18. זה לא שלא צריך טייסים זה שהם פשוט ישבו במשרד ממוזג ויטיסו את המטוס מרחוק במקום בקוקפיט. אתם יודעים שהמל"טים לא ממש "טסים לבד" - צריך טייסים בשביל זה - גם אם הם יושבים במשרד מרוחק בצידו השני של העולם ומטיסים בשלט רחוק. יוספוס | 05.07.10 (ל"ת)
15. מיסוי על רכישות ברשת דווקא טוב ליהודים הסבר: עם הצורך להוסיף מס, חנויות הרשת יאלצו להוריד את מחיר הבסיס של המוצרים שלהם כך שהמחיר הסופי יהי תחרותי מול חנויות פיזיות מכיוון שמי שקונה מחוץ לארה"ב לא משלם מיסים, הוא ירוויח. עקב התחרות גם לא סביר שיעלו את מחירי המשלוח כשכל האתרים הסיניים מזנבים בהם עם משלוח חינם. והמכס הישראלי כבר עתה גובה מס ועל כל הסכום, כולל משלוח, כך שהורדת מחיר הבסיס רק תוריד את המכס. היד הנעלמה | 04.07.10 (ל"ת)
13. ובלי מילה על השימוש בהדרים של מייל כ"הוכחה".... "אינטרנט אקספלורר – עדיין, על כל נגזרותיו, הדפדפן הפופולרי ביותר – רשם התאוששות ביוני, והחזיר לעצמו נתח שוק של 1%" משעשע. אני מתאר לעצמי שגם שמת לב, שלפי הנתונים הללו ספארי עלה ב1.7% וכרום ב2.8%. "על כל נגזרותיו" רגע נדיר של יושרה. מתוך 60% הללו רק חצי משתמשים בגירסה 8 של אקספלורר. וזה נתון שאומר משהו לגבי האופי שהפופולאריות של אקספלורר נוצרת. רב האנשים לא מחליפים את הדפדפן שמגיע עם המחשב שהם קנו. העובדה שלמרות שב90% מהמחשבים שמחוברים לרשת ***מותקן אקספלורר*** רק 60% משתמשים בדפדפן הזה היא מדהימה. הירנוט | 04.07.10 (ל"ת)
12. מה? אנשים לא קוראים תגובות לפני שכותבים את התגובה שלהם? 70% מהתגובות פה (לא כולל את זו שלי) הן בנוגע להליום או מימן... בתור אחד שלא מבין בכימיה - לי זה לא שינה, אם כי למדתי רבות מהתגובות.... יוסי החלקת הא? :) עמית | 04.07.10 (ל"ת)
11. יוסי, צר לי אבל לא באמת קראת את הכתבה ברג'יסטר עד הסוף אם היית ממשיך לקרוא את 3 עמודי הכתבה, היית מגלה שהמסקנה של הכתב היא שהטענה של הפרופסור המכובד על התועלת הסביבתית במעבר לצפלינים היא מזערית מקרה הטוב, ולכן המעבר לספינות האוויר הוא לא באמת מעשי. עופר | 04.07.10 (ל"ת)
10. אני עדיין מעדיף לקנות בחנות פיזית מקבלים את המוצר מייד, אפשר לבדוק אותו ולקחת אותו באותו היום הביתה. למרות שאם יש הבדלים גדולים במחיר, אז אני כן קונה באינטרנט בישראל. מחו"ל אני קונה בד"כ ספרים/מארזי סדרות ומוזיקה שבד"כ אי אפשר להשיג בישראל. ולמרות שנשארתי בבודדים, אני עדיין מעדיף לתמוך בתעשייה המקומית. (גם אם מדובר ביבואן, הוא עדיין מעסיק עובדים, וצורך שירותים מחברות אחרות, ומשלם לפחות חלק מהמיסים). משה | 04.07.10 (ל"ת)
9. קצת מקצועיות והגינות עיתונאית נו באמת... לצטט את מיקרוסופט על כך שאקספלורר העלה את נתח השוק שלו? נתונים "קצת" יותר אובייקטיביים ניתן למצוא כאן... http://en.wikipedia.org/wiki/Browser_market_share עדו ב. | 04.07.10 (ל"ת)
8. "דליפות של הליום בוער"??? הגז שבער באסון ההינדנבורג היה גז מימן. הליום הוא גז אציל שאינו יכול לבעור והוא הגז בו משתמשים היום בספינות אויר. | 04.07.10 (ל"ת)
7. הליום הוא כמובן גז אציל ולכן, לא ממש בוער. ההינדרברג הייתה מלאה במימן, גז נפיץ ודליק ביותר. למרות שהתיאוריות לגבי האסון חלוקות למדי, וקשורות גם לחומר הספציפי ממנו הייתה בנויה (וצבועה) המעטפת. בכל מקרה, ספינות אוויר היום בטוחות לאין ערוך מההידרברג, בכל זאת עברו 80 שנה... דניאל | 04.07.10 (ל"ת)
6. חבל, השתמשתי באמזון הרבה מאד. השירות נפלא והמחירים נהדרים. אני עדיין מקווה שזה לא יעבור..... קונה | 04.07.10 (ל"ת)
5. הינדנבורג ההינדנבורג לא מולאה במימן? חשבתי תמיד שהליום (בהיותו גז אציל) פחות נוטה לבעירה. גראף | 04.07.10 (ל"ת)
3. הליום לא בוער ההינדנבורג היתה עשויה ממימן, שהוא גז מאוד דליק, מאז צפלינים ובלונים של ילדים ממולאים בהליום שהוא טיפונת כבד יותר אבל לא דליק. כימאי חובב | 04.07.10 (ל"ת)
2. "הליום בוער"??? אתה צוחק? הליום הוא גז אציל, בניגוד למימן, שמתלקח עם חמצן וכנראה אליו התכוונת. ההינדנבורג היתה ממולאת במימן, וחוץ מזה האריג שממנה היא הייתה עשויה היה דליק ביותר, מה שזירז את האסון. כיום הצפלינים למיניהם בטוחים מאוד, אף יותר ממטוסים. זהר פסוניאן | 04.07.10 (ל"ת)
1. הליום בוער?? אאוץץץץץ יוסי, טעות קשה. אז נכון שזו טעות מתבקשת, וגם לך מותר להחליק לפעמים, אבל אי אפשר לברוח מחיוך השמחה לאיד על מישהו שמתמיד בניסיונותיו לתפוס את האחרים בטעויות, ונופל בעצמו הליום, גז אציל, לא יכול לבעור. מימן, לעומת זאת, בוער נהדר. עידו | 04.07.10 (ל"ת)
דו"ח טכנולוגי: קונים ברשת? תשלמו יותר
18 תגובות לכתיבת תגובה