8. הלוואי וגבעון מלט"ם ימוזגו לתוך תעש"א יושוו תנאי השכר של עובדי התעש לעובדי התעש"א קוקולוקו | 02.07.10 (ל"ת)
7. היום עובדי תעש היו מאוחדים עובדי תעש היו היום כולם יחד, יום המשפחה, העובדים ובני מישפחתם ,זהו כח גדול מאוד, כמו היום ,כולם מאוחדים כך נמשיך הלאה במניעת פירוק התעש,לכל המתכננים לפרק ,כח כזה יהיה לכם קשה מאוד לפרק צפון | 01.07.10 (ל"ת)
6. בעוד שנה שההפסדי התעשייה האווירית יתפרסמו - אזי ? יתחיל תהליך הפרטה גם שם? תע"ש = תעש"א. | 01.07.10 (ל"ת)
4. תע"ש זאת שוב הוכחה שבמשרד ראש הממשלה יושב אדם שהמדינה לא מענינת אותו. האם הוא יודע שברוב העולם לא ניתן היום להשיג פריטים מיוחדים לייצור עקב מעמד ישראל בעולם? האם הוא יודע שבלי הייצור של תע"ש (ככל שהוא יקר) לא יהיו לחיילים אפילו כדורים לרובים? העיקר לחלק עוד קצת לחברים כוון שבחוץ קשה היום לעשות "מכות" קלות. בושה !!!! ראובן | 01.07.10 (ל"ת)
3. גם בתעשיה האוירית מאות עובדים מיותרים גם בתעשיה האוירית יש עובדים מיותרים, והיא עומדת להוציא בקרוב עוד 100 עובדים ותיקים לפנסיה מוקדמת על חשבונה (ועל חשבון הציבור כחברה ממשלתית), לאחר שבשני העשורים האחרונים פלטה אלפי עובדים לפנסיה מוקדמת בתוכניות "הבראה" ו"ריענון" למיניהן, כגון תוכניות "רות"ם 1. 2." ומי מעוסק בפרישתם? כפי שנעמה סיקולר פירסמה ב"כלכליסט", לאחרונה הוארכה בשנתיים כהונתו של אריה פנסו, הסמנכ"ל בן ה-71 למשאבי אנוש של התע"א, שהיה שותף יחד עם ח"כ חיים כץ, מזכיר ארגון עובדי התע"א, לפרישת אלפי עובדים בתע"א בגילאי 45 ומעלה, על חשבון המדינה, מטעמי "ריענון והבראה". תופרט גם התעשיה האוירית | 01.07.10 (ל"ת)
2. מטורפים בממשלה. לא הבינו שלא מפריטים נכסים חיוניים ??? לא הבנו את העניין עם טורקיה?? לא מפריטים נכסים בטחוניים ולא מפריטים תשתיות. יש לגרום להתייעלות, אבל לא להתעשרות קומץ בעלי הון מושחתים על חשבון בטחון המדינה ואזרחיה. יש לעצור את טירוף ההפקרות הזה. מטורפים רדו מהעץ | 01.07.10 (ל"ת)
1. לתע"א אין שום רקע בייצור מנועים רקטיים כמו בתע"ש לתע"א אין שום רקע בקטע הכימי של ייצור מנועים רקטיים כמו בתע"ש גבעון ומלט"מ. זו תהיה הדבקה מלאכותית ופוליטית יותר מאשר מיזוג טכנולוגי מתבקש. הדבקה מלאכותית ופוליטית | 01.07.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": רשות החברות שוקלת מחדש את פירוק תעש
9 תגובות לכתיבת תגובה