11. מי קונה מכונית סינית???? תגידו אתם השתגעתם לרכוש אותו סיני....הרי שאתם נכנסים למוסך אתם מבקשים מהמכונאי שיעשה לכם טיפול עם חלפים מקוריים בלבד אז תחשבו שהרכב הזה בנוי מחלפים לא מקוריים כולו... אשדודי | 06.07.10 (ל"ת)
10. פשוט מאוד אחרי 3 שנים המחירון שלה יהיה 75000. 145-75=70 אלף פחת (כ20% שנתי) מתכם 50% "גלגול על הלקוח" ז"א שמחיר ראלי (בישראל) 110-120 אלף ש"ח, אני מאמין שאחרי שנה שנתיים כאשר יתחילו להגיע תגובות של "האמיצים" (או פראיירים, עניין של השקפה) המחיר יתייצב סביב 130 אלף ari | 05.07.10 (ל"ת)
4. עוד לא למדנו מדציה הישנה אנחנו מנסים על בשרינו רכבים שלא נסעו כלל באקלים של הארץ.. לדעתי צריכים קודם חברות הליסינג לרכוש את הדגם ולאחר שלוש שנים ניתן להחזירו לחברה זה נסיון מספיק חשוב שאפילו בשנה הראשונה ניתן לקבל חוות דעת ממשתמשים ואז להחליט. אם המחיר היה בסיביבות 110-120 אלף שקל למכונית מנהלים סינית אולי היו לוקחים בחשבון במקום לרכוש רכב משפחתי. כמעט באותו מחיר ניתן לרכוש מזדה 6 סוברו B4 שלומי | 04.07.10 (ל"ת)
3. במחיר הזה ניתן לרכוש פולקסווגן ג'טה עם מנוע TSI שזכה במנוע השנה עם תיבת DSG הרבה יותר בהרבה פחות...!!! מוכח ובדוק !!! לקוח גאה !! | 04.07.10 (ל"ת)
מכונית המנהלים הסינית MG בישראל: המחיר החל מ-145 אלף שקל
11 תגובות לכתיבת תגובה