אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנרב וחברה רוסית יבנו קטע מקו הרכבת בין י-ם לת"א

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
אתה מוזמן להגיע לתחנה המרכזית בירושלים ולראות
כמה אנשים כן טורחים להיסחב לשם באוטובוסים ומוניות, רק כדי לנסוע באוטובוסים איטיים וצפופים בטירוף לתל אביב. מספיק שכל אלה יעברו לרכבת מהירה ונוחה בהרבה, שמגיעה בחצי מהזמן בדיוק לאותם מקומות שהאוטובוסים מגיעים (מסוף 2000 והתחנה המרכזית בתל אביב) וכבר היא תצדיק את ההשקעה הענקית.
יאיר | 30.07.10
7.
למספר 6- הבעיה היא בירוקרטיה ועצלנות:
בכל מדינה נורמלית כשמחליטים על פרוייקט כזה מתכננים את כל הקו, מאשרים את כולו, בודקים את העלות, מוצאים תקציב, מוציאים מכרזים, בונים ומפעילים- כל התהליך אמור לקחת בערך 6 שנים (הבנייה 3 שנים). אבל אצלנו במדינת חלם- במקום לאשר את כל הקו ישר ולבדוק את העלות שלו תכננו מקטע מקטע, אישרו מקטע מקטע ובונים מקטע מקטע. מה שקרה זה שהיום יש חלקים שכבר נבנו (למשל הגשר ליד כביש 1), חלקים בבנייה (למשל תחנת הרכבת בבנייני האומה), חלקים שכבר נמסרו לחברות והבנייה שלהם אמורה להתחיל (למשל החלק שהכתבה מדברת עליו) וחלקים שרק לא מזמן סיימו בתהליך האישור שלהם (למשל הגשר מעל נחל יתלה). כשמתייחסים לכל חלק בנפרד ולא לכל הפרוייקט כמקשה אחת- הבירוקרטיה גדולה פי כמה.
מישהו | 29.07.10
1.
בזבוז כסף מטורף
26 דקות? בטח, למי שגר בתחנה המרכזית בירושלים ועובד בתחנת הרכבת בתל אביב. כל השאר ייאלצו להיסחב משך שעות באוטובוסים ובמוניות כדי להגיע לתחנות הרכבת כדי לנסוע את ה-26 דקות האלה, ובטוח שאף אחד לא יטרח לעשות את זה. הפוליטיקאים שלנו פשוט מאוהבים בפרויקטים יקרים ומיותרים.
גידי | 29.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת