אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תקועים: ישראל גרסת 2010

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
אתם צריכים לזכור שתל אביב היא עיר קטנה יחסית לערים עם מטרו
היא סך הכל בת 350 אלף תושבים... ערים עם מטרו הם בעלות מליונים של תושבים... זה מה שעושה את העניין כדאי. מצד שני אפילו רכבת קלה אין פה וזה כבר היה צריך להתבצע ממזמן. רוצים פתרון? גורו ותעבדו בתל אביב. ככה לא צריך אוטו ואין שום פקקים.
 | 27.08.10
15.
רכבת תחתית הפתרון האולטימטיבי
רכבת תחתית תספק פתרון של שינוע אנשים ממקום למקום בקלות,במהירות ובנוחות.דבר שיחסוך כסף רב למשק,איכות חיים לאזרח והתיעלות. המנהרה של הרכבת התחתית תספק פתרון בטחוני ותשמש כמקלט לעת צרה.דבר שיחסוך בניית ממדים ויוזיל עלויות בנייה. שטחי המנהרה ישמשו למסחר בניית קניונים,תרבות ובידור.תהליך שיחסוך שטחי בנייה על הקרקע ויפנה אותם לגנים ופארקים במדינתינו הקטנה .
צביקה | 27.08.10
13.
המשך לתגובה מס. 11
ולעומת זאת ממשלת מצריים הסכימה לתנאים והחברה הצרפתית הקימה מטרו מפואר בקהיר והמצב פשוט לא יאמן - בקהיר, עיר פרימיטיבית ומסריחה, יש מטרו מפואר וחדיש, ואילו בתל-אביב, המתיימרת להיות המטרופולין המוביל בישראל ובמזרח התיכון, יש פקקים, ויהיו פקקים לעוד הרבה שנים.
דני | 22.08.10
11.
אל תהרסו את העיר .... תחפרו רכבת תחתית עכשיו
לא צריך כסף ממשלתי ... כבר בשנת 1993 הגיע חברה צרפתית שהיתה מוכנה להקים מטרו תת קרקעי בישראל ... שהמימון יגיע ממכירת שטחי מסחר בתחנות המטרו ... המדינה נדרשה להתחייב שאם יהיה סיבסוד לאגד ודן, גם המטרו יקבל סיבסוד זהה .. אפשר חהעניק זיכיון לרכבת תחתית בישראל, כולל שימוש חופשי ברשת המסילות של רכבת ישראל בקווי תל אביב וגוש דן ... ותוך שנתיים יש לנו מטרו מפואר
 | 21.08.10
10.
האוצר היא האשם העיקרי
באוצר מחפשים לחסוך גרוש לגרוש ובסוף מגיעים לפתרון שהציבור לא יכול לחיות איתו. ברור לכל מי שגר בת"א שבאיזורים רבים של העיר לא תתכן רכבת עילית משום שזה יהרוס את העיר. אבל האוצר לא מוכן לממן את הפיכת הרכבת לתחתית וכך התוכנית תקועה. לאנשי האוצר אין חסר חזון וזה גם לא תפקידם. רה"מ צריך להתערב כדי שהמדינה לא תנוהל ע"י פקידוני האוצר שמסתכלים על כל העולם דרך החור בגרוש.
מודאג | 18.08.10
9.
אין לממשלה שום רצון לשפר את איכות החיים או שהאזרחים יחסכו כסף
קיימים על תקן מסחטת כספים. זה כל הסיפור. אם לא היה מי שמרוויחים מילירדים מעסקות נשק גם לא היה לנו צבא. כנראה ברכבות וכו אין כאלה ריטינרים גבוהים אז לשלטון לא אכפת. האזרחים בארץ בין כה חסרי עמוד שדרה יחסית למדינות מפותחות אז עושים עליהם בוננזה איפה שאפשר ואיפה שאי אפשר לא נותנים להם כלום רק ממררים את החיים שלהם וזהו.
כולנו סטטיסטים | 15.08.10
8.
רכבת תחתית
אני מציע שבמקום לסגור את העזתים בעזה בתוך חוסר התעסוקה ואז הם חופרים מנהרות בגרושים עבור החמאס מה יקרה אם נתן להם שכר מינימום שלנו ושיחפרו לנו את המנהרות עבור הרכבת התחתית בקצב שהם עובדים כמעט בחינם לדעתי תמורת 3500 שקל נטו לחודש תוך חצי שנה יהיו מנהרות מאילת עד ק-ש לנו תהיה רכבת ולהם תהיה פרנסה ( מענין עד איפה מתחת לנגב הם כבר הגיעו !!!???)
7777777 | 15.08.10
5.
שכחתם - אין מרכז מידע אחד לכל התחבורה הציבורית בארץ
עם הפרטת קווי אוטובוס נהיה בלתי אפשרי להגיע מנקודה א' ל-ב' - צריך לנחש מי חברת האוטובוסים, לנחש באיזה צומת אפשר לרדת כדי לתפוס קו אוטובוס אחר, לחפש באינטרנט 3 מספרי טלפון שונים של כל חברת אוטובוס ולהמר אם תגיעי בזמן לפגישה חשובה...
 | 01.08.10
3.
הפיתרון בת"א: רכבת תחתית בלי תחתית
ישנו פתרון, על בסיס מערכת ה-BRT של קוריטיבה, העולה כאחוז מעלות של הקמת מטרו. משרד התחבורה תומך, קואליציה של ארגונים בהובלת תנועת עיר לכולנו תומכת, והדבר היחיד שעוצר את הסיפור הוא החלטה של ראש העירייה. זהו אתר הקמפיין הציבורי לפיתרון משבר התחבורה בת"א http://metro4all.org.il
יוני | 29.07.10
2.
די כבר ממשלה מטופשת!
הגיע הזמן תחבורה הציבורית המיוחלת: הרכבת התחתית! התחילו להקים אותה כבר! די כבר לדאוג לעצמכם, דאגו למדינה שלכם! אם אתם לא יכולים להקים אותה, אז תתפטרו! במילא אף אחד לא מרוצה מהתנהלות הממשלה המכוערת הזו בשום נושא (כלכלה, דיור, חוץ, ביטחון, רפואה, חינוך ו-תחבורה)
 | 29.07.10
1.
איך מאפשרים לזכות במכרז ללא יכולת לממן אותו ?
איך יתכן שמתמודד זוכה במכרז שדורש מימון עצמי ללא שום יכולת לממן אותו ? יש לחייב את המתמודדים במכרזים לחתום על הסכמי מימון מחייבים שיכנסו לתוקף מיידיי במקרה של זכיה. אם הבנקים יכולים לתכנן הלוואות שיפרסו על עשרות שנים, לא צריכה להיות להם בעיה לחזות את תנאי המימון בשלב הגשת ההצעות. לא יתכן שעכשיו מי שזכה במכרז דורש הקלות וויתורים, אם היו נותנים לכולם את לוח הזמנים ואת ההקלות שהוא מקבל כבר בשלב הגשת ההצעות למכרז, אולי עוד קבוצות היו ניגשות אליו ומציעות הצעות טובות יותר.
 | 29.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת