אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם נמל תעופה חדש יציל את אילת?

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
להוביל קניות פטורות ממע"מ ?!
מר פישר : אנשים יבואו לאילת , יעמיסו מכל טוב ויהיה להם מספיק מקום ברכב או ברכבת העתידית להוביל הכל צפונה ? רק שכחת שהפטור ממע"מ מותנה בצריכה ושימוש באילת בלבד - הוצאה של מוצרים מאילת נחשבת לעבירה פלילית ! חוץ מזה שהמחירים באילת ברובם יותר יקרים מהצפון , הרשתות צוחקות לכולם בפנים ולא מורידות מע"מ והיחידים שנהנים מהפטור הם בעלי העסקים .
א' | 19.08.10
4.
לסגור את נמל אילת
יש רק דבר אחד שצריך לעשות באילת, וזה לסגור את הנמל הטיפשי והלא יעיל הזה. מי בכלל צריך נמל באילת? אולי יו"ר ועד העובדים וכמה מנופאים. זהו. תחשבו כמה חוף יתפנה אם יעיפו משם את הנמל. אני חשבתי על זה כבר מזמן. מדהים שאף אחד לא מרים את הכפפה ואומר את האמת בפרצוף
הוא | 09.07.10
3.
מי יציל את אילת -- הא בהא תליא.....
ואכן שדה תעופה בינלאומי חדש בלבד, לא יעזור לה לעיר, הדבר צריך להיות כרוך בהקמת מסילת ברזל לעיר שמאוחר יותר במקום מתאים תתפצל גם לאשדוד כדי לתת תנופה רבה יותר לתעסוקה בעיר וקשר נוסף בין הים התיכון לים סוף על מנת להעביר מטענים מהמזרח לאירופה ולא להיות תלויים בגחמות כאלו ואחרות של מצרים והשלטון שעשוי להתערער בה, כמו כן יש להרחיב את הכביש המוליך לאילת ולהפכו לכביש דו מסלולי בעל ארבעה נתיבים לפחות ( 2 לכל כיוון ) ותחנות רענון, כל 10--15 ק"מ. ולבסוף יש צורך מידי לסלק את כל הגורמים הלא רצויים מהעיר. אילת לא יכולה להיות מושבת עונשין של בית המשפט, היא גם לא יכולה להיות מקלט למהגרי העבודה למיניהם. ולסיום יבואו בזבזני הכספים בכנסת ויאמרו שאין תקציבים לכך, שקר הדבר, וגם אם יקר הוא ואכן זה פרוייקט יקר, הרי תוך זמן קצר וקצוב עם תכנון ובצוע קפדני ניתן יהיה להחזיר את ההשקעה ולפתח לא רק את אילת אלא את כל אזור הנגב והדרום, ולקשר בין ים המלח לים התיכון ולים סוף ואז תראה כדאית ומשתלמת גם תכנית תעלת הימים. שגם חברת החשמל וגם מקורות יפיקו תועלת מרובה מהקמתה.
 | 09.07.10
2.
עד 2025 יש עוד הרבה זמן לתכנן את אילת החדשה..
ממילא בניית השדה לא תסתיים לפני מועד זה, אם בכלל..במקומו היה עדיף לבנות דה תעופה בינלאומי מרכזי בנגב שיחליף את נתב"ג הממוקם באיזור מאוכלס וגם קרוב מדי לשטחים שעליהם הממשלה הולכת כנראה לותר..ולחבר אותו ברכבת מהירה לאילת וגם למרכז ויש מספיק משקיעים בעולם שיהיו מוכנים לממן את זה בשיטת BOT.
michael | 09.07.10
1.
הוא יציל את אילת אם במקום שטח התעשייה והנמל תעופה יבנו לגונה גדולה, מגדלי דירות, בתי מלון וקזינה.
אם בשטח שדה התעופה תקום עוד לגונה גדולה, שלוחה ימית נוספת עם מעגנה לסירות, עם מגדלי יוקרה ובתי מלון - אז לאילת יש עתיד ענק. אבל הממשלה בארץ לא יודעת להשקיע בתיירות. ירדן הזיזה מעקבה נמל שלם והוציאה מליארדים לפיתוח העיר, כמה ישראל הוציאה לפיתוח אילת? לא צריך רק שדה חדש אלא מרכז עירוני חדש באילת במקום השדה!
המדינה חייבת להשקיע באילת דחוף | 09.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת