אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אפי 2010: קמפיין "להעביר את דביר" של מזרחי טפחות זכה בגרנד אפי ובאפי פלטינום

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
מעניין מאוד........
קמפיין הפרסום מרשים מאוד, אולם המציאות שיקרית במהותה. אין קשר בין המוצג בקמפיין לבין המציאות בבנק. הבנק הכי קשה בתקשורת בין לקוחות לבנק במדינת ישראל. המצג מצג שווא אם לא הטעייה מכוונת. לקוח מרוצה מהבנק אבל מאוכזב מהכזבים בפרסום. האם אין חו "אמת בפרסום" או שחוק זה מת מזמן?
ראובן | 11.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת