21. כן וחבל שזו האמת, ולא רק בתחום התחבורה גם בתחום האנרגיה הירוקה שיכלה כבר היום לתת לנו חשמל, וזיהום הסביבה (ובריאות האדם) שיכל להימנע אם היו מגבילים מפעלים מסויימים. כסף, כסף, כסף | 08.12.11 (ל"ת)
20. ל18, הנה כמה סיבות בשבילך.... 1) חיילים וצעירים אחרים נוסעים בשבת הרבה יותר. 2) אנשים חוזרים ממסיבות (עייפים/שתויים/מסוממים/כל התשובות נכונות) 3) נהגים נוסעים בימי-חול במסלולים קבועים ומוכרים בסופי-שבוע במסלולים שהם פחות מכירים. 4) בסופי-שבוע יש יותר אנשים בכל מכונית (משפחות) מה שגורם לכך שבכל תאונה קשה יש יותר נפגעים מאשר ביום-חול. 5) יותר קל לסוע לבד לעבודה (יום חול) מאשר עם ילדים שעושים בלגן ואשה שטוחנת בשכל :) משה | 25.08.10 (ל"ת)
19. איך יהיו תאונות בימי חול? אם כולם נושאים פגוש לפגוש בפקקים. במהירות אפס לא יכולות להיות תאונות. אבי | 18.08.10 (ל"ת)
18. מתי תבינו שהתאונות בשבת הם בגזירת עליון? בכל ימות השבוע נוסעים הרבה יותר מכוניות, כך שלפי הסטטיסטיקה אמור להיות יותר תאונות ביום חול. מדוע בכל זאת בשבת יש יותר תאונות אם לא בגזירת עליון? השבת תובעת את עלבונה!!! | 01.08.10 (ל"ת)
17. כתבה חשובה ואמיצה חבל שאף אחד מהפקידונים לא יראה אותה. הם עסוקים בלעשות רוח אמיר | 29.07.10 (ל"ת)
16. ומה עם הסביבה? תחבורה ציבורית מזהמת את הסביבה הרבה פחות מאשר תחבורה פרטית. בנוסף שימוש במטרו מצריך גם קצת הליכה שעשויה לשפר את בריאות התושבים... וכן כמו שכבר נאמר כאן- הפקקים אוי הפקקים!! לא מספיק המצב הבטחוני שלנו הוא כזה , בנוסף הפקקים גוררים אותנו אל מעבר לסף העצבים.. רון | 29.07.10 (ל"ת)
14. תפסיקו להאשים את המדינה, אתם אלו שבוחרים את חברי הכנסת איך אומר המשפט הכי נכון בעולם: "הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם" רק הגיון | 29.07.10 (ל"ת)
13. צריך להפעיל כוח מול הממשלה, ולצאת להפגנה אף אחד לא יבין שאנחנו צריכים את הרכבת הזו אם לא נפעיל כוח. יש צורך בהפגנה בעד לרכבת התחתית בתל אביב. היינו אמורים לקבל אותה לפני שנה ואנחנו עכשיו נקבל אותה בעוד 10 שנים. אם המדינה לא תקבל את מה שמגיע לה, היא לא תאשר את התחלת העבודות על הקו הראשון. חייבים לפעול למען חיים טובים יותר | 29.07.10 (ל"ת)
12. תביעה ייצוגית נגד המדינה הכתבה רק מחזקת את שידוע לכולם שהמדינה היא זו שמנציחה את המצב הקיים כדי לגרוף מליארדים לקופת האוצר. המדינה היא חברה עסקית, האזרחים הם לקוחותיה וכאשר "ההנהלה" דואגת לרווחתם ולשביעות-רצונם באופן מושכל, זה לא אמור לפגוע בהכנסותיה אלא להיפך. מדובר בזלזול בחיי האזרח ובהתנהלות לא מוסרית של הממשלות לדורותיהן. היות והמצב רק ילך ויחמיר, מטולת החובה עלינו, האזרחים, לצאת מהתרדמת ולהתארגן בתביעה ייצוגית כנגד הממשלה ומייצרת בסופו של דבר, מעגל אינסופי של בזבוז כספי עתק בכל ענפי המשק, קרי, פועלת בניגוד לאינטרסים של המדינה שהיא עומדת בראשה. ד. | 29.07.10 (ל"ת)
11. חייבים תחבורה ציבורית גם בשבת הסיבה העיקרית שאנשים מחזיקים רכב זה כי אין תחבורה בשבת | 29.07.10 (ל"ת)
10. ל-3: ב2006 מכרו פה 150 אלף מכוניות. ב2007 190 אלף. השנה יעבור את ה200 אלף. כמה כבישים ורכבות ואוטובוסים קיבלת בתור אזרח מאז? כלום. חוץ מזה, נראה אותךקונה מכונית משומשת שהיא לא הייתה בהשכרה או ליסינג. יש דגמים שזה פשוט בלתי אפשרי מושון | 29.07.10 (ל"ת)
9. בישראל מבינים רק את שפת הכח. כנסו. בישראל מבינים רק את שפת הכח בגירסאותיו השונות. לכן הצעתי: להקים מפלגה שכל מצעה הוא הקמת מטרו במטרופולין ת"א + סלילת קו רכבת לאילת + צימצום הכבישים האדומים לאפס (כבישים ללא הפרדה מסלולית). אני רוצה לראות את ביבי מתעלם ממפלגה שזו מצעה ויש לה 10 מנדטים. יאללה לעבודה. גבריאל | 29.07.10 (ל"ת)
8. ומה עם הסביבה? תחבורה ציבורית מזהמת את הסביבה הרבה פחות מאשר תחבורה פרטית. בנוסף שימוש במטרו מצריך גם קצת הליכה שעשויה לשפר את בריאות התושבים... וכן כמו שכבר נאמר כאן- הפקקים אוי הפקקים!! לא מספיק המצב הבטחוני שלנו הוא כזה , בנוסף הפקקים גוררים אותנו אל מעבר לסף העצבים.. רון | 29.07.10 (ל"ת)
7. שכחתה לציין גם את המיסוי על הדלק כתבה מצוינת הכל נכון יש כמובן גורמים נוספים כגון בירוקרטיה ובעיקר ניהול כושל של שרי התחבורה שמתחלפים כל יום הפקידות ועובדי המגזר הציבורי שלא מתפקדים דוגמה לכך זה גשר הולץ שנהרס מיד לאחר סיום הבנייה ונבנה מחדש עקב חוסר תאום עם משרד התשתיות ערן | 29.07.10 (ל"ת)
6. רכבת תחתית פותרת את רוב הבעיות נסיעה למרכזי התעסוקה בתל אביב בחצי זמן פחות תאונות דרכים פחות זיהום פחות צורך בהשקעה בדרכים פיזור אוכלוסין ידידת מחירי הדירות במרכז המדינה אז אין בועות לא צריך מכונית לכל ילד ,פחות כבישים חניות רק רכבת תחתית משולבת ברכבת מהירה כל יום כולל שבת וגם בלילה אבי | 29.07.10 (ל"ת)
5. חייבים מערך תחבורה ציבורית טוב, אבל למה בשבת??? אני בעד מערך תחבורה ציבורית יעיל והגיוני (בניוד למה שנבנה עכשיו ברכבת הקלה) אבל אני ממש לא בעד שיפעילו אותה בשבת (למרות שאני חילונית!!). מתי יבינו שירושלים היא לא תל אביב ואנחנו גם לא רוצים להיות תל אביב!!!! לירושלים יש את האופי שלה והיא צריכה לשמור עליו, במקום לשמר אותו תוך התאמת הקידמה לאופי שלה כל הזמן מנסים לשנות אותה... חלק מירושלים זה הסוחרים הקטנים ביפו ולא בניין תפלצתיים שכל הזמן נבנים בה. קרן, חילונית | 29.07.10 (ל"ת)
4. זה אחד הנושאים הכי חשובים עבורי שר התחבורה שיצליח לקדם משמעותית את הנושא הזה, יזכה להערכתי הנצחית. החיים שלנו יכלו להיות קלים ויפים הרבה יותר אם היתה תחבורה ציבורית יעילה וזמינה בכל ימות השבוע ובלילה. אילת | 29.07.10 (ל"ת)
3. ומה עם מי שלא עובד בהייטק ? לא לכולם יש אפשרות לקבל ממקום העבודה רכב בליסינג. יריב | 29.07.10 (ל"ת)
2. זה לא חישוב מדוייק אתה צריך להפחית מזה את העלות בפקקים. אם אדם עומד בפקק שעה בדרך לעבודה ושעה בדרך הביתה, זה אומר שהוא עבד 9 שעות + שעתיים בכל יום. לכאורה, כולנו מחוייבים ל-9 שעות עבודה ביום נתון, אבל בפועל, רובנו מבזבזים לפחות 11 שעות על העבודה, כשמוסיפים לכך את הזמן שלוקח להגיע מהבית לשם ובחזרה. זה אומר, תיאורתית, שלו לא היו פקקים, היה לוקח לנו כ-10 דקות עד רבע שעה להגיע מהבית לעבודה, וזה היה מפנה לנו עוד שעה וחצי בערך לעבודה נטו, כשהזמן הכולל של השעות המוקדשות לעבודה היו נותרות 11...(בגדול, ניתן היה להגדיל את כמות השעות המוקדשות לעבודה מ-9 ל-10, ועדיין הרווח היה עצום, והיית מגיע הביתה מוקדם יותר ממה שנהוג כיום). תכפיל את זה במאות אלפי עובדים ביום, וקיבלת סכום עצום של כסף, שכל המיסוי על הדלק בעולם, לא משתווה לו... יואב | 29.07.10 (ל"ת)
למה אין לנו מטרו? כי זה לא שווה למדינה
21 תגובות לכתיבת תגובה