אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רמי לוי נגד ריצ'רד הנטר: "המהלכים של מנהל שופרסל הם שטויות"

95 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

95.
תתביישו כולכם על השימוש בקופאית לעומת המנהל
אם רק היו נותנים את הניהול לנשים והיו שמים קופאים בקופות, השירות היה מהיר ואדיב פי 100. מנהלות נשים היו דואגות לתורים נוחים יותר ובצורה רגועה, וזה הוכח כבר בעשרות מחקרים, שניהול ע"י נשים, יוצר חויית קניה טובה ומועילה הרבה יותר. כח לנשים.
דרורית, לימודי מגדר | 28.06.10
94.
אני שונא להחמיא לאיש הזה, אבל בכל מה שקשור לשירות ולנוחות של הלקוח, זכי מחצי חינם הוא מס' 1 !
תרשו לי לחדש לכם משהו, חצי חינם היא אולי לא הרשת הכי זולה למרות השם. אבל בדבר אחד היא עולה על כולם, בכל סניפי חצי חינם חווית הקנייה מס' אחד נקודה. הרוחב במעברים, הסדר, הנקיון, המגוון והכי חשוב התור בקופות , את כל אלה אני ממליץ לכל המנהלים של הרשתות המתחרות ללמוד מחצי חינם. ולסיום- פניה אישית למנהלי הרשתות הגדולות, שלמו קצת יותר משכר מינימום לעובדים שלכם, כולם קוראים בסוף שנה את דו"חות הרווח וההפסד שלכם, משנה לשנה הרווחים עולים ובמיוחד הרווח התיפעולי, מסקנה- אתם מוציאים/משלמים פחות וזה כולל גם את השכר של העובדים.
צ'ומפי | 27.06.10
93.
מעניין מאוד
איך בדיוק מתרחש התהליך הזה. אם יש בסניף קופאים בהיכון להגיע לקו הקופות (למקרה שיהיו יותר מ-3 אנשים בתור) זה אומר שיש קופאי שיושב באיזה חדר ולא עושה כלום או שהוא עסוק במשהו אחר (ומן הסתם לא יזרוק באמצע משהו אלא יסיים אותו ורק אז יגיע לקופה. במילים אחרות במקום לדבר, שיפעילו תמיד את מקס' הקופות. לא מזה הרווח של שופרסל נשחק.
רוני | 27.06.10
92.
רמי לוי אחלה רשת אבל גם אצלו חוסכים בכוח אדם
אני לקוח מושבע של רמי לוי ואני חייב לומר שזאת רשת מצויינת עם מחירים סבירים וחווית קניה טובה, אבל כאשר מגיעים לקופות מתחיל הסיוט, אותו סיוט שקיים בסופרסל ובריבוע הכחול, אין מספיק קופאיות ואין מספיק קופות, התוצאה: המתנה ארוכה ומורטת עצבים.
רמי | 27.06.10
89.
הכל יפה ונכון ל TV
שמעתי את האדון הנכבד משופרסל מדבר בתוכנית אירוח על הדבר החם הבא מעל שלושה אנשים נפתחת קופה .ביום שישי האחרון הייתי בשופרסל וכשהגיעתי לקופות היה תור ענק, היו קופות לא פעילות.כששאלתי את מנהל הסניף אחד בפה ואחד בלב שאל למה הכוונה ועניתי לו שעל המרקע הכל יפה אבל בשטח הכל מתנהל אחרת ,תשובתו היתה פנה להנלת הסופר אני לא מודע ושאכתוב מכתב להנהלת השופר סל הכל הבל הבלים
אתי | 27.06.10
81.
רמי לוי צודק - נכון שיש אצלו תמיד תור אבל זה רק בגלל עודף קונים
ברמי לוי בהחלט יש תורים ארוכים בימי (ערבי) עומס, אבל זה נובע מעודף לקוחות ולא מתפקוד לקוי. להפיך, מההתרשמות שלי ברמי לוי ר"ג כל הקופות תמיד פתוחות ומתקתקות, יש אורזים בכל קופה ויש הרבה קופות. הקטע הוא שברמי לוי הכל באמת הרבה יותר זול מאשר בשופרסל ולכן הרבה אנשים באים לשם וקונים שם עגלות עמוסות.
 | 27.06.10
80.
מעניין מתי בארץ יפתחו שיטה שקיימת באנגליה
או לפחות רק שם בינתיים ראיתי אותה... קופה שבה הלקוח מעביר את מוצריו ומשלם בסוף - כן כן, שמעתם נכון, לבד ! כנראה שפה בארץ זה לעולם לא יקרה עם החומר האנושי הכ"כ "איכותי" שקיים אצלנו. כי כשיש עומס על כ-ל הקופות (כי מן הסתם מר ריצ'י הנטר ה"גאון" לא חשב על מצב כמו ימי שישי בצהריים/ שבת בצאת השבת שהסופר עמוס מכל טוב ולא - אני לא מדברת על האוכל.. שהמצב האפשרי היחידי הוא לפתוח גג עד 12 קופות - כי זה המצב הקיים בכל סופר - וגם, רק בסופרים הגדולים - מה קורה בסופרים ה"מיני" שיש?.. פותחים גג עד ה-4 שיש?? ממש תענוג).
י4 | 27.06.10
74.
מנהלים מנותקים
לעתים יש עומס בקופות. לעתים חסרים עובדים. לעתים הקופאיות צריכות הפסקה. כמה פעמים ראיתם מנהל סניף או סגנו, שיודעים להפעיל קופה? כמה פעמים ראיתם מנהל או סגן, שכשצריך כח אדם בקופה הם יכולים להכנס למספר דקות ולהוריד לחץ? לא ראיתם. כי המנהלים לומדים כל מיני "אסטרטגיות" ושיטות, אבל את הבסיס אינם יודעים.
אנוש | 27.06.10
73.
אדון רמי לוי תתעורר
הדבר הכי גרוע אצלכם על כל פנים בשילת הוא השירות, הקופאיות חוצפניות , התורים משתרכים ואם אתה מעז להתלונן ,האחראי במקרה שלי זה היה סגן המנהל שולח אותנו לכל הרוחות מצדו אל תחזור לשם, מאחר ואני לא היחידה ויש עוד כאלה כמוני שאומרים שאכן אצלך זול יותר , אבל לא שווה את הזמן שמחכים בקופות וחוסר תודעת השיווק של עובדיך, אז לתשומת לבך ולשיפור. חייבת לציין לטובה את הבודק הנחמד שבודק ביציאה מהחנות הוא איש נחמד.
אורה | 27.06.10
71.
בחצי חינם השירות טוב אבל מזמן המחירים לא זולים
הגיע הזמן חברים וחברות שתבינו שאין מתנות בחינם ובעצם אין מתנות בחצי חינם עבור השירות אנחנו משלמים והרבה מבדיקה שעשיתי גיליתי שאם הייתי קונה אותו סל ברשת אחרת אך לא באינטרנט הייתי רוכשת במחיר יותר זול ההפרש הגיע גם ל 178 ש"ח לסל של 842 ש"ח שם לפני חודשיים. בקיצור זה הרבה כסף בשביל לא לעמוד 10 דקות גג בקופה. בקיצור אל תתפתו לעיסקאות בשטח.
חוקרת מחירים מדופלמת | 27.06.10
62.
לפני שבוע עמדתי אחרי 5 אנשים בשופרסל בחיפה
מנהל הסניף, אחראית על הקופה, קופאית נוספת ועוד עובדת על אזרחי - עמדו כולם והסתכלו על התור באדישות ולא חשבו אפילו לפתוח קופה נוספת. ארבעה אנשים מסתכלים על קופאית שעובדת במשך משהו כמו 15 דקות. רק שהיא מרויחה 20 שקל לשעה בשביל לעבוד והמנהל מרויח הרבה יותר בשביל לשבת ולהסתכל.
אורי | 27.06.10
58.
הם באמת רוצים להיות כמו Tesco? שיתנהגו כך!
מה שלא מבינים בריבוע הכחול ובשופרסל, הוא שתכניות הנאמנות שלהם (יעני, מועדון הלקוחות) שוות לתחת. אי אפשר לבנות תכנית נאמנות מבלי שהלקוח יכול לחשב בפשטות כמה כסף הוא חוסך, וזה לא מה שקורה ברשתות האלו (אם בכלל יש חסכון, מה שדי מוטל בספק). Tesco לעומת זאת, שקופה לחלוטין בחישובי ההטבות ואלו שוות הרבה יותר מהגרוש וחצי שכל אחת מהרשתות הישראליות נותנת. אז אל תעבדו עלינו בעיניים
המשווק | 27.06.10
52.
התורים ארוכים כי הקופאיות ברשתות מוכרות מבצעים במקום לקבל תשלום ולשחרר את הלקוח
אם בקופות מוכרים מבצעים , השהות של הלקוח בקפה מתארכת , הלקוח הרי צריך לחשוב ולשקול אם המבצע כדאי . הרשתות מרגיזות את הלקוחות עקב כך ושוכחות שלקוח שממתין בקופה משועמם , מסתכל על העגלה שלו ומתחיל להוציא פריטים שבחר מחוץ לעגלה . בכל מקרה הרשתות מפסידות ממכירת מבצעים בקופה . שביעות רצון הלקוח נפגמת , על כל מוצר שקונים בקופה סביר להניח שאחד אחר יוצא מעגלת הקניה בגלל ההמתנה . המוצרים היוצאים מהעגלות נפגמים , צריך כ"א שיאסוף אותם . רשתות נכבדות תחשבו פשוט ותשפרו את השירות . בלי להתחכם , לקוח שהגיע לקופה סיים את קנייתו ורוצה לצאת מהסופר .
שמי גוטשטיין | 27.06.10
50.
הוקרה והערכה לסופר דיל עמק חפר
אני מציע לכל מנהלי הרשתות לבוא לאוניברסיטה של הסופרים למינהם לראות איך מתנהל הסניף הזה ואני מדבר על :א סדר וניקיון למופת. ב רמת מחירים סבירה ג שירות לקוחות מהטובים שפגשתי ד אין המתנה בקופות מעבר ללקוח אחד או שניים ומעבר לזה פותחים מיד קופות נוספות פשוט שירות מדהים לקוח עניני זו אינה תגובת פרסום פשוט שירות מדהים
ציון | 27.06.10
47.
זה לא עובד בחנויות "יש "
בסניף ביל"ו ובסניף יש בר"ח יפו בירושלים ( מתחת לבניין חפציבה) השיטה שלכם לא עובדת. לעומת זאת בדיל אזור תעשייה אשדוד זה כן עובד אבל בסיטי זה לא עובד בקיצר עובדים עלינו! במגה בעדן וברמי לוי ( לפחות בקסטינה) התורים ארוכים ומעייפים. לא פעם השארתי את המוצרים בקופה והלכתי.
ניב | 27.06.10
43.
קופאיות איטיות
מי שקנה פעם בסופר בחו"ל חש מיד בהבדל של מהירות הקופאיות בזמן שבחו"ל מעבירים 10 מוצרים בארץ מעבירים אחד גם הלקוחות אשמים, כי בחול הם מיד אורזים ובארץ הרי לא אכפת לאף אחד מהנעשה סביבו ולכן הלקוח מחכה עד שיגמר החשבון, ואז הוא מתחיל לחפש את הארנק- כאילו הוא לא חשב שבסוף יצטרך לשלם- ובנוסף בודק את החשבון, ואז מתחילה ההתדיינות על ההנחות לפעמים נדמה לי שכדאי לכל לקוח לבוא עם עורך דין לסופר....... אצל רמי לוי ראוי לציין שלכל קופה יש גם אורז, מה שמקצר את העמידה בתור אני אישית מנסה לקנות רק במרכולים הקטנים , בדיוק מסיבה זו.
רוני | 27.06.10
42.
רמי לוי
יום שישי הייתי ברמי לוי בר"ג עברתי 6 קופאיות שכל אחת שלחה אותי לקופה שלידה. אם לא הייתי צריכה את המוצרים שהיו בעגלה הייתי זורקת את העגלה והולכת. הקופאיות לא היו עסוקות הן סתם התעצלו העגלה שלי הייתה מלאה עד אפס מקום ולא בא להן לעבוד. כדאי שתעשה סדר בסופר שלך כי לא נעים לקבל יחס משפיל כזה כשמשאירים בקופה 1000 שקל.
לקוחה כועסת  | 27.06.10
36.
וורמונד מצחיק
וורמונד מצחיק 1. היה צריך לנסוע לחו"ל כדי לדעת שצריך דיסקאונט - 5 שנים אחרי ששופרסל עשו את זה. 2. ממתי רשת שמתיימרת להיות מובילה צריכה להתמקד בנישה של 3%. 3. הרשתות בארץ מעתיקות את כיתה א' (ניהול תורים) וכיתה ג' (כרטיסי מועדון) מהרשתות בחו"ל וחושבות שזה יעזור להן מול הקמעונאים הפרטיים שכבר סיימו בגרות מזמן. הסיבה היחידה שיש בארץ עדיין שופרסל וריבוע זו היסטוריה של עשרות שנים, הון אדיר ותשתית סניפים שקשה להפיל. מבחינה אסטרטגית מדובר בבדיחה עצובה.
קמעונאות | 27.06.10
31.
שופרסל מנסה להתהדר בשם ריצארד ועוד כמה תארים
לפעמים לא צריך ללכת רחוק, הם היו צריכים ללמוד את אסטרטגיות השווק של רמי לוי. הם זילזלו בו עד שהם יתעוררו הוא יחליף אותם אני ראיתי במגה מנהלת בועטת בסטנד של יוגורט. כדי לבדוק אם הסטנד יציב, היא יכלה לנגוע ביד שלה. לא היה קורה לה כלום, אבל השחצנות והיהירות. לא מהכבוד שלה. זה מה שיקבור את הרשתות הגדולות. ואחרי שראיתי את זה במגה. הבנתי שאני ארוויח מהמניות של רמי לוי שהיו לי. וכבר קניתי רכב חדש מהמניות. חבל שהמניות שלו יקרות היתי קונה עוד .
רמי לוי צודק | 27.06.10
30.
הבעיה לא בקופות, הבעיה בקונים!
העיכובים בתורים הם בראש ובראשונה בעיה של קונים נודניקים וחסרי התחשבות: - זאת שבדיוק נזכרה ששכחה לקחת חלב ומעכבת את כל התור - זה שלא חישב טוב איזה סכום יש לו בתלושים, ואז מתלבט את מה להוריד מהחשבון - אלה שמתווכחים כי לא קיבלו את ההנחה שהיתה לפני שבוע - אלה שמתעקשים לתחקר את הקופאית על כל מבצע ומבצע ועוד ועוד ועוד בפועל - גם אם יש רק שני אנשים לפניך בתור, אחד עם בעיות עם הקופונים ואחת שמתעקשת על כל סעיף בחשבון - נתקעת שעה בתור. תייבאו מאירופה את כל האסטרטגיות שתרצו, אבל עד שבמדינה הזאת אנשים יתחילו לכבד את מי שעומד אחריהם בתור, אין סיכוי לשינוי.
בכל הרשתות | 27.06.10
27.
בגלל התורים וזלזול בלקוחות עזבתי את השופרסל
בשופרסל ליד הבית שלי תמיד יש תורים, כי רוב הקופות לא פעילות. ויש משהו מעצבן נוסף והוא מוצרים שנעלמים מהמדפים. כאשר אני ניגשת לקופה הראשית לברר, הם לא מכירים את המוצרים, ואומרים שאם אין כנראה שחסר בחברה. מה זה "כנראה"? בשופרסל לא יודעים איזה מוצרים חסרים? הם לא רושמים, לא מבררים ולא מנסים להביא את החסר. ואז אני הולכת לחפש ברשת אחרת ובאותה הזדמנות קונה שם את כל שאר המוצרים.
