אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אותו שימוש, שווי שונה

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
סקודה 1.2
אני קיבלתי לפני כ-10 ימים את הסקודה אוקטביה ויש לי רק מילים טובות להגיד עליה,צריכת דלק משולבת של ליטר אחד לחמישה עשר ק"מ,נסיעה מאוד נוחה עם כיסאות תומכים,שילוב של המנוע עם תיבת ההילוכים הוא שילוב מנצח, תא נוסעים מאוד מפנק וגולת הכותרת זה תא המטען הענק 560 ליטרים כאשר הוא נפתח כדלת חמישית. אין מה להשוות בין הסקודה לטויוטה,מאזדה,יונדאי,רנו וכל שאר הרכבים הסקודה מנצחת בהכול.
אמיר | 27.06.10
19.
בתור מי שעיצוב חשוב לו
אין ספק שםונקציונאליות זה בסיסי אבל אני לא רואה הבדלים משמעותיים בין הרכבים בנושא של ביצועים ויכולות. ההבדלים הם רק בעיצוב וכאן טויוטה לחלוטין בעייתית - נראית מיושנת כמו רכב משנות השמונים. העיצוב הזה יכול להתאים אולי לאוכלוסיה שמרנית או מבוגרת אבל אני בעצמי לא הייתי רוצה לנהוג במשהו שנראה ככה. זה משאיר אותי מצד אחד עם הרנו פלואנס עם השיק הצרפתי ועם האוקטביה הקשוחה. האוקטביה משדרת משהו שמתאים לאנשי עסקים עם קווים מאד חדים. הפלואנס במקרה זה בעיצוב עגלגל וחם יותר ומתאים לאנשי משפחה.
אלעד | 23.06.10
17.
סקודה בהחלט קפצו מדרגה בשנתיים האחרונות
אם פעם לא הייתי מוכן לשמוע על סקודה עכשיו המצב שונה ואני מניח שאני לא היחיד. הם הצילחו לשדרג את עצמם יפה מאד. מתוך שלושת הדגמים הייתי הולך או על הסקודה או על הרנו פלואנס. הפלואנס לוקחת בגלל הגודל שלה כשמולה את הסקודה אני אוהב בגלל העיצוב החד.
פיני ד.  | 23.06.10
13.
מנוע 1.2 - עם מגדש - לא אמין בטווח ארוך
לסקודה מנוע 1.2 עם מגדש טורבו, מה יקרה עוד 3 או 4 שנים? למגדש טורבו יש יתרון של העלאת הספק ומומנט המנוע על חשבון אמינות לאורך זמן.. כמה עולה שיפוץ טורבו ו/או מנוע בחברה? מה האמינות לאורך זמן של המנוע? אדם פרטי צריך לקחת בחשבון את הנושאים הנ"ל ולא רק הספק מנוע... עד כמה שאני מכיר, צ'מפיון מוטורס לא בדיוק זולים בנושא... ותחשבו על זה
Moti | 22.06.10
5.
סקודה 1.2 עם צריכת דלק 10.6 לעומת קורולה 1.6 עם צריכת דלק 10.5 - עדיף קורולה
לפי מה שאני רואה בנתוני הכתבה עדיף קורולה, יותר כח סוס יותר גדולה ועדיין צריכת דלק נמוכה יחסית בנוסף יש לציין שכירות אמינות וירידת ערך נמוכה ----- אז עדיף קורולה. מה שווה מנוע 1.2 עם עדיין צריכת הדלק כמו של מנוע 1.6 של הקורולה ולא רואים חיסכון משמעותי בדלק.
שאול | 21.06.10
3.
הפתעה נעימה
סוף סוף גרמניה שעושה בית ספר לעם ישראל המקובע על יפנית 1.6 משפחתומטית. מי היה מאמין לפני כמה חודשים שדווקא סקודה, דווקא אוקטביה ודווקא 1.2 (!!) תהווה אלטרנטיבה ככ חזקה למובילות הוותיקות? יחידת ההנעה חזקה וחסכונית, נעימה בכל מצב והרכב עצמו כמה מדרגות מעל הקופסאות היפניות. שלא נדבר על תא מטען עצום. למזלי רב הלקוחות שלי הולכים על הגרסא המאובזרת. הבסיסית נעדרת מן המלאי בשלושה חודשים הקרובים
ליסינג  | 21.06.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת