אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחפשים חניה לרכב במרכז העיר? תשכחו מזה

71 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

70.
הרכבת - חובה!
הרכבת הקלה צפויה לעבור מתחת לאדמה באזורים סואנים ביותר בתל אביב, בהם המחסור בחניה! במקום שיספרו לנו כמה היא מתעכבת, אולי שלבייב, נתע והממשלה יזיזו ת'תחת שלהם להתחיל לעבוד. אם הם יתחילו לעבוד עכשיו, הרכבת תושלם ב-2015. פשוט לא? רק המדינה רוצה לאחר את זה כי היא עוכרת יושביה, הממשלה אגואיסטית, העשירים קמצנים, מה עוד? יאללה, אני אומר עכשיו להתחיל ל-ע-ב-ו-ד וככה התחבורה בארץ תשתפר!
 | 07.07.10
68.
רוצים לעודד? סבבה, בואו נתחיל מהמגזר הציבורי
כל עובדי המגזר הציבורי ממחר מגיעים בתחבורה ציבורית. כולם. אם מתפנות חניות-אפשר לבטל אותן כדי שהשיפור בכמות החניות הפנויות לא יעודד אחרים להגיע ברכב. אם הניסוי יצליח, שאר המשק כבר יצטרף לבד. אהה, רגע זה אומר שחברי הוועדה עצמם יצטרכו לעבור לתחבורה ציבורית. טוב לא נראה לי שההצעה הזאת תעבור אם ככה, יש גבול!
שלי | 07.07.10
67.
המדינה לא מבינה הציבור צריך גם חניה לרכב לסופי שבוע ולקניות מחוץ לערים
ברוב מדינות העולם יש בערים חניה לרכבים הציבור הגר במרכזי הערים משתמש בתחבורה ציבורית לעבודה אבל כדי לטייל וכדי לצאת לקניות מחוץ למרכזי הערים הוא חייב רכב פרטי . .. ככה זה בפריס ככה זה בלונדון ורבים מהערים הגדולות .
צביקה מת"א  | 07.07.10
61.
פתרונות מאוד פשוטים שישפרו דרסטית את התחבורה הציבורית הם לא עושים.
כדוגמא- 1. על כל אוטובוס GPS (הבנתי שכבר יש) ושהאינפורמציה תהיה פתוחה לציבור, ותוכל להתעדכן בסלולרי, וכך לחסוך זמני המתנה ארוכים ומיותרים. 2. מודיעין מרכזי אחד, שאני לא אצטרך להתקשר ל-3 חברות שונות (דן, קווים, אגד) בשביל לקבל אינפורמציה על איך להגיע ממקום למקום. 3. הכשרת מקומות בקווים מסויימים כך שיוכלו להעלות אופניים. ועוד ועוד... אגב... צמצום מספר מקומות החניה לא בהכרח מצמצם את התנועה, כי יש נקודה שבה הזמן שלוקח לחפש חניה מגדיל למעשה את מספר המכוניות בכביש, ויודע זאת כל מי שהסתובב שעה בחיפושי חניה בת"א למשל, המשוואות יותר מורכבות מ- צמצום חנייה גורר צמצום תנועה.
אורי | 07.07.10
59.
עירית ת"א נותנת דו"חות גם לנכים
כבעלים לרכב עם תו נכה: לאחרונה חניתי בתל אביב, לאחר שלא היה מקום חניה וכל מגרשי החניה היו מלאים עד 0 מקום, נאלצתי לחנות על אדום לבן בלי להפריע לתנועה, יצאתי מהרכב ל3 דקות וכשחזרתי כבר היה דו"ח חניה. רציתי להודות לפקח היקר שעקב אחרי ולאחל לו שכספי הדו"ח ישמשו לו לתרופות
עידן | 07.07.10
56.
הנה עוד כמה הצעות באותה רוח:
1. בואו נטיל מס של 5000% על יבוא מוצרי חשמל. ככה נוריד את צריכת החשמל בארץ. באותה הזדמנות, נאסור על תיקון מכשירי חשמל קיימים. לא יקנו חדשים, לא יתקנו ישנים - חסכון ענק. 2. בואו נגביל את מספר הברזים לדירה לשניים: אחד בכיור במטבח, ואחד במקלחת. (כן, יצחצחו שיניים בכיור של המטבח). ככה, עם פחות זמינות (ועם כלים בכיור), נצרוך פחות מים. באותה רוח - להגביל מקלחות פעם בשלושה ימים. גם נחסוך מים, וגם נגביל את הביקוש בתעשיית הדיאודורנטים, הבשמים ואטמי האף. 3. בואו נעלה את המס על ארוחות צהריים בזמן העבודה. ככה אנשים יאכלו פחות, דבר שיוביל למספר תופעות רצויות: יצמצם את השמנת היתר באוכלוסייה, יגביר את הפריון בעבודה (אנשים לא יקחו הפסקת צהריים), ועוד. נדמה לי שהנקודה הובהרה, נכון? לא יתכן שמעודדים שימוש בתחבורה ציבורית ע"י הערמת קשיים על הנהגים, במקום ע"י הפיכת התחבורה הציבורית (העלובה) לאטרקטיבית. אני כלכלן, והרעיון הזה נוגד כל חשיבה כלכלית וללא ספק נבע ממוח מעוות שלא מבין כלום בנושאי היצע וביקוש. אם לוקח לי להגיע לעבודה שעה במכונית או שעתיים וחצי בתחבורה ציבורית, באיזו זכות מישהו מונע ממני להגיע ברכב?
וונקו השפוי | 07.07.10
55.
פתרון זול, פשוט לביצוע, יעיל, ומיידי
יש להעלות את מחירי החניה בערים פי 20 אבל למכור באוטובוסים כרטיסים ב 5-7 ש"ח שיאפשרו נסיעה חופשית כל היום. הסדר זה ירוקן את הרחובות מכלי רכב פרטיים ואז התחבורה הציבורית תהיה יותר יעילה לתועלת ציבור הנהגים שישאירו את הרכבים בבית.
אלי | 07.07.10
54.
ממשלה של אנסים. כמו ביחסי מין גם בשלטון ישנן 2 אפשרויות: הקלה אונסים וזהו,
הקשה מחזרים בודקים ציפיות עונים לציפיות וכו' כמובן שזה יותר קשה, צריך להתאמץ, לעבוד על זה. כמה קל לצמצם היצע שמיד יעלה את מחיר החניה שלא מזיז לעשירים ודופק עוד יותר את העניים, זה כמובן לא יוריד את העומס וזיהום האויר, להפך חוסר מקומות חניה מביא ליותר סיבובי חיפוש חניה המגדילים את העומס וזיהום האויר ועלות הדלק בחיפוש חניה. הבעיה העיקרית הישראל שמי שרוצה לנסוע בשבתות וחגים חייב רכב, ומי שיש לו רכב נוסע בו לא רק בשבתות וחגים. נסיון האונס (לא לסוע בשבת) לא צלח והביא לבעיה של עודף רכבים. נסיון האונס (אל תיסע ברכב בערים) לא ייצלח ורק יחריף את הבעיה. תקנו את העוול הראשון תנו לנו תחבורה ציבורית 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע 364 יום בשנה (ללא כיפור). הוסיפו לכך חוק המחייב אוטובוס ציבורי להיות ממוזג, עם כסאות מרופדים וחגורות בטיחות ותוספת כסאות בטיחות לתינוקות וילדים והחלפת הרכב אחת ל5 שנים, ולאט לאט כולנו נעבור לתחבורה ציבורית וחלק מאיתנו לא ירכוש רכב ואפילו יוותר על רכבי הליסינג שעולים לנו הרבה כסף. אבל ללא כסאות בטיחות רק הורים חסרי אחראיות נכנסים עם ילדהם לרכב ציבורי (רכבת מונית או אוטובוס).
רוני | 07.07.10
51.
כל זמן שזו מתכונת התחבורה הציבורית זו התאבדות
כל זמן שמתכונת התחבורה הציבורית אינה 7/24 זה לא יילך. כאשר משרד התחבורה יירד מרעיון העיוועים של רפורמה הזויה ומכרזים בלתי שקופים זה לא יילך. אבל מי מקשיב לאזרח הקטן, כאשר פקידים מנופחים שנוסעים ברכב צמוד חוברים לפוליטיקאים חסרי עכבות
קורא | 07.07.10
50.
תגידו לי מה אתם רציניים? זה כלל לא יעודד!
אם יפחיתו את מקומות החניה בעיר רמת העצבים בקרב התושבים תעלה, מקרי הההתקפי לב יעלו בקרב אזרחי המדינה, גיל התמותה ירד, היחס שבין מספר המתים לאנשים שנולדו בשנה יקטן, הגידול הטבעי יקטן, יהיה רוב ערבי במדינה - מיעוט יהודי, רוב ערבי במדינה - יותר פיגועים - יותר פיגועים פחות נסיעה בתחבורה ציבורית מה השגנו בזה?
לישי | 07.07.10
47.
חבורה של אדיוטים:
בקום להגיד לשר הפנים: א. יותר נת"צים, יותר אכיפה על נסיעה בנתצ"ים; ב. אוטובוסים חשמליים בתדירות כפולה ומשולשת; ג. במקום לעודד נסיעה משותפת לעבודה; ד. במקום לעבוד על הרכבות הקלות בשלוש משמרות כל יום, כל היום; ה. במקום לבטל לחלוטין את התשלום עבור נסיעה באוטובוסים; אומרים שצריך לצמצם מקומות חניה.