שלומית | 27.06.10
25.
הצעה חינם
למנהלי הסופרים במדינה, תסתובבו קצת בעולם ותלמדו שיטות ייעול. זה נורא פשוט, החל ממתקנים מסתובבים עם שקיות תלויות כשהקופאית מכניסה את המוצרים ישר לשקית בוולמרט, גיוס כל עובד פנוי, כולל מנהל הסופר, לאיוש קופות אם יש תורים, ( זה כמעט לא קורה בדרך כלל) וחינוך עובדים לתת באמת שירות...
 | 27.06.10
19.
דווקא החיסרון הגדול של רמי לוי הוא התורים הענקיים
אני קונה בדרך כלל בשופרסל דיל ואף פעם אין שם תורות גדולים. לעומת זאת כשניסיתי לקנות ברמי לוי (בשני סניפים שונים) בימי העומס היו שם תורים בלתי נסבלים של בין חצי שעה לשעה. כל הכבלוד לרמי לוי שנותן מחירים מצויינים ובזכותו יש תחרות וכולם מורידים את המחירים. אבל בנושא של אורך התורים ממש אין לו במה להתגאות. אישית, אני מעדיף לשלם 2%-3% יותר ולא לעמוד בתורים של 3/4 שעה.
yu | 27.06.10
18.
מגה בעיר - תחזירו את המבצעים ואת המחירים הסבירים ואולי אנשים יחזקו לקנות
כלקוח ותיק של מגה בעיר (סניף שמשוני מודיעין) , גם אני כבר קונה בעיקר אצל רמי לוי. עד לפני כחצי שנה היו הרבה מבצעים ברשת, כך שהיה ניתן להרכיב סל קניות סביר. כיום המדיניות היא שכל המוצרים ללא יוצא מן הכלל , יקרים, חוץ מכמה מוצרים שאף אחד לא מכיר ולא רוצה לקנות. למגה בעיר - תתחילו להתחרות במחירים ולא בשרות. השרות שלכם טוב , אבל בסוף סל הקניות יקר ב-30%. בחצי השנה האחרונה - הגזמתם לחלוטין.
דורון | 27.06.10
13.
כמות הקופות היא לא הבעיה - אלא מהירות הקופות
הבעיה היא שהקופאיות תמיד כל כך עיפות שלוקח להן הרבה זמן להעביר את המוצרים. אני לא יודע אם הסיבה לכך היא העבודה הקשה בקופה (אחרי שעות רבות), או פשוט כי אין להן שום סיבה לעבוד בצורה יעילה. תלושי הקניה גם סיוט - לא תמיד הקופה מזהה את הקוד של התלוש ואז עוד חמש דקות לחכות עד שהקופאית תצליח להעביר את התלוש. בארצות הברית הייתי בסופר ענק בשרות עצמי - כנראה ששם לא מפחדים מרמאים כמו שפוחדים כאן.
ליאור | 27.06.10
10.
אורזים מטעם הרשת מקצרים תורים
כדאי שתלמדו מחצי חינם ,כבר מזמן הם שמו ליד כל קופה אורזים מטעמם ובכך הם מקצרים את זמן השהייה של הלקוח בקופה. מהלך זה מביא בסופו של דבר לקיצור התורים, לנצילות גדולה יותר של הקופות, ולהרגשה טובה יותר של הלקוח,מה שבאופן ישיר גורם להם להעדיף את רשת חצי חינם (ולא רק המחיר שלדעתי שא שונה מרשתות אחרות) תחשבו על זה. אם לא מורידים מחירים לפחות אפשר לשפר את תנאי הקנייה!!!!!!
דודו | 27.06.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת