28. 25 תקרא את הגתגובה הראשונה רכבל מלא קרונות שרץ ריק כל הזמן לא חוסך הוא מבזבז חשמל!! ל-25 אתה טועה זה לא סביבתי | 31.07.10 (ל"ת)
27. אחד באפריל !! באחד באפריל בשנות השבעים של המאה הקודמת קראו לסטודנטים בטכניון לנרשם לתכנון הרעל בין הטכניון לאוניברסיטה - הרעיון מתאים גם היום לאחד באפריל בלבד גיל | 30.07.10 (ל"ת)
26. שכחו לציין שמדובר גם בחיסכון סביבתי שזה דבר חשוב בימינו.. בכל מקרה על מיזמים כאלה אני גאה להיות חיפאי גאה ולא תקוע בעיר מסריחה שהרחובות שלה נראים כמו מדינת עולם שלישי (כן אני מדבר על תל אביב). אז מרוויחים עוד אלפיים שקל לחודש, מוציאים אותם ויותר על שכ"ד, וגרים כמו כלבים... תאמינו לי חיפה העיר הכי טובה במדינה הזאת.. חיפאי | 30.07.10 (ל"ת)
23. חיפה העיר נוסקת גם בתחבורה מערכת הסעות יביאו את הסטודנטים ברבע שעה עד לקמפוס בממוצע, דרך המנהרות החדשות, הרכבת הקלה וכביש עוקף קריות פשוט יהב עשה מהפיכה שאחרים יכולים רק לקנא מרי | 30.07.10 (ל"ת)
20. שכחתם את הביצים בסל?של גוראל אפילו המיזם הקטנטן לחופה של בת גלים שמחבר בין סטלה -מאריס למתחם יוטבתה בעיר הוא כישלון זועק לשמיים. אני עובר שם תדיר ונדיר שאמי רואה שם קרונות עמוסות במבקרים. ידוע שרכבלים בעולם לא נועדו לשמש ולשרת צרכים של אוכלוסייה בתעבורה אורבאנית. האחזקה שלהם יקרה מאוד תתעוררוווווווווו זו חיפה ולא אינסברוק רכבלים כאלו מתאימים לאלפים לאתרי סקי שאין שם הרבה אופציות. מה שכן, אני ממליץ להקים קו תחבורה יעיל וזמין בין הטכניון לאוניברסיטה. אפרופו=לא ככ הבנתי מה יש לסטודנטים לטייל בין האוניברסיטה לטכניון? או שאתה פה או שאתה שם לא ככה? אלא אם כן בא לך על סטוץ עם נערה מהחוג למדעי המדינה holden | 29.07.10 (ל"ת)
19. תוכנית מצוינת וישימה חיבור מצוין מהקריות לטכניון ולאוניברסיטה. הבעיה בקווים המזינים. אם התחבורה לנקודה הצפונית לא תהיה יעילה מאוד, הפרויקט ייכשל משה מהמכולת | 29.07.10 (ל"ת)
18. הרכבל בחיפה מ/אל שום מקום נראה לי מיותר לחלוטין- הפרויקט יהפך לעוד פיל לבן בעיר -ראה רכבל סטלה מריס. אין 2000 סטודנטים שיסעו במשך שעה לאוניברסיטה/טכניון ובחזרה -ןמה יהיה בימי הגשם והרוחות ??!! השקיעו ברכבת תחתית בעיר היינו בהרחבת הכרמלית לאוניברסיטה - אל תשקיעו בפרויקט הרכבל -זה יהיה בכי לדורות. גולף | 29.07.10 (ל"ת)
16. ביפה נוף בחיפה מחפשים על מה לזרוק כסף כשכל העיר ענייה מרודה ועסקים בורחים מהעיר פשוט בזיון חיפאי | 29.07.10 (ל"ת)
15. רק טענות לעם שלנו-עושים משהו טוב וכולם קופצים!!! די כבר, אפשר להגיד גם מילה טובה! נועם | 29.07.10 (ל"ת)
14. שלא תעיזו אפילו לחשוב על... שלא תעיזו אפילו לחשוב על קרוניות לא ממוזגות. בלי מיזוג אוויר מלא לקרוניות אין בכלל זכות לפרויקט הזה. רכבלים הולך יותר טוב באוסטריה עם שלג וסקי מאשר בגיהנום המזרח תיכוני. אולי קודם תכסו את הכרמל בשלג ואח"כ תחשבו על רכבל ? PF480 | 29.07.10 (ל"ת)
13. לא חיוני בשלב זה יש דברים יותר דחופים- כמו להגיע למרכז מנהריה עכו בחצי שעה-רכבת אין תחבורה במדינה- הכל פוליטיקה השתלטו על הרכבת צריך לפתוח חברה נוספת של רכבות ולקרוא לה רכבתנטו. להכשיר קרקע למסילה וליצור תשתית רחבה לרכבת מהירה שתוכל לקחת אנשים שרוצים לעבוד מנהריה(לבנון) עכו וקריות לאזור מטרופולין ב- 15 ד"ק. שיוכלו למצוא מקומות תעסוקה שיהיה להם כסף לחינוך שעות פנאי תרבות\נופש אחרת יהיו כאם בטלנים שיפרצו ויגנבו מדינת פשע. ישחיתו את הרכבלים יבזזו. בחייחם יש כאן יותר מושכלים מאשר אנשים עם קריירה אין עבודה בצפון ובדרום. עו"ד משתכר מחמשת אלפיים שקל מלחמות בבתי משפט... מורה מ-4500 ש"ח. משכורת ממוצעת 5000 ש"ח, למה רכבל מה אנחנו בצרפת\איטליה. ישראלי | 29.07.10 (ל"ת)
10. חיבור רציף יש לחבר את העיר ברציפות כדי שכל העיר תהיה יחידה אחת ולא שכונות מנותקות וזה מאוד חשוב לעיר כדי שיהיה חיבור וקשר וזה יחזק את חיפה בנוסף הערי חיפה צריכה לתת מענה לנושא התעסוקה-התיירות לכן יש צורך בשלל של אטרקציות כמו כן יש להעתיק את נמל חיפה ולשדרגו לאיזור קרוב לחיפה כדי שחיפה תהיה עם נמל תעופה וזה יגביר את האטרקטיביות שלה טום | 29.07.10 (ל"ת)
8. תגידו, נחתתם מהמאדים כרגע? נסיעה מלב מפרץ לאוניברסיטה - כמעט חצי שעה בשעות העומס ואיפה חיפוש חנייה והליכה ארוכה לקמפוס? צ'ק פוסט | 29.07.10 (ל"ת)
7. לדעתי מדובר ברעיון מעולה. זה בהחלט יקל את העלייה לאונ'. עכשיו רק נראה כמה זמן יקח עד שזה באמת יצא לפועל.... סטודנט מהקריות | 29.07.10 (ל"ת)
6. מיותר והנימוק בכלל מטופש זמו הנסיעה ברכב בין הטכניון לאוניברסיטה הוא בין 5 ל-10 דקות, תלוי מאיזה חלק של הקמפוס לאיזה חלק רוצים להגיע. הבעיה היא שאין אוטובוסים שנוסעים בקו הזה, בטח לא לעיתים קרובות. אגב, גם מהטכניון לצ'ק פוסט זמן הנסיעה הוא פחות מ-10 דקות, וגם בקו הזה כמעט שאין אוטובוסים. עובד טכניון | 29.07.10 (ל"ת)
4. צריך רכבל לאוניברסיטת תל אביב כל יום אני עולה מהרכבת במדרגות הייסורים האלה.. אליקו | 29.07.10 (ל"ת)
3. יפה נוף - האוכלוסיה בחיפה מתדרדרת לעוני, חסר תעסוקה, חסר חינוך וממשיכים לזרוק על אספלט ותחבורה תושבי חיפה משוועים להשקעה בחינוך בעיר, בתי ספר נסגרים ומיושנים. משוועים להשקעה בהבאת פרנסה לעיר ומפעלים חדשים. משוועים להשקעה ברווחה. רוצים שהארנונה החונקת תוזל. רוצים פארקים, רוצים שבילי אופניים. די עם תחבורה, כל העיר חפירות חפירות!! שמישהו יעצור את ההשתוללות | 29.07.10 (ל"ת)
2. מיותר לגמרי אבל בכלל אין עומס! ניתן להגיע מהצ'ק פוסט תוך זמן ממש קצר, והתחבורה מעולה! כנראה שמישהו רוצה להרוויח על הפרויקט... איילת | 29.07.10 (ל"ת)
1. עוד צעצוע מיותר לגמרה, כדאי לקרוא את המאמר שמנתח למה הרכבל זאת החלופה הכי גרועה ויקרה שימו לב למאמר הזה ותבינו איך מוציאים פה כסף על האופציה הכי גרועה: http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?entryid=1542044&r=1 חלם זה כאן! | 29.07.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": משרד האוצר מחדש את תוכנית הרכבל לאוניברסיטת חיפה
29 תגובות לכתיבת תגובה