4. לא ברור בקו הכי עמוס במדינה לאורך החוף יש מסילה בכל כיוון ונוסעות בה בשעות העומס 4 רכבות בשעה - 2 מהירות מחיפה ושתיים פרבריות! רכבת ישראל לא מסוגלת להתמודד עם יותר מ4 רכבות בשעה על מסילה! גם כיום יש איחורים ובלאגנים. ולכן אם ברכבת יש 8 קרונות ובכל קרון 60 איש כלומר בערך 500 איש. מסילת רכבת בארצנו יכולה להזרים מקסימום 2000 איש בשעה! נתיב תחבורה ציבורית על כביש מהיר יכול לעומת זאת כששומרים מרחק של 2 שניות בין רכב לרכב כמו שמומלץ להזרים 1800 אוטובוסים בשעה 100,000 איש פי 50 ממסילת רכבת! אביזו | 20.07.10 (ל"ת)
3. מיד זה קורה הרי אצלנו במדינה כל תכנית יוצאת לפועל ומיד. עד שזה יקרה - חזירים ילמדו לעוף. יוסי כהן | 20.07.10 (ל"ת)
2. קו מזרחי לפני מלחמת ששת הימים היה קו מזרחי שנסע לירושלים , חלק מן המסילה קיים, ניתן לשקמו. נכון שהפריפריה חשובה אבל במקביל חשוב שיהי קו מקביל לקו החוף כמו שכביש 6 מקביל לכביש 2 ו- 4 . יש להפנות משאבים בעיקר לגליל שיקצר זמני נסיעה מהצפון שם יש כבישי דמים 70, 77 , 75 , 79 . רכבת היא פתרון טוב. או להמשיך את כביש 6 לאותו איזור אבי | 20.07.10 (ל"ת)
1. חשוב יותר הקו לצפון לישובי המרכז יש אלטרנטיבה ברכבת ואילו ליושבי ק"ש-צפת, טבריה, עפולה, כרמיאל, נצרת - אין. חשוןב יותר לקרב הרחוקים, מאשר לעבות את הקיים. חיים | 20.07.10 (ל"ת)
אושרה תכנית התוואי של מסילת הרכבת המזרחית
4 תגובות לכתיבת תגובה