אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": משרד האוצר מחדש את תוכנית הרכבל לאוניברסיטת חיפה

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
שכחו לציין
שמדובר גם בחיסכון סביבתי שזה דבר חשוב בימינו.. בכל מקרה על מיזמים כאלה אני גאה להיות חיפאי גאה ולא תקוע בעיר מסריחה שהרחובות שלה נראים כמו מדינת עולם שלישי (כן אני מדבר על תל אביב). אז מרוויחים עוד אלפיים שקל לחודש, מוציאים אותם ויותר על שכ"ד, וגרים כמו כלבים... תאמינו לי חיפה העיר הכי טובה במדינה הזאת..
חיפאי | 30.07.10
20.
שכחתם את הביצים בסל?של גוראל
אפילו המיזם הקטנטן לחופה של בת גלים שמחבר בין סטלה -מאריס למתחם יוטבתה בעיר הוא כישלון זועק לשמיים. אני עובר שם תדיר ונדיר שאמי רואה שם קרונות עמוסות במבקרים. ידוע שרכבלים בעולם לא נועדו לשמש ולשרת צרכים של אוכלוסייה בתעבורה אורבאנית. האחזקה שלהם יקרה מאוד תתעוררוווווווווו זו חיפה ולא אינסברוק רכבלים כאלו מתאימים לאלפים לאתרי סקי שאין שם הרבה אופציות. מה שכן, אני ממליץ להקים קו תחבורה יעיל וזמין בין הטכניון לאוניברסיטה. אפרופו=לא ככ הבנתי מה יש לסטודנטים לטייל בין האוניברסיטה לטכניון? או שאתה פה או שאתה שם לא ככה? אלא אם כן בא לך על סטוץ עם נערה מהחוג למדעי המדינה
holden | 29.07.10
18.
הרכבל בחיפה מ/אל שום מקום
נראה לי מיותר לחלוטין- הפרויקט יהפך לעוד פיל לבן בעיר -ראה רכבל סטלה מריס. אין 2000 סטודנטים שיסעו במשך שעה לאוניברסיטה/טכניון ובחזרה -ןמה יהיה בימי הגשם והרוחות ??!! השקיעו ברכבת תחתית בעיר היינו בהרחבת הכרמלית לאוניברסיטה - אל תשקיעו בפרויקט הרכבל -זה יהיה בכי לדורות.
גולף | 29.07.10
13.
לא חיוני בשלב זה יש דברים יותר דחופים- כמו להגיע למרכז מנהריה עכו בחצי שעה-רכבת
אין תחבורה במדינה- הכל פוליטיקה השתלטו על הרכבת צריך לפתוח חברה נוספת של רכבות ולקרוא לה רכבתנטו. להכשיר קרקע למסילה וליצור תשתית רחבה לרכבת מהירה שתוכל לקחת אנשים שרוצים לעבוד מנהריה(לבנון) עכו וקריות לאזור מטרופולין ב- 15 ד"ק. שיוכלו למצוא מקומות תעסוקה שיהיה להם כסף לחינוך שעות פנאי תרבות\נופש אחרת יהיו כאם בטלנים שיפרצו ויגנבו מדינת פשע. ישחיתו את הרכבלים יבזזו. בחייחם יש כאן יותר מושכלים מאשר אנשים עם קריירה אין עבודה בצפון ובדרום. עו"ד משתכר מחמשת אלפיים שקל מלחמות בבתי משפט... מורה מ-4500 ש"ח. משכורת ממוצעת 5000 ש"ח, למה רכבל מה אנחנו בצרפת\איטליה.
ישראלי | 29.07.10
10.
חיבור רציף
יש לחבר את העיר ברציפות כדי שכל העיר תהיה יחידה אחת ולא שכונות מנותקות וזה מאוד חשוב לעיר כדי שיהיה חיבור וקשר וזה יחזק את חיפה בנוסף הערי חיפה צריכה לתת מענה לנושא התעסוקה-התיירות לכן יש צורך בשלל של אטרקציות כמו כן יש להעתיק את נמל חיפה ולשדרגו לאיזור קרוב לחיפה כדי שחיפה תהיה עם נמל תעופה וזה יגביר את האטרקטיביות שלה
טום | 29.07.10
6.
מיותר והנימוק בכלל מטופש
זמו הנסיעה ברכב בין הטכניון לאוניברסיטה הוא בין 5 ל-10 דקות, תלוי מאיזה חלק של הקמפוס לאיזה חלק רוצים להגיע. הבעיה היא שאין אוטובוסים שנוסעים בקו הזה, בטח לא לעיתים קרובות. אגב, גם מהטכניון לצ'ק פוסט זמן הנסיעה הוא פחות מ-10 דקות, וגם בקו הזה כמעט שאין אוטובוסים.
עובד טכניון | 29.07.10
3.
יפה נוף - האוכלוסיה בחיפה מתדרדרת לעוני, חסר תעסוקה, חסר חינוך וממשיכים לזרוק על אספלט ותחבורה
תושבי חיפה משוועים להשקעה בחינוך בעיר, בתי ספר נסגרים ומיושנים. משוועים להשקעה בהבאת פרנסה לעיר ומפעלים חדשים. משוועים להשקעה ברווחה. רוצים שהארנונה החונקת תוזל. רוצים פארקים, רוצים שבילי אופניים. די עם תחבורה, כל העיר חפירות חפירות!!
שמישהו יעצור את ההשתוללות | 29.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת