4. בועז סופר עשה בעיקר הרבה זיגזגים תועלת רבה לציבור הוא לא הביא, אבל בהחלט יצר הרבה מאד שינויים, תיקונים לשינויים, שינויים לתיקונים, תקנות ובילבולים. ישראל | 02.07.10 (ל"ת)
3. מספר 2 יצא מדעתו... הסבר בתגובה + הערות מה זה מס אחזקת רכב???? אני מחזיק רכב, משלם לא מעט על כל דבר, והרכב נוסע בעיקר בסופי שבוע, כשגם ככה אין תח"צ (או כשאני צריך להעביר דברים). אם הדלק יהיה יקר בגלל מיסוי, ולהבדיל חלפים, צמיגים איכותיים, טיפולים, טסט שנתי, עלות רכב חדש, ושאר בלבולי מוח יהיו זולים - אני אסע מעט יחסית וברכב מתוחזק, בטיחותי וחסכוני יותר. אם תטיל "מס רכב" כזה אני ארגיש פראייר מזה שאני לא נוסע ברכב. ע"ע נהגי הליסינג שנוסעים כפול מהממוצע הפרטי הארצי!!! - משלמים כל חודש "מס" ולא משלמים על שום דבר מעבר - אפילו רובם לא טורחים לבדוק אוויר בגלגלים! (מניסיון אני אומר לך, חושבים שזה יישחק יותר מהר והם יקבלו צמיגים חדשים מהליסינג יותר מהר, ולא מבינים את עניין הבטיחות) ואיזה מכוניות יש להם? גטס מודל 2006 עם כרית אויר אחת שעושה 7 ק"מ לליטר. קורולה עם 2 כריות אויר. מאזדה 3 שעושה 8 ק"מ לליטר. בסופו של דבר, גם אני וגם סופר בטוחים שתחבורה ציבורית שעובדת (ולא, אין לנו כזו בארץ) היא הפתרון, ורכב זה הגיוני לסופ"שים ולמקרים חריגים. ההבדל הוא שסופר מתפקידו היה למלא את מרתפי האוצר בממון, ומישהו אחר היה אמור לטפל בבעיית היעדר החלופה. אותו מישהו ראה שהממון מתמלא, ולא רצה לבצע הוצאות "מיותרות", ולכן נתקענו עם הרפורמות של סופר מצד אחד, שמכבידות עלינו הרבה, ובלי שום אלטרנטיבה מצד שני. ולכן - אנחנו פראיירים. נהגוס | 01.07.10 (ל"ת)
2. האוצר מתנכל לבעלי רכב פרטי במיסים כבדים על רכישה, חלפים ודלק עם כל הרפרמות, עלות אחזקת רכב פרטי לא פחתה. מס א' הוחלף במס ב' ואם נוצר הפרש חיובי לטובת בעלי הרכב הפרטי, מייד הוכפל ההיטל על הדלק. קוראים לזה ישראבלוף. יותר טוב שכל בעל רכב ישלם למדינה 2000 שקל לחודש מס אחזקת רכב (סכום שישתנה לפי סוג הרכב), ורכישת רכב חדש ודלק יהיו במחירים נורמאליים. ב.ק. | 01.07.10 (ל"ת)
בועז סופר: "מס הקנייה על רכב לעולם לא יופחת לאפס"
5 תגובות לכתיבת תגובה