עופר | 07.07.10
39.
קודם יש להשקיע באכיפה
גם במצב הנוכחי מספר מקומות החניה קטן בהרבה מהביקוש ועקב כך רכבים חונים על המדרכה, בנתיבים לתחבורה ציבורית, באדום-לבן. המשטרה הרבה לא עושה בנידון (כוח אדם ?)וזה לא ממש מפריע לאנשים להמשיך לנסוע רק ברכב הפרטי. המסקנה - רעיון גרוע שרק יסכן את הציבור אך לא ישיג את מטרתו.
רני | 07.07.10
38.
אני נאלצת לנסוע באוטובוס בגלל חנייה
אין ברירה. החניה יקרה מאוד. מעל 5 ש"ח לשעת חניה באיזיפארק. לא משתלם לבוא עם האוטו בנוסף לדלק ובלאי של האוטו. הבאסה זה האוטובוסים שעושים מאסף דרך כמה ערים. אין אוטובוס מת"א לראשון למשל שנובע ישיר. זה דרך בת ים או דרך חולון. למה אי אפשר אוטובוס ישיר לכל מקום עם פחות תחנות ויותר קווים?
 | 07.07.10
29.
לכל המתלוננים, יש לכם פיתרון יותר טוב?
קל לילל ולקטר, אבל בסופו של דבר צריך לעבור לאוטובוסים. רכבת תחתית נשמע מאד מגניב, אבל העלות שלה אסטרונומית והיא לא משתלמת כלכלית. אוטובוס זה פחות נוח, אבל אם כולם יעברו לאוטובוס אז התדירות ומגוון הקווים יעלו, הכבישים יהיו פנויים וזמן הנסיעה יתקצר משמעותית.
אלון | 07.07.10
28.
לפטר את חברי המועצה- ולהביא במקומם אנשים שטובת הציבור מנחה אותם.
אני סמוך ובטוח, שחברי המועצה הנכבדים לא נוסעים לעבודתם באופניים ובאוטובוס, מה שלא מפריע להם להתעלל באזרח חסר הישע, אשר כל פישעו הוא רצונו להגיע עבודה בזמן סביר. חובתה של המדינה לדאוג לכך שתהיה בארץ תשתית כבישים נאותה ומקומות חנייה אשר עונים על צרכי הציבור. במקום זאת המדינה החליטה להתעמר בציבור הנהגים ולנקוט בשיטות של סין הקומוניסטית. לא יעלה על הדעת שאדם יצא כל יום למסע של שעתיים בתחבורה ציבורית מפגרת ומקרטעת, כדי להגיע למקום עבודתו, כאשר ניתן לעשות את אותה הדרך ברבע שעה של נהיגה. אני מציע לחייב את חברי המועצה הנכבדים להשתמש בתחבורה הציבורית הקיימת למשך חצי שנה ולבדוק אחר כך, האם ראוי להפקיר את הציבור בידיה.
איתי | 07.07.10
27.
פחח....., אם לא תהיה תחבורה ציבורית יעילה
אנשים לא יעזבו את הרכב שלהם. תחבורה ציבורית יעילה צריכה להיות 24/7 ויש אנשים שיעבדו בלילה ויש מיעוטים שיעבדו בשבת בתרומה לכך שהם לא יעבדו ביום החופשי שלהם. אי אפשר להכריח מוסלמי או נוצרי לשבת בבית בשבת ולעבוד ביום החופשי שלהם
 | 07.07.10
25.
אוי נו באמת, כמה מטומטמים אפשר להיות
רמת המינוע בישראל היא בערך שליש מארה"ב וחצי מאירופה, ואלה מדינות אם תחבורה ציבורית מצויינת (לפחות באירופה). גם אם הייתה פה עכשיו אחלה רכבת תחתית וחיבור מדהים של רכבות מהירות מהפריפריה למרכז ההשלכה של זה הייתה שאנשים היו משתמשים בתחבורה ציבורית לנסיעות היומיומיות. אבל עדיין אפשר להניח שהם היו מחזיקים גם רכב לצרכים אחרים (קניות, לאסוף את הילדים מהגן-בה"ס, נסיעות למקומות שבהם אין תחבורה ציבורית יעילה וכ"ו). ההנחה צריכה להיות שככל שרמת החיים בארץ תעלה ותדביק את המקובל בעולם המערבי רמת המינוע תעלה ביחד איתה. ובכלל עדיף שמקבלי ההחלטות יחשבו איך הם משכנעים אנשים לעבור לתחבורה ציבורית כי היא טובה יותר (מהירה, נגישה נוחה וזולה) ולא ע"י כך שיהפכו נסיעה ברכב פרטי למותרות של עשירים בלבד. לכו על הפתרון הנכון לא על הפתרון הקל.
לוקו22 | 07.07.10
20.
הרעיון הוא נכון אבל כרגיל יש רק מקל אין גזר
צמצום כמות המכוניות במרכזי הערים הוא נכון אבל מה הנהגים אמורים לעשות עם המכוניות שלהם בכניסה לערים? איפה הם יחנו את המכוניות שלהם? אם היו מגדירים שבכניסה לערים יוקמו איזורי חנייה ענקיים אולי אפילו חס וחלילה בחינם ואם היו משפרים משמעותית את התחבורה הציבורית היינו יכולים להשתדרג במדינה הזו בצורה מדהימה. בינינו כמובן שזה לא יקרה כך ולי כבר בראש עוברת מחשבה שיש פה קומבינה או קונספירציה ומהר מאוד מגרשי חניה במרכזי הערים ימכרו לקבלנים במליונים וכל מי שהוא לא האזרח הפשוט ירוויח בגדול. כרגיל אנחנו לא רלוונטיים והתכנון של הדברים נראה בדיוק כמו הצרות שלנו מעניין למה?
יואב | 07.07.10
17.
מה עשיתם בזה? חוץ מזה שהענשתם אותנו, בעלי הרכבים?
אני באופן אישי, כבר היום, נמנע עד כמה שאפשר מכניסה ללב העיר, בגלל בעיות חניה. את מה שאני צריך לקנות אני מוצא במרכזי קניות מחוץ לעיר. מה יהיה עכשיו? עוד ועוד בעלי רכבים יעבירו את ה"ביזנס" שלהם אל מחוץ לעיר ויגרמו לבעלי עסקים קטנים ובינוניים לפשוט את הרגל. מעטים, אם בכלל, ימירו את הנוחות של הרכב לזגיהינום של תחבורה ציבורים, בעיקר בקיץ. יופי של הברקות יש להם שם במשרד הפנים...פקידים חכמים ומוכשרים....מזל שהם לא עובדים בהייטק אחרת גם הענף הזה היה נראה כמו המדינה...
הפיגור השכלי בהתגלמותו | 07.07.10
13.
ככה לא מעודדים את הציבור להשתמש בתחבורה ציבורית,
ככה כופים עליו להשתמש בה, ככה אונסים אותו להשתמש בה, וככה יוצרים ציבור מתוסכל, עצבני וממורמר. כדי לעודד את הציבור להשתמש בתחבורה ציבורית יש להוזיל באופן דרמתי את תעריפי הנסיעה, להוסיף קווים רבים, להגביר את תדירות הקווים הקיימים, לספק תחבורה ציבורית יעילה בכל שעות היממה, כולל שבתות וחגים. שימוש במונחים מסולפים אינו פתרון לבעייה.
אנדי | 07.07.10
10.
קודם שתהיה תחבורה ציבורית נורמלית ומהירה אחרי זה תנקטו צעדים להגברת השימוש בתחבורה ציבורית...
נמאס מהממשלה הזאת... רוצים שניסע בתחבורה ציבורית תשקיעו בה!! מטרו לכל גוש דן והשפלה הדבר היחיד שמתעסקים בו זה איך להקשות על האזרח הקטן אם זה בדלק ואם זה בהעלאת מחירים בכל הקשור לתחבורה פרטית נמאס כבררררררר
ערן | 07.07.10
8.
התחבורה הציבורית גרועה !! מחולון לרמת החייל לקח לי 3 שעות כל כיוון !!
האוטובוס נוסע רק עד 8.30 אחרת צריכים לנסוע ב-2 קווים לכל כיוון, ולהמתין המון. בחזרה התחנה רחוקה, האוטבוס נוסע בחזרה רק אחה"צ ! אוטובוס לתחנה מרכזית סובב את כל תל אביב כ-45 דקות. +המתנה +אוטובוס שני=זוועה, בייחוד בחמסין !
חלמאי פראייר | 07.07.10
7.
קודם שיתקנו את התחבורה הציבורית!!!
עם מה שהם מעשנים שם שיתרחקו מהכביש!!! אין תחבורה ציבורית אפילו חצי לא יעילה במרכזי הערים בארץ, שלא נדבר על תחבורה נקיה\ירוקה!!! אז שיטפלו בזה קודם ואז יעבירו גזרות על האזרח שעכשיו גם אין לו חניה וגם אין לו תחבורה ציבורית!!! יותר קל להם לתת גזירות תמוהות במקום לטפל בבעיות שהם יוצרים,שהבא בתפקיד יתמודד עם הבלאגן שעשינו!!!
s | 07.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת