אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כמה קשה לבנות רכבת תחתית?

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
לא הפתרון המתאים לישראל
בתל-אביב, חיפה וירושליים יש הרבה פחות אנשים מאשר ניו-יורק, לונדון ופריז... לא יהיו מספיק נוסעים להצדיק את ההשקעה האדירה בתקציבים ושיבוש מהלך החיים במשך שנים של הקמה. אצלנו מדובר במספרים נמוכים בהרבה ובשטחים קטנים יחסית לכיסוי. הפתרון שלנו צריך להיות מבוסס על אוטובוסים מודרניים של 400+ נוסעים, שנוסעים בנתיבים מהירים סגורים לתחבורה ציבורית בלבד ויעברו כל 2-4 דקות. האוטובוסים יתממשקו עם מערכות GPS ואפליקציות סלולריות כדי לכל נוסע יוכל לתכנן באופן אישי את הנסיעה ולחשב זמנים. עלות הקמה אפסית ביחס לרכבת תחתית והרבה יותר יעיל... זהו מודל התחבורה הציבורית המוצלח והמודרני ביותר וקיים ומצליח בהרגבה ערים בעולם.
עידן | 01.09.11
3.
היהודים יודעים לעבוד רק לבד - אלפיים שנות גלות - ביחד זה כבר סיפור אחר
הישגים מופלאים במדע וטכנולוגיה, פרסי נובל, חברות סטארט אפ של בין שניים לעשרים איש, אבל בכל מה שקשור לשיתוף פעולה של אלפי אנשים ומעלה, היהודים הם כישלון טוטאלי. הפוליטיקה כדוגמא, פרויקטים של תשתיות שנכשלים פעם אחרי פעם, חינוך, מה לא? לא יודעים לעבוד כקבוצה. לא ידעו אף פעם ולא ידעו בעתיד. אלפי שנים של קהילתיות בכפרים קטנים פזורים ברחבי העולם תחת שלטון זר עשו את שלהם. תרם לכך גם השוני העצום בין הקבוצות שהגיעו למדינת ישראל ושהקשר התרבותי ביניהן שואף לאפס. יש תקווה כי כמה מאות שנים של קיום המדינה ישנו את המצב, אבל תוך שישים שנה לבטל תרבות של הישגים כיחיד ולפתח עבודה קבוצתית? קשה להאמין.
אורי | 01.08.10
2.
אני אסביר לך איפה הבושה - בארץ - פרוייקט ציבורי - הוא לא באמת פרוייקט ציבורי
בארץ - פרוייקט ציבורי הוא פרה חולבת, שבה כל גוף, ובעיקר אלו שרוצים לזכות בהקמה, יעשו הכל כדי לקבל תקציב גבוה פי כמה ממה שבאמת נחוץ, ויעשו כל קונץ, כדי להביא מקורבים, חברים, ושאר אינטרסנטים, יתפרו את המכרזים, ויעקמו את הכללים - והכל - כדי לשדוד מהמדינה כספים, לכיסיהם הפרטיים - לכן - בארץ - הכל פועל לאט (או לא פועל בכלל).
 | 30.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת