אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התוכנית של קובי מור: אמנת שירות בין הנוסעים לבין רשות שדות התעופה

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
ואז תתקנו את מכונת יבוש הידיים בשרותי הנשים שלעולם לא עובדת?
תחליפו את שולחנות השיש השבורים, את הכורסאות פרומות התפרים שהמושב שלהן שקע מזמן? תנקו גם את הריצפה מתחת לשולחנות ולא רק את השולחנות? תתקנו את הרמקולים שלא עובדים ליד הגייטים? הצ'ק אין יקח פחות מחצי שעה (רק צ'ק אין, בלי הבידוק הבטחוני)? תשימו שילוט ברור כשמנקים את השרותים באולם הצ'ק אין כך שלא יהיה צורך לעבור את האולם מקצה לקצה כדי לגלות שמנקים שם? תשימו פחי אשפה ליד השולחנות באולם העגול עם המקלחת? היום צריך לעשות טיול כדי למצוא אחד. תתקנו את מכונות הזיהוי הביומטרי שמזהות אבל לא מוציאות פתקית ובגלל זה יש שם עובד מיוחד שמסתובב עם מפתח ופותח אותן כדי לשלוף אותן? תפסיקו עם המנהג המביש של תלישת פינה מפתקית הזיהוי הביומטרי? במדינת ההיי טק לא מצאתם לזה פתרון? תסבירו לעובדי השיקוף שהם לא במסיבת חוויות מהערב הקודם כשנוסעים ממתינים והבודקים מפטפטים? עמדות הסוכר-כפית-מפית בבתי הקפה יהיו נקיות? הניר בשרותים יהיה יותר מסוג ד'? אין ברשימה הזאת אלא דברים מובנים מאליהם בשדות תעופה בינלאומיים אחרים בעולם .
אזרחית | 22.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת