אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איך למנוע מלקוח להתמקח?

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
לא מאמינה הכל קישקוש .אתם מרוויחים 500%.הכל אצלכם רווחים
אני קונה ומבקשת הנחה ומתנה ויחס ואוי אם יעיבו אותי וסדרו אותי.ולא מתחילה עם כל מנהל.וזה שרציתי להיכנס לחדר המנהל רציתי שלא יהיה לו בושות ליד הקלינורה שלא ישמעו מה אני הולכת לומר לאופיר..חחחחח בדיחה .הכל מוצריםפ תת רמהמסין הכל כולל הכל..ואין אמונה באף אחד _ת .:-).לדע הכי כדאי לשמור את הכסף מזומן ולהתחזק .חיזוק הלב בעיקר :-).
הילדה  | 26.06.10
21.
ל-12 המאמנת העסקית: כמו כל המאמנים, את יודעת לצטט דוגמאות וקשקושים לא רלבנטיים
ולא למצוא פתרונות לבעיות. אף אחד לא חולק על כך שיש לקוחות של ג'ינס ב-50 ש"ח ולקוחות של ג'ינס ב-2500 ש"ח (הדוגמא שאת אוהבת לתת, כנראה שמעת אותה ממאמן "בכיר" אחר). השאלה היתה מה לעשות כאשר הלקוח של הג'ינס ב-50 או הלקוח של הג'ינס ב-2500 דורש הנחה. מה המוכר אמור לעשות? לא ענית על השאלה. כמובן, ככל המאמנים (מאמנים, עאלק), אתם אלופים בלתת דוגמאות וציטוטים לא ממש רלבנטיים שלא עונים על השאלות ורק גורמים ללקוח שלכם לחשוב שקיבל תשובות. אני את האימונים שלי עושה בבריכה המקומית
 | 26.06.10
20.
הכל תלוי במוכר!!!!!
כבר מספר שנים שאני עוסק במכירות, הספקתי כבר לעבוד כמעט בכל תחום אפשרי במכירות ואני עדיין לומד ומסיק מסקנות בכל מפגש עם לקוח,והשיטה שלי היא כזו: להיות מדויק במחירים, ליישר מבט ולהסתכל בעיניי הלקוח, להיות בעל בטחון עצמי שאתה מדבר על המוצר ומזכיר את המחיר, להיות אגרסיבי במידת הצורך, ואחד הדברים שהכי עובדים על" ישראלים" זה להכנס איתם לויכוח תן להם להרגיש שהם מתמקחים, תתתוכח איתם ותתעקש ששירות כזה לא יקבלו במקום אחר, שזה מוצר מסוג א' , ותעשה וואו אחד מהמוצר וכך תצדיק את המחיר האטרקטיבי שאתה נותן לו, בצורה כזו אני מאמין ובטוח שתוכל למכור כמה שיותר, וכמובן יש גם את "חוק המספרים הגדולים" - ככל שתציע יותר מוצרים ללקוח כך סיכוייך למכור גדלים, אז יאללה לעבודה..
קובי חלי | 26.06.10
18.
תשובה לכל התגובות המטומטמות פה
1. מי שאומר שיש רווח של 100% על מוצרי חשמל חי בסרט. הרווח על מוצרי חשמל הוא 5-15% גם במחשבים וגם במוצרים אחרים. אנשים שוכחים שהיבואן לא נכנס לחנות קונה מחשבים ומעמיס אותם לארץ וקונה. הוא משלם מכסים, הוא משלם משכורות לעובדים שלו הוא משלם הקמה של מעבדה תמיכה ושירות, ולא לשכוח שבארה"ב כל רשת מוכרת למיליונים ויכולה להוריד עלויות. פה מוכרים לעשרות אלפים במקרה הטוב. 2. את הרווח היבואנים עושים מהתוספות!!! קנית טלוויזיה? על המתקן שמחזיק אותה החנות תרוויח 60%. על הכבלים 100%. קנית מחשב? על המחשב ירוויחו 5% על העכבר/מדפסת/תוספות אחרות ירוויחו הרבה יותר. לעיתים הרווח על המוצרים הנוספים בשקלים עולה על הרווח מהמוצר הראשי. 3. ללקוחות? תמיד להתמקח! אין שום סיבה שלא, ויש מקרים שזה יעבוד ויש כאלה שלא. אם זה יעבוד הרווחתם, אם זה לא יעבוד שיקול שלכם אם לקנות או לא. אבל אם תתפלאו כמה פעמים זה יעבוד. גם בחנויות מכובדות בקניון, תגיעו לקופה עם ערימת מוצרים ותבקשו הנחה, למוכרים יש אפשרות לעשות בין 5-10% למשל. יגידו לא? תשאירו את הבגדים ותלכו. לא קרה כלום. תראו איך הם פתאום יכולים להפעיל את זה בקופה.
שמעון  | 26.06.10
17.
המחירים בישראל300% מעל העולם המערבי והכל באינטרנט.....
לא סתם מתווכחים...למשל LCD שעולה 750$ באירופה,שלא נחשבת לזולה נמכר בחנויות ב- 1400$ ........זה טירוף אנשים משתגעים מזה זה מוצר עממי מסך 40 אינצ של אחת מהחברות הידועות !!!! בן אדם נאלץ לעבוד כאן עבור כל דבר פי 3-4 מכל אחד אחר בעולם !!!! נמאס כבר מהרווחים ןהמיסים המטורפים שעושקים אותנו במדינה המושחתת הזו !!!!
מוסקו | 26.06.10
16.
למספר 4 - הישראלי שלא מבין כלום
כמו כל הישראלים, חושב שהוא יודע הכל אבל לא יודע כלום. אז אני אספר לך ולכל הישראלים האחרים שחושבים שהם חכמים כמה עולה ליבוא מוצר בסיטונאות (כי אתה מיבא מוצר באופן עצמאי ולכן נחתכות לך כל העליויות הללו). 1. ישראל היא מדינה קטנה = שוק קטן, מה שתמרגם להנחות קטנות ליבואנים (לעומת מדינות אחרות, גדולות יותר). 2. עלות משלוח + ביטוח (במטען גדול צריך גם להכליל את עלות הקונטיינר), עלות נמל, שחרור מהמכס (עמילות), הובלה למחסני היבואן. אם יש מכס, צריך לשלם גם אותו. 3. אם המוצר דורש בדיקה של מכון התקנים, הבדיקה + המוצרים על חשבון היבואן (לא זול אגב). 4. אם יש חוברת בעברית - צריך לתרגם אותה + להדפיס. 5. משכורות לאנשים: אצל יבואן גדול עובדים כמה עשרות אנשים-עד כמה מאות אנשים + תשלום על תחזוקת מבנים. 6. צריך מעבדה? עלות החזקת מעבדה + טכנאים + חלקי חילוף (ומלאי = כסף). אתה גם בטח רוצה אחריות ואם יש מוצר תקול, צריך להחזיר לחברה ולקבל חדש במקום. 7. פרסום (אולי הדבר היקר ביותר שיש במוצרי צריכה כלליים). 8. מע"מ. על כל מוצר יש לשלם את הסבום הזה. 9. מה עם הרווח של החנות שמוכרת לך את המוצר? הם לא עושים את זה לשם שמיים. ובטח יש עוד כמה דברים ששכחתי. עכשיו אתה ישראלי מצוי שיודע הכל יכול לפתוח יבואן מתחרה ולעשות 300% על חשבון הצרכנים הפראיירים... (רק אל תבוא לבכות שאתה לא גומר את החודש). אגב, על כל דבר שאתה מביא מחו"ל והוא מעל 50$ צריך לשלם מע"מ ואם יש מכס, אז גם מכס. לחלק מהמוצרים אין אחריות בישראל (וטוב שכך). אתה מוזמן להתחיל ליבוא בסיטונאות, נראה מה יגידו לך במכס. דיסקליימר: הכותב הוא מידען שכיר ולא עוסק ביבוא או יצוא של מוצרים.
יאיר | 26.06.10
13.
למספר 4- רואים שאתה ילד שמדבר שטויות
אם מה שאתה אומר היה נכון היית רואה חנויות למוצרי חשמל כמו פטריות אחרי הגשם. בשוק של היום יש תחרות עזה בין עסקים בכל התחומים (מזון, אלקטרוניקה, פנאי וכו') שנובעת מהמצב הכלכלי הקשה בשוק ולדעתי גם בגלל העובדה שאין היום עבודות "נורמליות" ככה שכל אחד רוצה/פותח עסק ולכן זה גם מסביר למה מתוך עשרה עסקים שנפתחים רק שלושה שורדים את השנה הראשונה. שאתה מחשב רווח של עסק אל תתייחס רק למחיר העלות של המוצר אלה גם לעלויות הנוספות שקיימות בעסק כמו חשמל, מים, עובדים, פרסום ושיווק, שכירות, בלאי ,ארנונה, מיסים ורשימה ההוצאות עוד יכולה להמשיך... אז לסיכום לא כולם גנבים ויש גם כאלה שמנסים להתפרנס בכבוד!
אבישי | 26.06.10
12.
שניהם צודקים
מצד אחד המוכר הטעות של הרבה עסקים היא שהם חושבים שאם בא לקוח צריך להוריד את המחיר לתחתונים העיקר להכניס כסף, הרבה עסקים מוכנים להכניס לקוח גם את זה אומר לעבוד ללא רווח רק בשביל לגלגל כסף.... לדעתי זה טעות חמורה! בזמן שעובדים /מטפלים בלקוח אי אפשר להשקיע זמן בגיוס או בטיפול בלקוחות חדשים ואז מפסידים פעמים!! אז ללקוח מותר לבקש הנחה אבל זה לא אומר שתמיד צריך / כדאי לעשות אותה מצד שני הקונה הטעות שלו היא שהוא חושב שאם הוא לא יקנה אף אחד לא יקנה. וזה גם משהו שאני מלמדת בעלי עסקים באימון עסקי, שימו לב שאפשר לקנות גינס ב 50 ש"ח ואפשר לקנות גינס ב 2500 ש"ח גם לראשון וגם לשני יש לקוחות השאלה היא מי קהל היעד שלך והאם אתם יודע איך לפנות אליו. יש אנשים שיקנו גיפ ויש כאלו שיקנו רכב שנת 93 בלי מזגן ויש עוד המון דוגמאות אז מותר לבקש הנחה - תפקיד המוכל להחליט אם שווה לו ומותר לדרוש מחיר גבוה כי יש מי שיקנה וזה בסדר שלא כולם קונים ממני ולמי שמבין במכירות זה ברור שהמחיר זאת התנגדות מבורכת ובקלות אפשר להפוך אותה להזדמנות למכירה אם רק הייתם יודעים לברר למה המחיר הזה יקר לו :) בהצלחה אושר
אושר פרץ | 26.06.10
11.
מתח רווחים
נכון שרוב מוצרי המחשבים נמכרים בארץ במתח רווחים נמוך יחסית, כמו שאמר לוי. אולם יש גם דוגמאות נגדיות. למשל מחשב מאק-בוק פרו הזול ביותר עולה באתר של אפל 1200$. מדובר ב4600 ש"ח. ניתן כמובן למצוא מחירים זולים יותר אצל ספקי משנה. בארץ דגם זהה עולה כ-7000 ש"ח בחנות של היבואן הרשמי. מדובר ברווח של כ-50% מעבר למחיר מחירון - וברור שהיבואן רוכש את המחשב במחיר נמוך ממחיר המחירון, כך שמתח רווחים של כמעט 100% דוקא ריאלי.
נו | 26.06.10
10.
מזמן כבר הלקוח לא מאמין ל-9
הכי מרגיז המחיר של 9.99 כשהמטבע אגורה חוסל, או המחיר 69.90 כשהמחיר 69 בגדול, בקיצור מחיר צריך להיות אמין, אם אתה מוכר טלביזיה מדגם מסוים במחיר הגבוה מכל מקום אחר, זבש"ך, כמו שהלקוח עושה סקר תעשה גם אתה סקר. יש אמת חלקית בכתבה, קבע מחיר אמיתי ולא מעוגל. בנה מחירון שעל מוצר מכיר תרויח פחות אחוזים ממוצר פחות מכיר ושיהיה בהצלחה.
גילי | 26.06.10
6.
תעשו לי טובה,יבואנים וסיטונאים חמדנים-
תפסיקו לבכות,כי אתם קונים סחורה סוג ז מסין.אני עובדת ביבוא וכל דבר עולה שם בין חצי $-ל1$.יש לכם רווחים של מאות וגם אלפי אחוזים.תפסיקו ליילל כמו חתולים,לפני שאני מפרסמת כאן חשבונות של יבואנים שונים.
חנות הממתקים של נדיה המודרנית | 26.06.10
4.
לא מאמין לרוי
גם אם הוא לא קונה מהיבואן (ואולי הוא יבואן בעצמו) הוא עושה רווח גדול. מנסיון של השוואת מחירים בארץ לחו"ל. וכמובן ביצוע הזמנות לארץ אם זה למוצרי אלקטרוניקה ואם לחלקים לרכב. גיליתי כמה רווח עושים עלינו (כמובן אחרי חישובי עליות משלוח ומכס, שאני בטוח שיש הנחות לכמויות או אם מובילים מוצרים בקונטינרים בים בכמויות לעומת משלוח של מוצר בודד בדואר אויר) תמיד! אבל תמיד! עושים על הלקוח רווח של מעל 100% לרוב זה בין 200%-300% ונתקלתי גם ברווחים של 400%-500% בעיקר בחלקי רכב.
לא מאמין | 26.06.10
3.
איך למנוע מלקוח להתמקח
זכותו של לקוח להתמקח ולבקש הנחה -במידה ולא נענה בחיוב אזי יש בעלי עסקים אחרים שאפשר לנסות -לאומת זה בעל העסק תלוי בלקוח הרבה יותר הוא במתח מתמיד ותלוי עד כמה הוא יכול לוותר על לקוחות ,על הכנסות כמה הוא זקוק למזומנים וכו"ל -לא סתם אומרים הלקוח תמיד צודק ובעל המאה ובעל הדעה
ארלה | 26.06.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת