אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": המתחרה של בטר פלייס נושפת בעורפה - גם כלמוביל רוצה עמדות טעינה

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
תחרות זה טוב. צריך רק לשמור שבאמת תהיה תאימות בין כולם.
לגבי המיסוי ועמדות "מפוקחות", נכון זה יקל על הטלת מס על השימוש, אבל בכל מקרה המדינה תמצא דרך למסות את כלי הרכב אם תרצה, גם אם זה אומר להתקין GPS מעקב בכל רכב, על חשבון הנהג. אז לא יעזור להתנגד. ויש גם יתרון בעמדות מפוקחות - ניתן לשלוט על זמן הטעינה ולחלק את העומסים לאורך היום.
ללא אינטרסים | 08.07.10
4.
תחרות זה תמיד טוב, אבל יש בעיה בסיסית:
היתרון המשמעותי ביותר של רכב חשמלי הוא הימנעות מתשלום מס הבלו המוטל על הדלק. אם עמדות הטעינה יהיו מיוחדות ולא יהיה ניתן להטעין את המצבר משקע ביתי רגיל - לא תהיה למדינה שום בעיה להטיל מס על טעינת הרכבים, שגובהו יהיה דומה למס הבלו על הדלק - ובכך נעלם היתרון המשמעותי ביותר של ההנעה החשמלית. זה משמח לשמוע שחברת בטר-פלייס כנראה לא תהיה מונופול, אבל זה ממש לא מספיק.
יבגני | 07.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת