13. ל-12 כל דבר יותר טוב מהעיר הזאת התושבים שלה חיים במדינה משל עצמם בשם "מדינת ת"א" החברות יכולות לצאת, איך זה שיש אינטל בחיפה ובקריית גת ואין בתל אביב? אם יש משהו (ואני בספק) זה רק ה HR. | 02.08.10 (ל"ת)
12. ל-10: צר לי אבל האוטובוסים לא יעזרו; ל-11: החברות לא יצאו מתל אביב המהיר בעיר לטענת המקימים, אינו מהיר ממש. אוטובוסים הם אמצעי תחבורה קטסטרופלי לשמו! הוא ייקח נתיבים של רכב פרטי ולא יעזור לתחבורה בכלל, אלא רק יחמיר את המצב. הרכבת המתוכננת כיום עובר במקטע תת-קרקעי בתל אביב כמו במפה למעלה. אוטובוסים יעברו מעל הקרקע ולא מתחתיה, ואין להם מספיק קיבולת כמו שלרכבת יש. ל-11: החברות התיישבו בתל אביב ואני לא רואה למה יהיה להם אינטרס לצאת ממנה. תן לי עיר יותר טובה. חיפה? באר שבע? ירושלים? צר לי אבל כל הערים הללו אינן אלטרנטיבה טובה יותר. אפילו כל אחת גרועה יותר מהשניה | 29.07.10 (ל"ת)
11. ל-5 תל אביב עיר מסריחה שקיימת רק כי החברות החליטו להתיישב שם אם מקומות העבודה יצאו מתל אביב ויעברו לפריפריה העיר העלובה הזה תיפול ותיפול חזק. | 29.07.10 (ל"ת)
10. פיתרון מטרו בלי רכבת מקודם בת"א משרד התחבורה תומך, וקואליציה של ארגונים ותושבים מקדמת אותו. היחיד שמתנגד הוא רון חולדאי. http://metro4all.co.il חייבים לפתור את משבר התחבורה בת"א. יוני | 29.07.10 (ל"ת)
9. ל -5: מנסיוני, המתלהבים הגדולים והמהללים של העיר הלבנטינית הזאת מקורם במקומות פריפיאליים. רק כשאתה מגיע מבית שאן כנראה אתה יכול להעריך עד בלי קץ את ת"א. מלבד זאת, אתה מזכיר את ת"א כאילו היתה פריז או ניו יורק. היא כל כך לא... יש לה הרבה מה ללמוד מאיסטנבול (ברצינות) לפני שתתקרב לליגה של הגדולים. ההתלהבות המוחלטת שלך מה backwater הלבנטיני הזה ששמו ת"א מעידה בעיקר עליך. | 29.07.10 (ל"ת)
8. חולדאי צודק בעניין הקו הירוק שיעבור מתחת לאדמה, לא צריך מעל. עדיף כמה שיותר תוואי תחתי מאשר עילי. אמן שהקו יצא כבר לדרך ואולי אספיק כבר לנסוע בו שאשאר צעיר. (נכתב ע"י נער בן 14, שואף להצלחת ישראל) | 29.07.10 (ל"ת)
7. נורא כיף לשמוע את זה! אנחנו עוברים בקרוב! תל אביב עיר אפורה עם תדמית מצויינת. בפועל צריך להיות מיליונר כדי לחיות כאן עם מחירי שכירות מאמירים ותשתיות במצב גרוע. אז נכון שיש לי פאב ליד הבית אבל יש גם רעש, פיח אוטובוסים והרבה הרבה שעות עבודה. בחרנו בחיפה כי יש בה תחבורה ציבורית בשבת, אנשים מקסימים, נופים שעד עכשיו רק יכולתי לחלום עליהם, חניה בשפע וגם מצאנו עבודה. אנחנו מרוויחים אותו שכר ובקרוב נוציא הרבה הרבה פחות. אפילו נסעתי ברכבת תחתית בביקור האחרון. חיפה זאת ישראל אחרת. להתראות תל אביב | 29.07.10 (ל"ת)
6. חיפה עיר חלומית, פשוט חיים ומקנאים התל אביבים כל יום. תחבורה ציבורית מס' 1 בארץ רכבת, רכבל, רכבת תחתית, רכבת ישראל, מנהרות הכרמל ועוד ועוד.. שלא נדבר על הנוף ועל הספורט בעיר.. ואם כבר מדברים על זיהום, כנסו לאתר משרד הבריאות יש מפה לרמת הזיהום, תראו שחיפה הרבה פחות מזוהמת מכל הערים הגדולות בארץ חיפאי | 29.07.10 (ל"ת)
5. מי מכיר בכלל את חיפה? רק ת"א וגוש דן הם החיים האמיתיים, העסקים הגדולים, המועדונים, הבארים, הבחורות... מצידי אפשר לסגור את כל המדינה חוץ מגוש דן ואין טעם לבזבז כספים על רכבת בחיפה. תל אביבי | 29.07.10 (ל"ת)
4. איך ניתן לזכות במכרז ללא יכולת לממן אותו ? איך יתכן שמתמודד זוכה במכרז שדורש מימון עצמי ללא שום יכולת לממן אותו ? יש לחייב את המתמודדים במכרזים לחתום על הסכמי מימון מחייבים שיכנסו לתוקף מיידיי במקרה של זכיה. אם הבנקים יכולים לתכנן הלוואות שיפרסו על עשרות שנים, לא צריכה להיות להם בעיה לחזות את תנאי המימון בשלב הגשת ההצעות. לא יתכן שעכשיו מי שזכה במכרז דורש הקלות וויתורים, אם היו נותנים לכולם את לוח הזמנים ואת ההקלות שהוא מקבל כבר בשלב הגשת ההצעות למכרז, אולי עוד קבוצות היו ניגשות אליו ומציעות הצעות טובות יותר. נתן | 29.07.10 (ל"ת)
3. חיפה חיפה עיר אמיתית אין כמו חיפה, זו עיר העתיד. רק כדאי להאריך את קו הכרמלית עד האוניברסיטה ואולי להוסיף עוד קו, ואז יהיה מעולה. ים, נוף ואחלה וויב. אילת | 29.07.10 (ל"ת)
רכבת קלה: כישלון בת"א, הצלחה בחיפה
13 תגובות לכתיבת תגובה