אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סקר: זוכרים את רד בול, שותים BLU ו-XL

59 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

56.
רד בול פי אלף יותר איכותי
אני בדקתי את הדברים האלה ממש לעומק כי אני לא שותה קפה אז מבחינתי רד בול זה האנרגיה שיש לי במהלך היום, ואחרי הרבה זמן שניסיתי כלמיני אני יכולה להגיד בוודאות שרד בול הכי אפקטיבי ומעיר וגם הכי איכותי. כל מי שגר בחו"ל יסכים איתי שם הם מבינים את זה - כל אירופה וארה"ב זה רק רד בול וכולם שותים את זה!!!
טלי | 20.07.10
52.
אחד שיודע יותר
בעקבות המשבר בין יצרן רד בול ליבואן (תימקו בירה) נוצרה הזדמנות למשקאות : XL ו BLU בול שלט בשוק באופן אבסולוטי וכך זה היה נשאר ללא אותו משבר לכן שלא יתרברבו יתר על המידה , כמו כן רד בול עולה באיכויותיו על שאר משקאות האנרגיה במרכיביו ולכן הוא המשקה המוביל בעולם ,כמו כן חב' טמפו וענאן שמשום דעו : את צוות ניהול המכירות האגדי של תימקו קובי ארגוב ותמיר ברגר לא הייתם מנצחים לעולם גם ברבע מחיר....
רוני  | 18.07.10
48.
אם רדבול ימשיכו עם המחירים המטורפים שלהם הם בקרוב מאוד ירדו ל-1% ולא 8% כמו היום.
תארו לכם את קוקה קולה מוכרת בקבוק 1.5 ליטר או פחית שתיה במחיר של 20 ש"ח - פי 4 מהמתחרים. היא היתה נעלמת מהשוק. אם מותג כמו קוקה קולה (לה באמת יש בידול בטעם) לא מעיז לעשות את זה אז מי זו רד בול שתמכור במחירים שערורייתים כאלו?? מה שמפליא אותי זה שעדיין יש 8% פרייארים שמשלמים את המחיר שהיא דורשת.
רני | 18.07.10
44.
הבדלי מחירים בלבד !!!
הכי זול זה BLU אז הכי נוח לקנות גם אם ביח' או בכמויות. לפיכך , BLU יותר נפוץ. רד בול יקר מדי גם ליחידה ,חם או קר --) חור בכיס . לא נוח לאף אחד להתעסק עם המחיר של רד בול . בסופו של דבר , הכל מסתכם במחיר . אם רד היה במחיר כמו של BLU או XL הוא היה נפוץ במידה שווה להם ואז היה אפשר לטעום אותו ולבסס מחקר על הבדלי טעם בציבור שצורך משקאות אנרגיה . גם הטענה של מה נפוץ ונגיש במועדונים - מה שיותר נוח לבעלים לקנות - שוב, לפי המחיר , רד בול לא נוח בנושא המחיר, XL ו - BLU הם בעלי מחיר נוח והגיוני. שורה תחתונה - כל הממצאים והמחקרים בטלים חוץ מהנושא הכספי , הכל מתחיל ונגמר בכסף , אם לרד בול היה מחיר הגיוני , המחקר היה הופך לסקר וזאת מאחר והיה מתאפשר לכלל האכלוסיה לרכוש את הרד בול ואז התחרות הייתה על טעם בלבד .
קרסו | 18.07.10
42.
RedBull & XL
ההבדל בין הרדבול לאקסל הוא לא רק מחיר, אלא גם בטעם. הרדבול יותר חמוץ והאקסל יותר חמצמץ. אוהבת ושותה את שניהם (נקי) בלי שום קשר לבילויים. בנוגע לכל השאר-ניסיתי, לא טעים בכלל, אפילו אם תחלקו חינם! נ.ב. אקסל אוכמניות - אחלה רעיון! אם היצרנים של רדבול היו מורידים את המחיר קצת-המכירות היו בשמיים!
Liel | 18.07.10
41.
זה כמו שאומרים אייס תה אבל בפועל שותים נסטי.
אייס תה הוא מותג שנעלם מהשוק ממזמן ועדיין כולם עדיין אומרים אותו. ובדיוק כמו שכולם אומרים פלאפון אבל דווקא רשתות סלקום/אורנג גדולות יותר. מיתוג של השם הוא הרבה אבל הוא ממש לא מספיק בשביל להחזיק מותג בשוק תחרותי. בשביל שהם יתפוס לרוב מספיק להיות ראשון...'
 | 18.07.10
39.
עדיין לא הבנתם שרדבול זה מותג בינלאומי?
וזה כל ההבדל.. רד בול לא יכול לדרוש פה מחירים נמוכים כי אז תצתרך להוריד בכל העולם.. רד בול שומרת על רמת מחירים זה בין 7-10 שקל לפחית, ובכל העולם מוכרת ברמת מחירים הזאת, ואז הרווח הוא של 100% על כל פחית. מותגים מקומיים תמיד יותר זולים, ואמורים להיות יותר זולים תמיד
עידן | 18.07.10
31.
רד בול הכי טובים
בתור סטודנטית שעובדת גם במשרה מלאה אני יכולה לומר ללא ספק כי רד בול הכי טובים, אני מוצאת את עצמי שותה את משקה האנרגיה המון, בעיקר בלילות של לימוד למבחנים או סתם בשביל אנרגיה לעוד יום לימודים ומתוך כולם רק רד בול מצליח להשפיע עלי, אז אמנם המחיר מעט גבוה יותר אבל זה שווה את האיכות!!!!!
לילי | 18.07.10
29.
אין כמו רד בול
זה 12 שנה אני עושה לעצמי (כאדם פרטי לחלוטין, הרוצה להיות ער ומרוכז יותר שעות ביום) סקר שוק אחת לחצי שנה. רד בול יוצא מנצח בכל בדיקה שלי. רד בול מעניק לי יותר ריכוז ויותר שעות ערנות וזה שווה לי את המחיר, גם אם מדובר ביקר לעומת האחרים. כל המתחרים הגונבים חלקים מהשם רד בול אינם מגיעים לקרסוליים של המקור. במערב אירופה לא רוצים לשמוע מהמתחרים העולים שליש מחיר; הכל משום הנסיון המצויין המצטבר משתית רד בול. אני אפילו לא חושב לשנות מדרכי ולרכוש את הפסוודו.
שמוליק נתנאל | 18.07.10
25.
הטעות האמיתית של רד-בול
עד לפני מספר שנים רד-בול שלטו ללא עוררין בשוק משקאות האנרגיה ללא תלות במחיר המוצר שלהם . חילוקי דעות בין הזכיין וחברת האם הביאו לכך שייבוא הר-בןל נעצר לחלוטין לתקופה של מספר חודשים ואף יצר מחסור (שגרם בין השאר לטיפוס במחיר המוצר) . נסיבות אלה הכשירו את הקרקע למשקאות אנרגיה גנריים דוגמאת XL,BLU , Xi , ודומיהם שהציעו מחיר תחרותי הנמוך לעתים ביותר מ 50% ממחיר פחית רד-בול "מקורית" , וחלקם של משקאות האנרגיה אף השיגו תעודת כשרות , אותה אין לרד-בול , ובכך תפסו נתח שוק גם בקרב קהל הצרכנים שעבורו כשרות מהווה שיקול . אלו הן הסיבות בגינן רד-בול צנחה מנתח שוק של 97% ל 8% בלבד , כמו גם התעקשותם שלא להתאים עצמם לתחרות אותה הביאו על עצמם ולמציאות הכלכלית הישראלית בשנתיים האחרונות . הצרכן הישראלי עדיין תופס את רד-בול בתור הדבר האמיתי ומכיר ביתרון האיכותי של המוצר , הוא פשוט לא חושב שהיתרון הזה מצדיק את תמחור היתר שלו ומוכן להתפשר מעט באיכות תמורת חסכון משמעותי במחיר ובכמות .
גלעד | 18.07.10
23.
חייבים להגביל את המכירה לקטינים!!!!!!!!!!
אנשי שיווק/בעלי חברות של משקאות אנרגי תנהגו באחריות!!!!!!!!!!תידעו את הציבור שמשקאות האנרגיה לא מיועדים לילדים!!!!!!!!!!! חשוב לציין כי משקאות האנרגיה לא מתאימים לילדים!!!!!!!!!! ברור לכולם שהכסף חשוב. הילדים של כולנו חשובים יותר.לא? בעבר ניסו להכניס את משקאות האנריג לבורגר רנץ כמשקה לארוחה. זה נראה לכם? תחשבו טוב טוב וקחו אחריות אנשים!!!!!!!!!!!!!!!!! אתם צרכים חוק במדינה כדי להגביל את המכירה?אם כן נדאג שכך יהיה. ממליץ לכם להגדיל ראש בנושא..........
 | 18.07.10
22.
ל-12, הם ניסו את זה ולא הצליחו
הקטע פה זה שהמקומות פעם מכרו רדבול ב20 שקל וודקה בעוד 20 שקל ואז המחיר היה 40 שקל. מאז מחיר הרד בול אגב ירד לאזור ה7 שקלים והם בכלל התחילו להשתמש בXL שעלה להם באזור של 2 3 שקלים. בנתיים המחיר נשאר אותו הדבר. קהל הבליינים הבין שדופקים אותו, ב45 שקל אפשר לקנות בקבוק וודקה וXL בפיצוציה לייד וכולם התחילו לשתות לייד האוטו. ככה זה שמנהלים במדינה חושבים שהקהל אדיוט וישלם כל מחיר.
נעם | 18.07.10
17.
אין כל הבדלים בין XL לBLU במחיר
XL נמכר בכל מקום 3 פחיות ב10 שקל, זה מחיר קבוע. וBLU 3 ב9 או שיש מבצע 4 ב10 ככה שההבדל בכסף לא משמעותי. RED BULL באמת יקרים אבל פחית אחת עולה 8-9(שזה יקר מאד) ולא 15 שזה מחיר מופרח. הכי זול ולדעתי גם טעים יותר מXL זה RED RAIN שעולה 4 ולפעמים אפילו 5 ב10 והוא מזכיר את הטעם של SHARK שהיה פעם וכל פחית שלו הייתה עולה 5-6
שלומי המומחה | 18.07.10
16.
כל היבואנים שממתגים את מוצריהםכמו שפלאפון עשתה בזמנו ינחלו כשלון בסוף
בישראל מותג טוב הולך בד בבד עם מחיר. זה טוב שמיתגו אותו גבוהה- והיה צריך להוריד את המחירים כשנכנסו המתחרים ולהשאירו ברמה עממית. פלאפון מוטורולה עשו את הטעות עם פלאפון שהיתה אולי מותג לעשירים בלבד. ותראו אותם היום. בדיוק את הטעות הזאת עשו ברד בול- גם היום כולם אומרים פלאפון ומתכונים לסלקום -אורנג. ברגע שנכנסים מתחרים צריך להוריד מחירים לרמה ריאלית ולא להשאר עם האגו אבל עם נתח שוק של 8% ובטוח שהנתח הזה הוא מוסדי בעיקרו( מחירים נמוכים או טובות שיווק לקמעונאים)
זהר | 18.07.10
15.
אחד שמבין
בתור צרכן חזק מאד של כלל מוצרי האנרגיה (סטוקים) אני יכול לומר באופן חד משמעי BLU לוקח בענק הסיבות : המקררים הקטנים בקיוסקים , מבחר הטעמים ומחירו האטרקטיבי אין לי שום סיבה אחרת לקנות משקאות יקרים הרבה יותר רד בול צאו מהסרט שאתם ברמה של קוקה קולה וראלף לורן אצלי תמיד בסונומה מאחור יש ארגזים של בלו פעם רגיל פעם חמוץ עוצר בילו מעמיס קרח בצידנית ויאלה לים המלח ...
המכור למשקאות האנרגיה | 18.07.10
6.
משקאות אנרגיה
האמת רד בול הוא הכי טוב הוא היחיד שבאמת עושה משהוא ועוזר ויש לו השפעה יותר ארוכה. אבל הם שם התחרפנו מאז שה XL נכנס לארץ והוא יחסית טוב אז רד בול עם המחיר המטורף שלו לא מוכר אם הם רוצים להצליח איתו הם חייבים להוריד מחיר או להמשיך לשווק אותו לצפונבונים טחונים בכסף שמשלמים על פוזה
אשד | 18.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת