכב בזמן המבחן בכל שלושת הרכבים הצריכה גבוהה מדי, כנראה שהרגל היתה בריצפה רוב הזמן. ואם לוחצים מנוע טורבו אז הוא בזבזן למרות שהגודל רק 1.2.. אם נוסעים רגוע הרכב אמור להיות חסכוני הרבה יותר. ל-4 | 21.06.10 (ל"ת)
6. ירידת ערך? כמה כל אחד מהרכבים יהיה דוה בעוד שלוש שנים? או אני לא מכיר אף אחד שקנה סקודה יד שנייה מליסינג... יוסף | 21.06.10 (ל"ת)
5. סקודה 1.2 עם צריכת דלק 10.6 לעומת קורולה 1.6 עם צריכת דלק 10.5 - עדיף קורולה לפי מה שאני רואה בנתוני הכתבה עדיף קורולה, יותר כח סוס יותר גדולה ועדיין צריכת דלק נמוכה יחסית בנוסף יש לציין שכירות אמינות וירידת ערך נמוכה ----- אז עדיף קורולה. מה שווה מנוע 1.2 עם עדיין צריכת הדלק כמו של מנוע 1.6 של הקורולה ולא רואים חיסכון משמעותי בדלק. שאול | 21.06.10 (ל"ת)
4. צריכת דלק מדוע יש הפרש מאוד משמעותי בין נתוני צריכת הדלק של יצרן הסקודה - 16.9 ק"מ לליטר, לבין נתוני צריכת הדלק במבחן - 10.6 ק"מ לליטר ? מתעניין | 21.06.10 (ל"ת)
3. הפתעה נעימה סוף סוף גרמניה שעושה בית ספר לעם ישראל המקובע על יפנית 1.6 משפחתומטית. מי היה מאמין לפני כמה חודשים שדווקא סקודה, דווקא אוקטביה ודווקא 1.2 (!!) תהווה אלטרנטיבה ככ חזקה למובילות הוותיקות? יחידת ההנעה חזקה וחסכונית, נעימה בכל מצב והרכב עצמו כמה מדרגות מעל הקופסאות היפניות. שלא נדבר על תא מטען עצום. למזלי רב הלקוחות שלי הולכים על הגרסא המאובזרת. הבסיסית נעדרת מן המלאי בשלושה חודשים הקרובים ליסינג | 21.06.10 (ל"ת)
2. הסקודה מהירה לא רק בגלל הגיר , אלא גם בגלל מנוע מצויין עם מומנט מרשים וזמינות המומנט בסל"ד נמוך. חבל רק שהבטיחות לא מירבית, אבל האחרות בכלל לא נבחנו, אני לא הייתי ריכש רכב ש-EURONCAP לא ריסק אותו.. :) | 21.06.10 (ל"ת)
אותו שימוש, שווי שונה
23 תגובות לכתיבת תגובה