אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אושרה תכנית התוואי של מסילת הרכבת המזרחית

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
לא ברור
בקו הכי עמוס במדינה לאורך החוף יש מסילה בכל כיוון ונוסעות בה בשעות העומס 4 רכבות בשעה - 2 מהירות מחיפה ושתיים פרבריות! רכבת ישראל לא מסוגלת להתמודד עם יותר מ4 רכבות בשעה על מסילה! גם כיום יש איחורים ובלאגנים. ולכן אם ברכבת יש 8 קרונות ובכל קרון 60 איש כלומר בערך 500 איש. מסילת רכבת בארצנו יכולה להזרים מקסימום 2000 איש בשעה! נתיב תחבורה ציבורית על כביש מהיר יכול לעומת זאת כששומרים מרחק של 2 שניות בין רכב לרכב כמו שמומלץ להזרים 1800 אוטובוסים בשעה 100,000 איש פי 50 ממסילת רכבת!
אביזו | 20.07.10
2.
קו מזרחי
לפני מלחמת ששת הימים היה קו מזרחי שנסע לירושלים , חלק מן המסילה קיים, ניתן לשקמו. נכון שהפריפריה חשובה אבל במקביל חשוב שיהי קו מקביל לקו החוף כמו שכביש 6 מקביל לכביש 2 ו- 4 . יש להפנות משאבים בעיקר לגליל שיקצר זמני נסיעה מהצפון שם יש כבישי דמים 70, 77 , 75 , 79 . רכבת היא פתרון טוב. או להמשיך את כביש 6 לאותו איזור
אבי | 20.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת