6. אם לא יאפשרו טעינה מרשת החשמל הבייתית, המחירים ישתוו מהר מאוד למחירי הבנזין. טעינה עצמית | 08.07.10 (ל"ת)
5. תחרות זה טוב. צריך רק לשמור שבאמת תהיה תאימות בין כולם. לגבי המיסוי ועמדות "מפוקחות", נכון זה יקל על הטלת מס על השימוש, אבל בכל מקרה המדינה תמצא דרך למסות את כלי הרכב אם תרצה, גם אם זה אומר להתקין GPS מעקב בכל רכב, על חשבון הנהג. אז לא יעזור להתנגד. ויש גם יתרון בעמדות מפוקחות - ניתן לשלוט על זמן הטעינה ולחלק את העומסים לאורך היום. ללא אינטרסים | 08.07.10 (ל"ת)
4. תחרות זה תמיד טוב, אבל יש בעיה בסיסית: היתרון המשמעותי ביותר של רכב חשמלי הוא הימנעות מתשלום מס הבלו המוטל על הדלק. אם עמדות הטעינה יהיו מיוחדות ולא יהיה ניתן להטעין את המצבר משקע ביתי רגיל - לא תהיה למדינה שום בעיה להטיל מס על טעינת הרכבים, שגובהו יהיה דומה למס הבלו על הדלק - ובכך נעלם היתרון המשמעותי ביותר של ההנעה החשמלית. זה משמח לשמוע שחברת בטר-פלייס כנראה לא תהיה מונופול, אבל זה ממש לא מספיק. יבגני | 07.07.10 (ל"ת)
3. חברת יחסי ציבור הטובה בארץ - בטר פלייס הכתבה התפרסמה ב :7:30 בבוקר וכבר יש מגיבה מטעם בטר פלייס (ראו 2). לעצם העניין - אזרח קטן רוצה לבוא הביתה ולחבר את הרכב שלו לשקע ושלא יבלבלו לי את השכל עם GPS וחדשנות - מה קשר לטעינה קורא בעיון | 07.07.10 (ל"ת)
2. לי נראה שאגסי בונה על תחרות ולא מפחד ממנה.. אם יש תחרות- יש שוק ואני סומכת על בטר פלייס שתפתיע עם רמת חדשנות שתיתן לה ייתרון אדיר.. חיבוק | 06.07.10 (ל"ת)
1. זהר אנרג'י האלה נפגשים עם כל העולם. אם הם יצליחו להקים עמדת טעינה אחת אני יויו. אין להם את הכסף ותמיכה הממשלתית שיש לבטר פלייס. מישהו מנסה לגזור פה קופון, ועוד קופון של שקל וחצי מושיק | 06.07.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": המתחרה של בטר פלייס נושפת בעורפה - גם כלמוביל רוצה עמדות טעינה
7 תגובות לכתיבת תגובה