2. וכך יאבדו 3 חברות תעופה ישראליות כי הרגולטור עוד לא הבין איך השוק הזה עובד בכל העולם הסכמי ענק בין החברות הכי משמעותיות תוך יצירת קרטלים במלוא מובן המילה מעל האוקייאנוס ובכל מקום אחר. אבל בישראל - חוץ מלהרחיב את זכויות הנחיתה של אותם קרטלים - הפעולה היחידה היא מניעת תחרות אמיתית מהחברות הישראליות. ניראה מי מהשלוש תסגור את הביזנס ראשונה םמקצוען בתחו | 05.07.10 (ל"ת)
אליטליה מצטרפת לברית הטראנס-אטלנטית של אייר פראנס, KLM ודלתא
2 תגובות לכתיבת תגובה