אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ירידה של 24% במסירות רכב דו גלגלי במחצית הראשונה של 2010

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
זה בדיוק מה שהאוצר רצה
פחות אופנועים, יותר רכבים. ככה האזרח משלם יותר מס, יותר דלק, יותר על חניה ויותר מס על הלסיניג. מכרו לוקשים לאזרח שהוא מסבסד את רוכבי האופנועים בביטוח החובה, מכרו נתוני פציעות תמוהים, הראו לכל העולם כמה אופנוע זה "מסוכן" ובפועל, הכל בגלל חמדנות ותאוות בצע שלא יודעים שובע.
תמר | 09.07.10
4.
כמו שאר ההחלטות של הממשלה הזו, מחליטים שלא להחליט !!!! לא טובת הציבור !!!
מדינה ללא מדיניות תחבורה כוללת לצמצום זיהום האוויר. ללא תשתיות נאותות לניוד ציבור רחב של אנשים כפי שיש ביפן, גרמניה וסין. ללא ראיה רחבה ומשמעותית עבור צמצום הנזק הישיר והעקיף בפקקים. כל אלו מביאים את ישראל היישר לתוך מדינות העולם השלישי ובכך פוגעת בכלכלה של אזרחיה מדי יום. הגופים האינטרסנטים והלוביסטים בכנסת נותנים לזה יד ועד שלא יקום גוף רציני שיבטל זאת אנו צפויים לעוד שנים של פיגור תחבורתי גדול
קובי | 06.07.10
3.
מפסיקים לשלם ביטוח
די כבר עם כל הביטוחים האלו, למה אופנוע 250 סמ"ק חייב לשלם 4500 ש"ח ביטוח לשנה? לפני שהוא עוד שילם ביטוח מקיף, איפה נשמע כדבר הזה. במקום לתת לאופנועים קדימות מרחיקים אותם מהכביש ומעלים להם באופן אגרסיבי את הביטוח. 99% מתאונות האופנועים הרכבים שפוגעים בהם אשמים, וברוב התאונות רק הנהג של האופנוע נפגע. אז למה אנחנו האופנוענים צריכים לשלם יותר מנהגי משאיות או מרכבים פרטיים. אם אני מוכן להסתכן בנהיגה על אופנוע, למה אני חייב לשלם פי 3 מנהג ברכב שכל תאונה שלו ב100 קמ"ש נהרגים ונפצעים עוד 2-3 בממוצע ובאופנוע רק רוכב האופנוע. איפה ההיגיון פה?
ביבי ביטוח | 06.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת