אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חיפה מקדמת את תוכנית המתאר; שדה התעופה יפונה

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
חוסר חזון...
עיר דועכת חסרת חזון שתקועה במהפכה התעשייתית. הנה תוכנית המתאר שלי: חיפה היא חלק ממטרופולין - למטרופולין שני צדדים הקריות והגליל המערבי מצד אחד והעיר חיפה מצד שני. אזור התעשיה במפרץ הוא לב המטרופולין - צריך לסגור בו את כל מפעלי התעשייה ולהחליף אותם במסחר תרבות בידור מגורים ובמלונאות. יש להפוך את לב חיפה למרכז התיירות בצפון עיר שמשלבת ים עם קרבה למקומות הקדושים לנצרות ולבהאים . (ויש לפתוח בה עוגנים רציניים כמו קזינו פארק מים רציני ולונה פארק) יש להעביר את הנמל המסחרי למקום אחר (נגיד צפונה מהקריות) וגם את מחסן החיטה דגון להעיף וגם את מפעלי השמן מוסכי הרכבת ומאגרי הדלק להעיף מקו החוף למקום פנימי בתוך היבשה ובמקומם לפתח ריבירה כמו הטיילת והנמל בתל אביב. יש להזיז תחנת רכבת מרכז כך שתהיה סמוך לכרמלית...
אביזו | 01.08.10
10.
מגרות לתכניות? אפשר כבר לבנות קונטיינרים
כמה תכניות שמענו מאז שיונה יהב נכנס לתפקיד? כמה רעשים הוא עושה בלי לעשות בעצם מאומה? כמה פרחים הוא עוד ייטע בדרך לנבילה הכללית? צעד משמעותי הוא להחליף את ראש העיר של חיפה ולמצוא מישהו נורמלי שיעשה כבר משהו משמעותי עם העיר הזו.
חיפאית | 01.08.10
6.
דברים זזים בחיפה - ויש לנו אוזן קשבת ? "אופניים בשביל חיפה ?
עיריית חיפה שואפת להפחתת תנועה בשכונות המגורים. התוכנית מציעה לתת עדיפות לצירי התחבורה הראשיים המיועדים לתחבורה ציבורית ולקבוע שימושי קרקע מעורבים אשר יפחיתו את הביקוש לנסיעות. בתוך כך מציעה התוכנית טיפוח מרחב להולכי הרגל ורוכבי אופניים. !!!! - אהבתי את הרעיון,,,, עכשין זמנם לקרוא לנו לשיתוף פעולה והגדרת פיתרונות אפשריים - בצירירם המרכזיים
לאור נבו | 30.07.10
3.
אני רק מקווה שישכילו להיפטר כבר ממבני הרכבת העלובים שהופכים את חיפה למפלצת בטון משעממת-
ויחליפו אותם במגדלים מעוצבים ומתוכננים, שיציעו דיור במחיר סביר- ובמקביל שישדרגו את תשתיות התחבורה באיזור כדי לתמוך בהגדלת מספר התושבים. בכל מקרה- במצב של חיפה עדיף לשדרג את המצב במרכז העיר מאשר להרחיב אותה, כי מרכז העיר הוא בעיקר מבנים עלובים ונמוכים שאפשר בקלות להרוס ולהחליף במבנים מודרניים, יעילים וגבוהים יותר- וככה גם אפשר לשדרג את התשתיות (חניונים תת קרקעיים, הרחבה של הכבישים, תשתית לתחבורה ציבורית וכו'). הבעיה העיקרית בערים רבות בישראל היא שמרכז העיר נשאר כמו שהוא בעוד שהעיר מתרחבת ומתרחבת- וכשהמרכז הופך מאיזור מגורים לאיזור עסקים, תושבי העיר זורמים אליו בכל יום וגורמים לקריסה של תשתיות התחבורה שנבנו כדי לתמוך במגורים בצפיפות בינונית ולא באלפי עובדים שזורמים לאיזור וממנו. למזלה של חיפה- יש לה את האפשרות להרוס ולבנות מחדש חלקים נרחבים במרכז העיר, וכך להימנע מהמצב הזה.
מישהו | 28.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת